Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt ook eerst de basisafstelling doen.Iemand ik de buurt van Posterholt die carburateur kan synchroniseren van een vt500c uit 85
Of iemand een idee hoe ik dat zelf kan doen
Alvast bedankt Gr ralph
Okay, dat lijkt me een beetje een grove manier maar, ik heb totaal geen ervaring daarin. Dus ik ga het doen met klokken en zoals beschreven wordt in de werkplaats handleiding..Je kunt ook eerst de basisafstelling doen.
Een boortje van 0,5 of 1mm onder de vlinderkleppen, en die 2de gelijkstellen met de eerste.
New video by BT1100 Bulldog
photos.app.goo.gl
|
Laat maar zitten, want dan moet je de carburateurs eraf halen.Miss stom antwoord maar wat is een vlinderklep heb je evt een foto
Iemand ik de buurt van Posterholt die carburateur kan synchroniseren van een vt500c uit 85
Of iemand een idee hoe ik dat zelf kan doen
Alvast bedankt Gr ralph
Cees??? Wil je het nog weghalen???Volgens mij heeft de VT500e geen vlinderklep, maar een gasschuif met naald die simpel gesynchroniseerd wordt met behulp van de gaskabelafstelling.
grtz,
Cees
Een vlinderklep scharniert toch ook in het midden?Het is ook eigenlijk geen vlinderklep, wel in de volksmond, maar een smoorklep
Een vlinderklep scharniert in het midden
nee, een vlinderklep bestaat uit twee helften. Dat is meer voor luchtbehandeling. Eev vlinderklep kan beinvloed worden door de luchtstoom en dan moeilijker sluiten of in de andere windrichting niet meer open te krijgen zijn. Een smoorklep is dat 2 euro muntje dat door de constructie net zo hard open als dicht geduwt wordt door de luchtstroomEen vlinderklep scharniert toch ook in het midden?
Of bedoel je over anders?
Dat klopt van die 2 delen.nee, een vlinderklep bestaat uit twee helften. Dat is meer voor luchtbehandeling. Eev vlinderklep kan beinvloed worden door de luchtstoom en dan moeilijker sluiten of in de andere windrichting niet meer open te krijgen zijn. Een smoorklep is dat 2 euro muntje dat door de constructie net zo hard open als dicht geduwt wordt door de luchtstroom
Toen gij het noemde wist ik het weerMaar dat wist jij wel... Je wou alleen kijken of ik het ook wist..
99 van de 100 smoorkleppen worden gewoon vlinderkleppen genoemd hoor, tandwiel kettingwiel, remolie remvloeistofToen gij het noemde wist ik het weer
Beste Ralph,Volgens mij kn je op youtube aardig wat informatie vinden. Van belang is in ieder geval een synchronisatie klok. Ik ga het volgende week ook zelf proberen...
er is niets raars aan synchroniseren dmv de gaskabels te regelen. het gaat erom dat alle carbu's gelijk open gaan, en als iedere carbu een apparte kabel heeft zal je het toch echt via de kabels moeten doen ...Cees??? Wil je het nog weghalen???
Gaskabelinstelling is uit den boze, 5, 6 millimeter speling moet daar inzitten, wil je niet iedere linkerbocht als een ongeleide projectiel er vandoor gaan. Zitten gewoon 2 CV (niet Deux Cheveaux, nee) carburateurs op
Heb je daarvoor een account aangemaakt?Beste Ralph,
Dave Vossen. Staat op internet
Dat is de chokeklep.Een vlinderklep scharniert toch ook in het midden?
Of bedoel je over anders?