Bringin' an R45 back to life!

Status
Reageren niet meer mogelijk.

halflive

MF veteraan
9 apr 2004
25.020
10
Purmerend
Bezoek Site
Die setjes bestaan. Ik dacht dat Dep al zo'n setje had liggen. Je moet alleen even opletten of de diameter klopt. Er zijn R65 geweest met dubbele (upgrade) schijfrem, die hebben een grotere zuiger. De fabrikant is Grimeca of Brembo. ~[edit] of Magura.

De prijs valt me trouwen tegen: Rempompen | Revisie sets

Laatst bewerkt:

Deputy Duc

Moderator
Crew
2 aug 2004
23.696
12
56
Prijs viel mij ook tegen, boel geld voor een zuigertje en een veertje. Dat is de reden waarom ik nog geen setje heb liggen. Dan zou ik het er wel meteen ingezet hebben. Ben bang dat het er toch van gaat komen.

halflive

MF veteraan
9 apr 2004
25.020
10
Purmerend
Bezoek Site
Ben er ook bang voor. De ellende met BMW is dat de klem ook gelijk de montage voor de schakelaars is. Anders had je een universele pomp kunnen monteren. En een tweedehands pomp vinden zal ook niet meevallen.

Laatst bewerkt:

halflive

MF veteraan
9 apr 2004
25.020
10
Purmerend
Bezoek Site
Inwendig wel maar de stuurklem is gelijk de montageplaat voor het schakelaarblok. Het ziet er keurig uit. Gas, rem en schakelaars in een unit. Maar als de pomp verrot is moet je op zoek naar een specifieke BMW pomp.

Deputy Duc

Moderator
Crew
2 aug 2004
23.696
12
56
Kwam vanmorgen op MP iets tegen......
Heb even een mail gestuurd of ik morgen kan komen kijken. Als dat wat wordt, gaat de BMW weer de deur uit.

Tipje van de sluier...het is Japans.

IJzervreter

MF veteraan
29 apr 2004
15.685
7
Je had toch voor die leuke Guzzi Monza moeten gaan, zo,n charmante Itaiaanse zou je een klein foutje nog vergeven. Bij zo,n Duitse gaat dat een stuk lastiger,..Duitsers maken geen grappen.

Gijs Vijs

MF veteraan
28 dec 2005
6.635
1
Hoera! Verstand komt met de jaren! })

Eindelijk die slome beemnee de schroothoop op, eh sorry, in de verkoop.

En er een echte voor terugkopen. Deppie.... *O* *O*

:P

Status
Reageren niet meer mogelijk.