brikkeproject: opknappen of verratten?

GS opknappen of verratten?

  • Laat maar glimmen die fiets!

    Stemmen: 11 57,9%
  • Matzwart en dode beesten eraan!

    Stemmen: 6 31,6%
  • Helemaal niks aan doen, rijden totdat ie in elkaar zakt

    Stemmen: 2 10,5%
  • Het is nu al een oerlelijke rat

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Starring SUZUKI II as 'Wild Thing' ;)

full
 
Mensen help mij ook eens want ik twijfel dus ook, ik vind die madmax bikes echt wel grappig, maar aan de andere kant vind ik een strak in de verf gezette motor ook mooi...

wat moet ik met dit brik doen????

full



ohja geloof me, hij ziet er echt niet zo netjes uit en ligt al uit elkaar dus verzin er maar op los :+
 
hahaah ting ik lette op het hartje dat je op heb blok heb geshoept..en dat deed me lachen want toen ik m'n motor kocht zat er nog een sticker op van in de seventies ... en je raad het nooit .. ja idd ook een hartje :P ik neem er wel nog een foto van
 
Mooie bike Okidoki!

Ik zou er helemaal niets aan doen aan zo'n mooie GS450! Zou er zeker niet in gaan zagen of wat dan ook. Gewoon lekker erbij houden naast je RF :]

Grtz

XT Barros
 
Wat dacht je er van om 'm een opknap beurtje te geven en dan helemaal knal geel of oranje te maken? Kappen en tank mooi egaal geel, suzuki logootje. Velgen met een geel of oranje lijntje erin. Huppa, springt er mooi tussen uit!

denk ik dan he, :)
 
mijn 2 centjes: als een fiets al gespoten is of wat dan ook kan je je fantasie de vrij loop laten }) , maar als de lak nog net zo goed is als het op de (originele :+ ) foto lijkt zou ik hem zo laten, incl. dat typische eind jaren 70 / vroeg jaren 80 kontje. 'T is toch een kind van z'n tijd en dat moet je koesteren :z :z

Suc6, Dutch
 
mijn 2 centjes: als een fiets al gespoten is of wat dan ook kan je je fantasie de vrij loop laten }) , maar als de lak nog net zo goed is als het op de (originele :+ ) foto lijkt zou ik hem zo laten, incl. dat typische eind jaren 70 / vroeg jaren 80 kontje. 'T is toch een kind van z'n tijd en dat moet je koesteren :z :z

Suc6, Dutch

Daarom ben ik ook zo aan het twijfelen...

Ze ziet er eigenlijk nog te goed uit om echt aan te gaan zagen en prutsen. Zou wel ff pijn gaan doen.

Ik denk dat ik haar gewoon zo netjes mogelijk ga proberen te maken/houden, tenzij iemand em wil ruilen voor een brik die al tig maal overgespoten en vern**kt is :+

Hmmm... Misschien toch maar es op marktplaats kijken voor een 3de bike erbij als rathakzaagproject :X

@ XT Barros: Thanx ;-) Ze is ook netjes, maar niet zo netjes als de RF :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan