brommers op rijbaan

Als ik ergens wel een schijt hekel aan heb dan zijn het die kut brommertjes, die met dat gillende meisjes geluid naast je komen staan, en niks anders kunnen doen dan een hels kabel te maken en vervolgens wegrijden met een snelheid die mijn oma met haar looprek nog overtreft...

Het knapste vindt ik nog dat ze met playmobiel motortjes nog het lef hebben om stoer te kijken ook, en door de houding die ze aannemen lijkt het alsof ze ook nog echt hard rijden ook

Ik heb maar een oplossing voor die soms levensgevaarlijke etterbakjes, snijen, van de weg afduwen, en als je voor een stoplicht staat, hun laten horen dat iets met 2 wielen ook anders kan klinken dan de gemiddelde grasmaai machine...

Haha, een korte, bondige maar duidelijke omschrijving :} leuk omschreven boef :) Ben het helemaal met je eens.. Niet dat je ze direkt moet afsnijden maar die neiging krijg ik ook wel eens als er weer zo'n pruttelfiets :j voor me zit op het midden van de weg.. Maar ja.. Ook wij doen weleens dingen waar anderen zich aan ergeren :r
 
Dat plakken doen ze wel eens om te kijken hoe hard ze op autoteller gaan |(

Deed een kameraad van mij ook met z'n skoeter, is GEEN GRAPJE

Hij reed achter een Renault Twingo met digitale teller en hij kon daar op lezen hoe hard hij ging |(
 
Volgens politiewoordvoerder K. Yilderim staat vast dat de dader doelbewust op de crossende scooters is ingereden. ‘Een witte auto, die er meteen vandoor ging.’ De Enschedese politie heeft auto en automobilist nog niet achterhaald.
Wie kon zich niet inhouden hier???
 
Praktijk examen meteen invoeren. Maar laat ze dan ook sneller rijden. Ze mogen nu maar 35 binnen de bebouwdekom |( Ze moeten minimaal 50 mogen rijden. Maar als het effe kan 50-60.

Leuk bij het tankstation bij mij in de straat. Staan ze regelmatig met zp'n groepje bijelkaar. Idioot gas geven en stoer kijken. Maar als ik mijn motor dan stationair laat draaien kan niemand ze meer horen 8-) }) .
 
Ach ze rijden vaak gevaarlijk, en soms denk ook stomme ijkel op je k*t brommer.

Maar denk daar meestal wel achteraan--vroeger deed je het ook.

Er rijden hier in de buurt ook van die gassies op die pleurisherry makende dingen.

Maar als je daar wat van zegt ben je wel hypocriet (of hoe je het ook schrijft) bezig.

De meeste die lopen te "zeiken" waren vroeger net zo :j
 
Ik kan me tegenwoordig wel inhouden (ben al 24 :? ) Als zo'n gastje me met 70 kph in de BBK voorbijkomt, dan heb ik zoiets van ga je gang maar. Buiten de BBK is mijn terrein. Zal echter geen ruimte voor ze maken.

Ooit in Italie geweest? Daar sta je in de stad voor een verkeerslicht te wachten met allemaal scootertjes om je heen. Daar wil ik dus wel als eerste weg zijn. Is ook niet echt moeilijk hoor, maar je moet alleen ff opletten dat er niet nog net eentje voor je neus door zeer diep donkerrood de kruising over komt vliegen.
 
Ik kan me tegenwoordig wel inhouden (ben al 24 :? ) Als zo'n gastje me met 70 kph in de BBK voorbijkomt, dan heb ik zoiets van ga je gang maar. Buiten de BBK is mijn terrein. Zal echter geen ruimte voor ze maken.

Ooit in Italie geweest? Daar sta je in de stad voor een verkeerslicht te wachten met allemaal scootertjes om je heen. Daar wil ik dus wel als eerste weg zijn. Is ook niet echt moeilijk hoor, maar je moet alleen ff opletten dat er niet nog net eentje voor je neus door zeer diep donkerrood de kruising over komt vliegen.

Maar daar halen ze in met die scootertjes op plekken dat ik het echt niet zo doen met m'n motor!!! Maar ach leuk om te zien in Italië.
 
Dat plakken doen ze wel eens om te kijken hoe hard ze op autoteller gaan |(

Deed een kameraad van mij ook met z'n skoeter, is GEEN GRAPJE

Hij reed achter een Renault Twingo met digitale teller en hij kon daar op lezen hoe hard hij ging |(

Dus blik gefixeerd op de teller van mijn auto (die conservatief voor het stuur zit). Zien dus nooit iets van een remlicht. Het laatste wat ze in hun leven zien is de teller die heel snel van 50/60 naar 30 ging.... Rare lui.

Ik heb zelf nooit een brommer gehad (wel een par keer een stukkie gereden), dus ik kan zeggen dat ik dat in mijn tijd nooit deed ;) })
 
Zo lang ik mijn rijbewijs nog niet heb sjees ik ook rond op een brommertje. Het rijden op de weg vind ik wel beter dan op het fietspad, alleen moet je vaak weer van de weg af. Dus krijg je dat je constant de weg weer op moet op hele gekken plaatsen, weer het overige verkeer je niet verwacht.

Ik denk niet dat die kids van 16 na een praktijkexamen veel beter zullen gaan rijden. Ze zullen gauw in het zelfde rijgedrag als nu vervallen.

En ja, veel motorrijders zwaaien naar me.
Dit is mijn brommertje hopelijk over een tijdje te koop :)
misc.php
 
Volgens politiewoordvoerder K. Yilderim staat vast dat de dader doelbewust op de crossende scooters is ingereden. ‘Een witte auto, die er meteen vandoor ging.’ De Enschedese politie heeft auto en automobilist nog niet achterhaald.


