Brag and Boost - GSX-R 1000 zonder plaat

Thijsvr

MF veteraan
14 jan 2008
3.682
1
Leiden
Zojuist op de Kinkerstraat reed een zwarte GSX-R 1000 (geen idee welk jaar, ze lijken allemaal op elkaar) zonder plaat de stad in. Je had er stevig de gang in anders had ik je wel even daar geattendeerd op dat feit. Je was wat kleiner van postuur en je had Brag & Boost op je jas staan. Ik denk ik laat even weten dat je plaat er af is :)
 
Dan wens ik hem succes want er is ontzettend veel motor politie in de stad....
 
Laatst bewerkt:
Nog een beetje geloven ook :+

Ik was het in iig niet.
Heb geen gsx-r 1000, en al helemaal geen brag&boost jas :P

Degene zal vast wel aangehoudem zijn. Vandaag was er meer dan genoeg politie aanwezig op de Kinkerstraat.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag vandaag ook een paar mensen met een runner 180cc zonder plaat, met een pet en capuchon op, als jullie mee lezen jullie zijn jullie plaat verloren :P
 
Neem trouwens aan dat het brag & boAst moet zijn? Of is het soms een clubje wat opschept over turbo's?
 
Zojuist op de Kinkerstraat reed een zwarte GSX-R 1000 (geen idee welk jaar, ze lijken allemaal op elkaar) zonder plaat de stad in. Je had er stevig de gang in anders had ik je wel even daar geattendeerd op dat feit. Je was wat kleiner van postuur en je had Brag & Boost op je jas staan. Ik denk ik laat even weten dat je plaat er af is :)


Inderdaad Thijs, is een Brag&Boost member! Die gast rijdt altijd zo snel dat zn plaat los heeft gelaten.... Heel Brag&Boost rijdt zo 8-) . In het algemeen zijn we wel veilig in de stad, de meeste hoofd agenten kennen ons nu langzamerhand wel. Respect is wederzijds, hij is dus niet aangehouden ondanks dat ie 2 dagen zonder heeft gereden _O-

Impressie van onze rijstijl:


Have fun!
 
Terug
Bovenaan Onderaan