Klagende buren (parkeren)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben hiero allemaal een oprit _O-

En de overbuurman heeft maar 1 auto, maar plek voor 2 op z'n oprit, viel het me laatst op dat de werkbus van iemand een paar duren verderop standaard bij hem staat geparkeerd.
En toen ik laatst met een enorme autotransporter in de straat aan kwam, maakte de buren zonder problemen meteen even wat ruimte in de straat, want die bus pastte niet op de oprit.
 
Ach ja, buren boeken vol kun je er over schrijven. We hadden er hier eentje op straat wonen die heeft een jaar of 4 een tweetal grote containers voor bouwpuin op straat gehad had staan, precies in de draai van de bocht. Hoe ze nog geen week weg waren ging die klagen over de twingo van de buurvrouw die daar is gaan parkeren en haar auto bekrast terug vond, met briefje van hem erbij dat ze op moest flikkeren anders zou die haar wel even morres leren,
De buurvrouw is 2x netjes gaan praten en kreeg een grootte mond, De derde keer hoe de grootte mond kwam hebben we de beste man een handje geholpen met manieren leren De 88kuub zand/mest/klei die we met hulp van een aantal loonwerkers in de buurt in zijn complete tuin plus oprit gestort hebben, tegen de voordeur, garagdeuren en verder en daarbij een vraag gesteld aan de gemeente of er een schone grondverklaring in zijn bezit waren en of er gehandhaafd kon worden op zijn mogelijke bouwplannen, vanwege de grote bergen zand *Dhebben geen 4 weken meer nodig gehad om de de grootte mond meneer te doen besluiten die beter terug naar zijn stad kon gaan verhuizen, :W nu wonen er al weer 11 jaar een ontzettend leuk stel oorspronkelijk uit Polen, die ondertussen plat limburgs spreken en zeer gezellige buren zijn. Soms moet je mensen gewoon op een onbeschoffte manier leren hoe het in een dorpje gaat O-)
 
De vraag van TS is inmiddels denk ik wel voldoende aandacht aan geschonken, traditie gewijs ontspoort het topic weer en mag het verder in de link die Raphiel hier boven al post

Slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan