brommers op rijbaan

allemaal grote praatjes hoe erg ze wel niet zijn.. Maar hoe reed je zelf toen je brommer/scooter reed?? ;)

Ik geef toe ik reed ook overal tussen door enz.. probeerde altijd met scooter binnen de bebouwde kom motorrijders voorbij te gaan enz.. en werkte bij een catering dus bezorgen op die brommertjes du drempels volgas en op achterwiel rijden en stoppies maken met eten in de bak :9
Maar ben nooit gevallen..



maarja dat was vroeger nu ik auto/motor rijd kijk je er heel anders tegen aan en vind je ze heel erg irritant/gevaarlijk..

en je hebt van die knuppels die elke winter tig keer hun scooter/brommer in prak hebben (zoals me broertje :+ ) en ja les kan inderdaad geen kwaad moest me broertje ook van mij ouders omdat hij door zijn antitalent een knuppeltje op 2 wielen is en dus gevaarlijk.. en het heeft geholpen hij valt niet meer klop klop en let ook nog eens op het verkeer..maar hij heeft schaamranden dat il je niet weten.. en dus vraagt die of ik die steeds wil wegrijden :)


 
Laatst bewerkt:
allemaal grote praatjes hoe erg ze wel niet zijn.. Maar hoe reed je zelf toen je brommer/scooter reed?? ;)


Ik had de tijd van m'n leven!
Motorrijden is het summum, maar met de brommer was alles weer wat onschuldiger en de snelheden lager en dus kon je wat meer tegen de grens aan rijden. Doe je hetzelfde met de motor dan leef je niet lang.
Wheelies met de brommer en alle andere stunts die we vroeger met vrienden uithaalden op die dingen zijn toch allemaal veel relaxter als je weet dat je brommer niet veel weegt en de kosten niet al te erg kunnen oplopen...

Een motor aan de andere kant, ik durf er niet aan denken dat ik hem eens flip :r
Om nachtmerries van te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan