CBR club oplichters??

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja, oplichters of nie.
na 5 euro gedokt te hebben, heb ik wel vol. toegang tot het forum..

[me]cbr6001997 herinnert zich nu om vanaaf gelijk naar mf te doneren[/me]
 
zal ik het dan maar weer posten B|

full


:P
 
whahahah wat een l*l is dat, op klinkers effe gassen , op zen patatte ja hehehehe

trouwens een goe argument voor beginnende rijders om niet met een zware te beginne :)
 
Tja, wel kneus.

Zelfreflectie:
Maar iedereen hier heeft in leven wel iets stoms uitgehaald, of niet.
 
Mensen,

Ik heb een week of 3 geleden 5 euro overgemaakt zodat ik ondermeer op het forum van de CBR club kan. Ik heb verschillende mails gestuurd maar ze reageren ineens niet meer.. Kent iemand die gasten van die club en wie zit er toevallig ook op dat forum??

Nog meer mensen met negatieve ervaringen hierover??

Thnkz

Erik

betalen voor een forum _O-
 
Boeiend.. Tegenwoordig is dat vrij normaal hoor.. Als alles goed geregeld is dan boeit 5 euro toch niet.. Maargoed, dit zijn duidelijk klootzakken of zo..
 
Boeiend.. Tegenwoordig is dat vrij normaal hoor.. Als alles goed geregeld is dan boeit 5 euro toch niet.. Maargoed, dit zijn duidelijk klootzakken of zo..

Onzin...

Een forum opzetten is letterlijk een kwartier/half uurtje werk. Het onderhoud valt ook reuze mee als het bezoekersaantal niet te groot is.

Het zou me niks verbazen als die site ook nog eens vol met reclame banners staat. Ik snap niet dat alle CBR freaks hier een eigen club op zijn gestart. Het hele hostingproces van een Website/CMS is peanuts met dingen zoals Postnuke/PHPNuke. Kind kan de was doen. Het enige wat je moet doen is een leuk hostingpakket ergens afnemen voor een 200Eur/jaar en je bent klaar.
 
Wat een zot joh... maar hij doet het wel mooi :} .
Iedereen op een CBR is oplichter :X .


Shit heb er zelf ook 1 O-) :+
 
Onzin...

Een forum opzetten is letterlijk een kwartier/half uurtje werk. Het onderhoud valt ook reuze mee als het bezoekersaantal niet te groot is.

Het zou me niks verbazen als die site ook nog eens vol met reclame banners staat. Ik snap niet dat alle CBR freaks hier een eigen club op zijn gestart. Het hele hostingproces van een Website/CMS is peanuts met dingen zoals Postnuke/PHPNuke. Kind kan de was doen. Het enige wat je moet doen is een leuk hostingpakket ergens afnemen voor een 200Eur/jaar en je bent klaar.

Toevallig ben ik moderator van het op 6 na grootste forum van NL en ik weet dat het wel ietwat meer voeten in de aarde heeft dan jij hier beweert..

Magoed, laten we maar kappen met dit topic en van mij mag hij dicht.. Ik weet genoeg en mijn vertrouwen in de mensheid is weer minder :X
 
Wil ook wel even kwijt dat ik dus hetzelfde probleem heb. 5 euro betaald (vond ik op zich niet zo'n probleem), wel 2(!) maanden toegang gehad, maar nu kom ik er niet meer op en krijg geen enkele reactie op mailen.... :r

:(
 
Wil ook wel even kwijt dat ik dus hetzelfde probleem heb. 5 euro betaald (vond ik op zich niet zo'n probleem), wel 2(!) maanden toegang gehad, maar nu kom ik er niet meer op en krijg geen enkele reactie op mailen.... :r

:(

gewoon langs de deur gaan, adres is wel te vinden van hun. :Y
 
Nou ik zal maar even reageren want dit wil iedereen zo graag weten.

Er is in het verleden het een en ander niet goed gegaan. (daarover is voldoende gezegd en geschreven)

Er zijn inmiddels behoorlijk wat wijzigingen doorgevoerd waaronder een andere voorzitter dus alles is/komt weer goed.

wat betreft geen reactie terugkrijgen mail je login en je email adres en dat zet ik dat wel even door. Er is nl ook recent een nwe update geweest die niet helemaal vloeiend is verlopen.

Voor de rest is het een leuk gezellig (niet afzeik clubje :+ ) O-)

Merchandise wordt niet meer gevoerd ;) , openstaande orders krijgen hun geld terug.

-O-
 
Nou ik zal maar even reageren want dit wil iedereen zo graag weten.

Er is in het verleden het een en ander niet goed gegaan. (daarover is voldoende gezegd en geschreven)

Er zijn inmiddels behoorlijk wat wijzigingen doorgevoerd waaronder een andere voorzitter dus alles is/komt weer goed.

wat betreft geen reactie terugkrijgen mail je login en je email adres en dat zet ik dat wel even door. Er is nl ook recent een nwe update geweest die niet helemaal vloeiend is verlopen.

Voor de rest is het een leuk gezellig (niet afzeik clubje :+ ) O-)

Merchandise wordt niet meer gevoerd ;) , openstaande orders krijgen hun geld terug.

-O-

Als ik een hoge piet was bij honda eisde ik die domeinnaam snel op, ik zou als honda zijnde niets met zo´n voorzitters _O- clubje te maken willen hebben.

prutsers!, volgens zien ze daar alleen maar eurotjes inplaats van de lol om gewoon een leuk forum te hebben en motor rijden!.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan