Cagiva Raptor topic

Wat vindt je van de (V)-Raptor?

  • Prachtig, heb een 1000

    Stemmen: 14 15,2%
  • Prachtig, heb een 650

    Stemmen: 11 12,0%
  • ik wil er ooit 1..

    Stemmen: 26 28,3%
  • Vreselijk ding...

    Stemmen: 17 18,5%
  • Wel leuk, maar ...

    Stemmen: 24 26,1%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Dat eraf vallen van je onderdelen komt waarschijnlijk door het ducatieblok op de navigator. O-)

Raptor heeft een soepel TL1000 blok, en in het TL forum lees je toch ook niets over onderdelen die eraf vallen.

ik moet er wel even bij vertellen dat ik ook regelmatig even wat boutjes na moet kijken

Voor de volledigheid: Onder de Navigator ligt ook het TL-blok. De Navi is de opvolger van de GC.
Edoch: zaken die niet leverbaar zijn, lekkende accu's en verrotte lagers hebben natuurlijk weinig met het ducati-blok te maken. Of het type Cagiva.
 
@ RonZ :

wat is het merk (en de prijs) van die rechthoekige spiegels op de Raptor van je vriendin? Vind ze namenlijk wel mooi, en wil zelf andere spiegels aanschaffen.
(op elke foto heeft ze trouwens andere spiegels.... :+ ).
 
Oh, dus omdat het een ander model Cagiva is mogen de onderdelen er wel spontaan afvallen? :+
Daarbij zitten de Raptors en GC's (Navigator) zo'n beetje in dezelfde prijsklasse.
(Maar ja, op een dure Benelli is ook genoeg aan te merken :X )

Tja.... dat is dus niet de ervaring die ik ermee heb. De Raptor die ik ken was gewoon goed afgewerkt en zat goed in elkaar.
 
@ RonZ :

wat is het merk (en de prijs) van die rechthoekige spiegels op de Raptor van je vriendin? Vind ze namenlijk wel mooi, en wil zelf andere spiegels aanschaffen.
(op elke foto heeft ze trouwens andere spiegels.... :+ ).


De foto met daarop de wat rondere spiegelvorm is haar raptor die ze twee uur na de foto total loss reed. zelf kweam ze er gelukkig goed vanaf :]

De foto met de rechthoekige spiegels is van haar huidige raptor1000.

De spiegels zijn volgens haar dealer (road pilot) de originele spiegels van de xraptor of vraptor, ik meen de X. Prijs is in onderhandelingen meegenomen, maar is navraagbaar bij cagivadealer :)
 
Vraagje over einddempers :

welk merk past er op een 650cc model, en heeft een diep/zwaar geluid?
Heb namenlijk zaterdag een Raptor 650 gekocht en ik wil er andere dempers op gaan zetten.

mijn vriendin's Raptor, heb ik pas voorzien van Remus grandprix dempers, Dt is pas een heavy geluid. Ik meen dat oppie ze ook heeft


Er bestaat een filmpje van, dat ze door een tunnel vlamt, zal kijken of ik het kan vinden 8-)

kheb het :}

http://rapidshare.de/files/6371253/Tunnel_brullen.wmv.html
 
Laatst bewerkt:
Oh yeah! Ik mocht afgelopen zondag weer eens even op de raptor van Oppie rijden, wat een feest!!!! Wat gaat dat ding lekker en makkelijk omhoog :P :P
 
De foto met daarop de wat rondere spiegelvorm is haar raptor die ze twee uur na de foto total loss reed. zelf kweam ze er gelukkig goed vanaf :]

De foto met de rechthoekige spiegels is van haar huidige raptor1000.

De spiegels zijn volgens haar dealer (road pilot) de originele spiegels van de xraptor of vraptor, ik meen de X. Prijs is in onderhandelingen meegenomen, maar is navraagbaar bij cagivadealer :)

Yep, gevonden. Zijn van de Xtra Raptor 1000. Ik zal eens navraag doen...thanx!
 
mijn vriendin's Raptor, heb ik pas voorzien van Remus grandprix dempers, Dt is pas een heavy geluid. Ik meen dat oppie ze ook heeft


Er bestaat een filmpje van, dat ze door een tunnel vlamt, zal kijken of ik het kan vinden 8-)

kheb het :}

http://rapidshare.de/files/6371253/Tunnel_brullen.wmv.html

Filmpje had ik al, is errug leuk inderdaad :]
Wat betreft de dempers : ik heb dus een 650 versie met andere uitlaat en bevestigingspunten. Maar ik heb dempers van Mivv in bestelling staan, dus.... *O*
 
@ Oppie.

Zou je eens willen nameten hoeveel mm de originele doorsteek van de vorkpoten is bij de bovenste kroonplaat :}

of heb je dit aangepast?

bijdeweg ik zie dat Jaymn en Muis ook kent ;)
 
Laatst bewerkt:
@ Oppie.

Zou je eens willen nameten hoeveel mm de originele doorsteek van de vorkpoten is bij de bovenste kroonplaat :}

of heb je dit aangepast?

bijdeweg ik zie dat Jaymn en Muis ook kent ;)


Uhm ik heb geen idee of het is aangepast :?
Wli je weten hoeveel van hart naar hart het verschil is?
Of hoe dik de poten zijn bovenin bij de kroonplaat???

Laat maar ff weten
 
Uhm ik heb geen idee of het is aangepast :?
Wli je weten hoeveel van hart naar hart het verschil is?
Of hoe dik de poten zijn bovenin bij de kroonplaat???

Laat maar ff weten
Hoeveel mm steekt de vorkpoot boven door de kroonplaat, we vermoeden dat dit niet klopt bij haar motor en willen ermee gaan exprimenteren om een wat zekerder gevoel, voor, te krijgen.

Beantwoord maar op de andere topic. aub

bvd. :]
 
Even een update :
heb sinds een paar dagen andere dempers erop zitten (Mivv, met dBkillers eruit).
Mijn rijplezier is nu minstens ver-twintigvoudigd door het geweldig mooie en diepe geluid wat ie nu maakt (ala Ducati). Echt een absolute aanrader!

dag oma :W
 
Enne, waar zijn de piccies dan? O-)

Zijn trouwens ook niet schofterig duur toch, die Mivv's?
 
Ik zou voor een carbon demper voor m'n FZR600 €300,= kwijt zijn incl. linkpijpje. Dus vond ze ook al leuk betaalbaar :)

Verder ben ik nieuwsgierig naar de piccies en evt. soundfile :9~
 
Vanmiddag nog effe gereden, was weer lekker. Mensen onderweg kijken me allemaal na, denk vanwege de sound :+ . Daarnet nog een paar kinderen die me aangaapten en riepen "wauw!".

foto's :

raptor 010.jpg


raptor 011.jpg


raptor 012.jpg


raptor 013.jpg
 
Waarom rij je nog op die dragons :? :?
Neem aan dat het niet je eerste band is :X
Ik was er met de mijne namelijk heel snel doorheen terwijl de diablo toch een stuk langer mee gaan en meer grip bieden vind ik.

Ik ben de 2e eigenaar, en voor zover ik weet zijn dit de 1e banden. Ik heb de motor nog niet zo heel lang, en ik rij vrij rustig.
Maar ik zal je tip in gedachten houden als ik aan nieuwe banden toe ben.
(wat een hoop "ik" in die paar regels tekst :P )
 
Wat een mooi motortje is het toch! En tien keer mooier dan een Monster })

Zou best eens zo'n ding willen huren, gewoon om te kijken of het was voor me is, ware het niet dat huren ook niet echt 'billig' is.. :X
Nouja, voorlopig nog maar ff wachten dan..

Wel mooie pijpjes trouwens :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan