Flying goalie
Die hard MF'er
Dag brikkenliefhebbers,
Ik ben nieuw in dit topic. Het brikkievirus heeft ook bij mij toegeslagen. Naast mijn Firestorm staat er nu ook een CB 500 uit 1975 (we blijven bij Honda) in de schuur. Of eigenlijk bij schoonouders in de garage want daar kan ik op mijn gemakje gaan slopen en bouwen.
Kort de geschiedenis:
Wat doe je als je voor een prikkie een brikkie wordt aangeboden en je hebt een maat (Roadrocket) die bijzonder enthoustiast is (en terecht) over zijn Bomber caféracer? Juist...je koopt dat ding en gaat vervolgens denken over wat ermee te doen . Absoluut niet geremd door enige technische kennis wil ik het simpel houden, maar Roadrocket stuurt een dag later (vandaag) al meteen links door naar advertenties waar clipons in worden aangeboden en naar Raask voor een remschakelsetje. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden. Ik hou jullie via dit topic op de hoogte.
Stand van zaken:
Momenteel is het (zoals de titel van dit topic al doet vermoeden) een chopper . D.w.z. verlengde voorvork, hoog stuur, gechopt achterspatbord, highwaysteps en jawel...zelfs een verstraler . Hoe dan ook...dat gaat veranderen. Fotootjes van de huidige staat van de CB worden momenteel ontwikkeld (I know...ice-ages) maar zodra deze er zijn zal ik die hier plaatsen.
Oproep:
Mochten jullie tips hebben over de ombouw, heb je ervaringen met een CB 500 uit 1975 (ik heb nog niet alle topics gelezen) of wil je iets kwijt...laat het mij via dit topic weten.
Alvast bedankt,
Flying Goalie
Ik ben nieuw in dit topic. Het brikkievirus heeft ook bij mij toegeslagen. Naast mijn Firestorm staat er nu ook een CB 500 uit 1975 (we blijven bij Honda) in de schuur. Of eigenlijk bij schoonouders in de garage want daar kan ik op mijn gemakje gaan slopen en bouwen.
Kort de geschiedenis:
Wat doe je als je voor een prikkie een brikkie wordt aangeboden en je hebt een maat (Roadrocket) die bijzonder enthoustiast is (en terecht) over zijn Bomber caféracer? Juist...je koopt dat ding en gaat vervolgens denken over wat ermee te doen . Absoluut niet geremd door enige technische kennis wil ik het simpel houden, maar Roadrocket stuurt een dag later (vandaag) al meteen links door naar advertenties waar clipons in worden aangeboden en naar Raask voor een remschakelsetje. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden. Ik hou jullie via dit topic op de hoogte.
Stand van zaken:
Momenteel is het (zoals de titel van dit topic al doet vermoeden) een chopper . D.w.z. verlengde voorvork, hoog stuur, gechopt achterspatbord, highwaysteps en jawel...zelfs een verstraler . Hoe dan ook...dat gaat veranderen. Fotootjes van de huidige staat van de CB worden momenteel ontwikkeld (I know...ice-ages) maar zodra deze er zijn zal ik die hier plaatsen.
Oproep:
Mochten jullie tips hebben over de ombouw, heb je ervaringen met een CB 500 uit 1975 (ik heb nog niet alle topics gelezen) of wil je iets kwijt...laat het mij via dit topic weten.
Alvast bedankt,
Flying Goalie