Ahaaaaaaaa
Staat op politiebureau met dank aan een oplettende burger!
Zal morgen als ik hem opgehaald heb wel even de schade posten en 'het verhaal' erachter.
Bedankt voor de oplettendheid
Elke dag dat het niet geraden wordt, wordt er 100 euro aan het bedrag toegevoegdZijn jullie ook zo nieuwsgierig naar 'het verhaal'?
InderdaadOei, die laadt weinig meer bij zoThermostaat preventief, of omdat de motor gewoon te koud bleef?
Hopen? Heb je nog geen rijbewijs?Ben benieuwd! Binnenkort gaat die van mij ook naar Peter, nu maar hopen dat ik em deze keer wel rechtop hou
Da's met de standaard stepjes ook..Er zitten aangepaste schetsplaten op, waarbij de delen voor de uitlaatophanging weggelaten zijn. Ik zie nu ook dat de voetstepjes ook een stuk hoger/verder naar voren zitten, dat verklaart ook wel dat ik wat last van m'n knieën krijg na een lange rit..
Zet je dan wel met de bal van je voet op de step, of zit je met de hak.Ik heb vorige week nog een stukje met een originele gereden, zithouding verschilt eigenlijk vrij weinig, maar ik merkte wel dat ik redelijk snel met mijn laars aan de grond kwamIk laat het lekker zo.
Alleen de vorkpoten eruit is niet genoeg.Hebben jullie wel eens de kroonplaat los gemaakt?
Is dat veel werk?
Moet je dan de motor op bokken zetten?
In de takels hangen?
Ik moet namelijk een koplamp monteren.
En dan moet hij dus tussen de kroonplaat.
Ik rij vaak met de hakken op de pedalen, dus wellicht is dat het probleem.Zet je dan wel met de bal van je voet op de step, of zit je met de hak.(De zogeheten flaporen)
[afbeelding]
Ok, dus als ik je goed begrijp (E15 van het WPB), dan zou je de motor voor op het balhoofd kunnen opbokken en dan de voorpoten losdraaien van de kroonplaten, poten iets laten zakken en dan de bovenste kroonplaat eraf schroeven met de centrale bout? Er hoeft niets aan de onderkans tegengehouden te worden tegen meedraaien (waar op dat moment dan die bus van de voor bok zit)?Alleen de vorkpoten eruit is niet genoeg.
De kroonplaat kan er zo vanaf als je de vorkpoten op die plek en de balhoofdmoer bovenop los maakt.
Het is wel handig als je de poten iets laat zakken naar de onderste kroonplaat.
Dan trek je hem er boven iets makkelijker vanaf.
Veel werkvoor de ene wel, voor de ander niet.
Ik stem voor niet.
Zodra je wat sportiever gaat rijden dan zet je de bal van de voet op de steun.Ik rij vaak met de hakken op de pedalen, dus wellicht is dat het probleem.
Balhoofdbok zag ik nog niet terug in de vorige post, maar zou ook kunnen.Ok, dus als ik je goed begrijp (E15 van het WPB), dan zou je de motor voor op het balhoofd kunnen opbokken en dan de voorpoten losdraaien van de kroonplaten, poten iets laten zakken en dan de bovenste kroonplaat eraf schroeven met de centrale bout? Er hoeft niets aan de onderkans tegengehouden te worden tegen meedraaien (waar op dat moment dan die bus van de voor bok zit)?