Spoonman
MF'er
Die jongen die rechts van je wegrijdt hoor je totaal niet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die jongen die rechts van je wegrijdt hoor je totaal niet...
Ah, dus jij was die eikel die zo een herrie maakte op de megameet
Denk dat je gewoon ff moet proberen wat jou het beste bevalt, lijkt me iets persoonlijks..Zijn er hier ook Raptor rijders die hun achterveer weleens hebben afgesteld?
Ik wil mijn achterveer strakker zetten (door die stelschroef aan te draaien), zodoende dat de motor minder inzakt als ik erop zit.
Graag ervaringen/reacties mbt rijprestaties...
Zijn er hier ook Raptor rijders die hun achterveer weleens hebben afgesteld?
Ik wil mijn achterveer strakker zetten (door die stelschroef aan te draaien), zodoende dat de motor minder inzakt als ik erop zit.
Graag ervaringen/reacties mbt rijprestaties...
Zijn er hier ook Raptor rijders die hun achterveer weleens hebben afgesteld?
Ik wil mijn achterveer strakker zetten (door die stelschroef aan te draaien), zodoende dat de motor minder inzakt als ik erop zit.
Graag ervaringen/reacties mbt rijprestaties...
Nou .... daar ben ik het toch niet helemaal niet mee eens.
Als ik mijn eigen Cagiva opnieuw hagelnieuw zou kopen zou ik
- eerst alle gespoten delen naar de spuiter brengen om er blanke lak op aan te laten brengen
- direct balhoofd- en wiellagers laten vervangen
- goed nalopen wat ik onderweg eventueel kan verliezen en dat goed vastzetten/-lijmen
Daarnaast heb ik nog last van afbladderende lak rond m'n tankdop; stond de accu na een paar maanden te lekken, is het achterspatbord niet meer in de originele kleur te leveren (alleen zwart, misstaat niet maar 't is niet de originele). Tankstickers waren niet leverbaar, heb ik laten maken. Ik zit nog steeds op een dekseltje voor m'n blok te wachten (zit nu een ducati-dekseltje op, is hetzelfde maar op die van Cagiva staat 'n olifantje) en zo kan ik nog wel doorgaan.
Prima fiets verder, qua rijden niks op aan te merken. In januari '06 heb ik 'm vijf jaar. Met een bewezen blok (duc 900 tweeklepsblok). 4000 km Oostenrijk: geen klap verkeerd. 3000 km Schotland: geen klap verkeerd. 5000 km Noorwegen: geen klap verkeerd.
Maar ik durf wel te stellen dat de afwerking van bijvoorbeeld Honda toch een trede hoger staat.
Vraagje, (sorry dat `k het topic omhoog kick trouwens, nieuwe aanmaken is ook zoiets...) is zo`n raptor 650 fatsoenlijk (dus officieel) op 25kw te te krijgen, dus op kenteken?? die andere motor wat het blok van de raptor vandaan komt (suzuki, hoe heet dat ding ookalweer) is namelijk wel legaal 25 te krijgen, maar ik vind de raptor 1000 maal vetter !!
had (heb) veel intresse in een ducati monster, maar het italiaans look met japanse techniek verhaal staat me wel aan bij de raptor... vandaar dat `k geintreseerd ben.
dus, raptor legaal 25kw te maken ??
Nou .... daar ben ik het toch niet helemaal niet mee eens.
Als ik mijn eigen Cagiva opnieuw hagelnieuw zou kopen zou ik
- eerst alle gespoten delen naar de spuiter brengen om er blanke lak op aan te laten brengen
- direct balhoofd- en wiellagers laten vervangen
- goed nalopen wat ik onderweg eventueel kan verliezen en dat goed vastzetten/-lijmen
Daarnaast heb ik nog last van afbladderende lak rond m'n tankdop; stond de accu na een paar maanden te lekken, is het achterspatbord niet meer in de originele kleur te leveren (alleen zwart, misstaat niet maar 't is niet de originele). Tankstickers waren niet leverbaar, heb ik laten maken. Ik zit nog steeds op een dekseltje voor m'n blok te wachten (zit nu een ducati-dekseltje op, is hetzelfde maar op die van Cagiva staat 'n olifantje) en zo kan ik nog wel doorgaan.
Prima fiets verder, qua rijden niks op aan te merken. In januari '06 heb ik 'm vijf jaar. Met een bewezen blok (duc 900 tweeklepsblok). 4000 km Oostenrijk: geen klap verkeerd. 3000 km Schotland: geen klap verkeerd. 5000 km Noorwegen: geen klap verkeerd.
Maar ik durf wel te stellen dat de afwerking van bijvoorbeeld Honda toch een trede hoger staat.
Je moet wel meenemen dat jouw en mijn Cagiva zijn gemaakt dat het met de fabriek wat minder ging.
Als ik soms de draden zie lopen achter de kuip bij de Jappen, dan vind ik dat ze dat bij de Gran Canyon netjes hebben gedaan. Okee, het kuipwerk past niet helemaal lekker.
Toch heb ik wat speciaals met de Gran Canyon.
hallo, ik heb een vraagje: ik heb sinds 2 dagen een nieuwe raptor 650 en ik ben er helemaal blij mee, maar ik heb 1 probleempje: soms krijg ik het niet in z'n neutraal. Dan trap ik erdoorheen (naar de 2e versnelling), trap weer terug naar de 1 en dan lijkt het of hij blokkeert ofzo, dan kan ik er niets meer mee totdat ik een stukje heb gereden en weer geschakeld heb. Kent iemand dit probleem?
2x een reactie op één en dezelfde post van mij, met 5 maanden tussentijd
Maar van slecht passend kuipwerk heb ik geen last, alleen bij het later monteren van de beugels voor de zijkoffers bemerkte ik wat krapte (beugel tegen plaatwerk).
Maar een hagelnieuwe accu die met 'n paar maanden staat te lekken daarentegen ...
Hallo,
Ook wij hadden hier in het begin last van. Wij hebben in mei een nieuwe raptor 650 aangeschaft. De eerste paar honderd kilometers schakelde deze vrij stug en was moeilijk in z'n vrij te krijgen. Nadat ie de 1000 km-beurt heeft gehad bij Star Twin in Loenen schakelde het e.e.a. al een stuk beter!
Wat we trouwens ook nog even hebben gedaan is het afstellen v.h. schakelpookje. Deze stond idioot hoog afgesteld. Je moest zowat je hele voet optillen om op te kunnen schakelen. Aangezien mijn vriendin met haar schoenmaatje 38 daar nogal last van had heb ik het pookje lager afgesteld. Is stukken beter en is nu gemakkelijker in zijn vrij te krijgen!
(Afbeelding)
Voor meer plaatjes:
(Meer plaatjes)