Hallo,
Terug van weggeweest, al tijden niet meer op MF gezeten na een intensieve periode. Mijn rode cb500 caferacer heb ik nog, geweldig fijne motor. Maar nu heb ik net een cb750 aangeschaft, die ga ik na mijn vakantie ophalen, half aug. Is een K2, 1974, licht aangepast tot ook een soort caferacer, met 4 pijpen eronder!
Als ik 'm heb moet ik eerst eens flink poetsen en een beurt geven aan de bike, e.e.a. vervangen etc.
Vraagje: kan ik online ergens een onderhoudsschema en -tips vinden? Veel is natuurlijk vergelijkbaar met mijn 500, maar bijv. dat olietankje is toch nieuw. Ben de afgelopen 2 jaar weinig bezig geweest met motoren, sleutelen etc. en ben nu mijn oude info kwijt, dus tips, links, docs, leveranciers etc zijn allemaal welkom!
Alvast dank, plaatjes volgen.
Terug van weggeweest, al tijden niet meer op MF gezeten na een intensieve periode. Mijn rode cb500 caferacer heb ik nog, geweldig fijne motor. Maar nu heb ik net een cb750 aangeschaft, die ga ik na mijn vakantie ophalen, half aug. Is een K2, 1974, licht aangepast tot ook een soort caferacer, met 4 pijpen eronder!
Als ik 'm heb moet ik eerst eens flink poetsen en een beurt geven aan de bike, e.e.a. vervangen etc.
Vraagje: kan ik online ergens een onderhoudsschema en -tips vinden? Veel is natuurlijk vergelijkbaar met mijn 500, maar bijv. dat olietankje is toch nieuw. Ben de afgelopen 2 jaar weinig bezig geweest met motoren, sleutelen etc. en ben nu mijn oude info kwijt, dus tips, links, docs, leveranciers etc zijn allemaal welkom!
Alvast dank, plaatjes volgen.