Wie kon zich niet inhouden hier???

check dit
Zondagavond ging de politie nog uit van opzet van de automobilist, maar intussen zijn er bedenkingen gerezen. Niet uitgesloten wordt dat de betrokken scooteraars elkaar de hand boven het hoofd houden over de toedracht en de schuld naar de ‘autocrosser’ proberen te schuiven. ‘We hebben twijfels gekregen’, bevestigt woordvoerder Camphuis.

www.tctubantia.nl/CDA/regioportal/0,2078,1650__988666_,00.html
 
Zou best kunnen JK. Er rijden er nog niet zoveel dus waarschijnlijk was ik het dan :)

Denk dat je de enige hebt? Trouwens, schakelbrommers zijn sowieso schaars... naja waar ik hier werk dan niet, zie hier dagelijks een oude SS50, een Aprilia RS50 en 2 Honda NSR brommertjes langsrijden, maar voor het algemeen ishet hele straatbeeld scooter... gelukkig heb ik er nooit een gehad. toiletpotten ;)
 
Ik denk dat er binnenkort wel meer schakelbrommers komen. Ze hebben de verzekeringspremies namelijk aangepast. Vroeger betaalde je voor een schakel 3x zoveel als voor een scooter. Nu gaat het naar leeftijd, hoe ouder je bent des te minder je betaalt.

Ik krijg veel aandacht van de kids als ik er op rijd. Ik hoop dat hem straks voor een redelijk prijsje kan verkopen, kan ik weer bij mijn motor leggen.
 
Volgens mij helpt een praktijk examen vrij weinig. Het echt gestuntel zal wel afnemen en misschien dat sommigen de verkeersregels wat meer zullen respecteren, maar zodra ze het rijbewijs hebben rijden ze toch asociaal. Ben blij dat ik zelf van die brommers af ben. Is wel leuk in de zomer om mee naar het strand te rijden, maar ik hoop toch dat ik van de zomer met de motor kan. Als je eenmaal met een motor hebt gereden moet je echt niet meer zo'n opgevoerde sparta-met. Ik reed met een cross brommer en ik kreeg het toch ook regelmatig voor elkaar om een motorrijder te laten zwaaien. Was inderdaad wel geinig, vooral als je ze dan passeert en ze zien zo'n geel stickertje zitten! Maar das gelukkig verleden tijd.
 
Ik denk dat er binnenkort wel meer schakelbrommers komen. Ze hebben de verzekeringspremies namelijk aangepast. Vroeger betaalde je voor een schakel 3x zoveel als voor een scooter. Nu gaat het naar leeftijd, hoe ouder je bent des te minder je betaalt.

Ik krijg veel aandacht van de kids als ik er op rijd. Ik hoop dat hem straks voor een redelijk prijsje kan verkopen, kan ik weer bij mijn motor leggen.
 
Nou ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat ik na het rijden op een motor nooit meer op een scooter stap.

Sterker nog, ik heb er pas weer een gekocht, 70 cc alles getuned,e.d.
Rijd dik 120 en ik vind het niet gevaarlijk.

De remmen en ophanging(wegligging) is beter dan de gemiddelde 250cc die net zo hard gaat dus.?!

Ik vind wel dat er erg veel scooterrijders denken dat ze onkwetsbaar zijn!!
(vond ik ook al toen ik nog geen motor rijbewijs had!)
:]
Maar ja domme mensen zijn overal!!, over sommige motorrijders ben ik ook niet echt te spreken!!
 
Praktijkexamen / lessen net zoals voor de motor vind ik wel goed, maar men moet hierbij wel bedenken dat je 'maar' op een scooter rijd. Het meeste moet je toch leren in het echt. Maar wat tips voor het rijden kan echt geen kwaad.

Toegeven soms rijden ze best in de weg. Maar ja, dat doen fietsers automobilisten en weet ik het allemaal ook wel eens. En dat ze gek doen, ach doen wij toch ook? Wil niet zeggen dat ze meteen maar weg moeten.
:^
 
mwa ik vind dat ik vrij netjes rijdt op m'n honda'tje maar nou ben ik ook wel een schakelrijder he *D en die scooters kan ik eerlijk gezegd nu al afschieten want als ik er eentje voorbij probeer te gaan gaan ze helemaal slingeren over de weg om voor je te blijven :j
ik had laatst alleen een of andere idioot op een kawa ninja die ineens met een gangetje van 160 ofzo langs me kwam schieten ik reed 80 ofzo en ineens VOESJ een ninja vlak langs me, toen zat echt me hart wel in me strot hoor :)
 
Over dat scooterongeluk:
De Hengeloër wijst ook naar de politie, die volgens hem gewoon onvoldoende toezicht heeft gehouden. Er is vooraf overleg geweest over de tocht. Volgens Borgman was toegezegd dat agenten een oogje in het zeil zouden houden. ‘Bij het stadion was in elk geval een motoragent aanwezig. Die had gewoon wat langer moeten blijven, dan was er niets gebeurd.
Sukkels, zelf crashen met die dingen en dan de politie de schuld geven. Zijn gewoon zelf stom bezig geweest. :j
 
Op dinsdag 02 april 2002 20:09 schreef Revolution het volgende:
Over dat scooterongeluk:Sukkels, zelf crashen met die dingen en dan de politie de schuld geven. Zijn gewoon zelf stom bezig geweest. :j

Zijn weinig gevallen dat de politie de schuld geven niet goed is... ;)
 
Tis ook nooit goed, politie terwijl je rijdt is nie leuk, zijn ze er eens niet, is het ook niet goed. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan