[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist in het landelijke Alkmaar, tegenover het busstation, aan elkaar geketend een zwarte en een grijze V-strom.
Alleen de zwarte had een plakkert... :Y

:W

En vanmiddag reed je zeker weer langs en hebben we gezwaaid, ik zag je sticker :Y Je was wel heel enthousiast in ieder geval, leuk!
 
Vandaag op Kijkduin een blauwe R1 gespot.

GroteFoto-ZSBW6K7Y.jpg
 
Ook op Kijkduin een fraaie rode Honda, toen de eigenaar kwam vrolijk gespot geroepen en een tweede foto gemaakt.
De bestuurder poseerde mooi, kon alleen geen gesprek aanknopen omdat mijn softijs aan het smelten was. :9~

GroteFoto-3WOYOBVL.jpg

GroteFoto-MVZIMRNA.jpg
 
En wie spotte ik vanmorgen om 5.50 op de a4 voorbij leidschendam?? Er ging net een vrachtwagen richting vluchtstrook. Ik reed toen voor je met een mondeo station. Jij reed op de MX-**-37
 
blauwe (ja zal een of andere tint zijn, maar kben een man dus dan is het gewoon blauw) BMW gespot op de A13.

Je reed eerst achter me en haalde toen even in om vervolgens even naar je MF sticker te wijzen

Ik reed op die zilvergrijze fireblade. Was ergens tussen 7 en half 8 vanmorgen
 
18.15 18.30 daartussen op de a1 gespot een appie rsv in mat zwart.

Bepakt en rijder in het leer.

A1 richting amersfoort ter hoogte van de parkeerplaats waar taxi-bob mij gisteren spotte :W :)

Dat was ik :W

Had je me de afrit naar de A28 ook zien nemen? Het ding deed met een niet lullige snelheid een flinke stap opzij :X
 
Vanochtend tussen 8:45 - 9:00 op de A27 den bosch -> utrecht:
Volgens mij een CBR600F, zwart geel, kenteken MZ-64-**
Je ging er geloof ik bij afslag Houten vanaf.
 
Vanmorgen omstreeks 8.45 A27 Breda-Utrecht.
Ik draaide net de snelweg op t.h.v. Werkendam en zag in een flits je sticker!

Zwarte motor, zwart pak met Rev'ít jas (zo te zien een half doorwaai, Ignition?), helm met zilveren accenten...

Heb je nog geprobeerd te achtervolgen voor een foto, maar dat valt niet mee met een Matiz :+
 
Vanmorgen omstreeks 8.45 A27 Breda-Utrecht.
Ik draaide net de snelweg op t.h.v. Werkendam en zag in een flits je sticker!

Zwarte motor, zwart pak met Rev'ít jas (zo te zien een half doorwaai, Ignition?), helm met zilveren accenten...

Heb je nog geprobeerd te achtervolgen voor een foto, maar dat valt niet mee met een Matiz :+

Da's Fladder, de kerel die net boven je heeft gepost :)
 
Vanochtend tussen 8:45 - 9:00 op de A27 den bosch -> utrecht:
Volgens mij een CBR600F, zwart geel, kenteken MZ-64-**
Je ging er geloof ik bij afslag Houten vanaf.


Check! :)
Idd een cbr600f, leuk om weer eens een ander stickertje te hebben gezien (naja gezien, je kentekenplaat heeft volgens mij een heerlijk modderbad gehad :P)

Vanmorgen omstreeks 8.45 A27 Breda-Utrecht.
Ik draaide net de snelweg op t.h.v. Werkendam en zag in een flits je sticker!

Zwarte motor, zwart pak met Rev'ít jas (zo te zien een half doorwaai, Ignition?), helm met zilveren accenten...

Heb je nog geprobeerd te achtervolgen voor een foto, maar dat valt niet mee met een Matiz :+


Misschien check :)

Tijd klopt, plaats klopt, helm klopt en ook een zwart pak met rev'it ignition jas, alleen is mn motor zwart met geel/goud. Was de motor helemaal zwart dan geef ik deze spot door aan Fladder, anders eis is em op :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien check :)

Tijd klopt, plaats klopt, helm klopt en ook een zwart pak met rev'it ignition jas, alleen is mn motor zwart met geel/goud. Was de motor helemaal zwart dan geef ik deze spot door aan Fladder, anders eis is em op :Y
Kon ik niet zien, ik draaide net de snelweg op toen jij/hij "naast" me zat. Zag alleen de achterkant goed dus vandaar dat ik niet meer info heb als dit.

Wie van jullie het ook was :W
 
MS-TR-33

IJsselstein, Benschopperpoort, 13.45u .

We reden elkaar tegemoet op het podium en voor de poort reed ik achter je op het trapfietsje.

Dacht zoek even op mijn kenteken in dit topic, kom ik deze nog tegen :)
Ik zat te denken hoe kan ik dat geweest zijn, was die dag aan het werk.

Goed om te weten waar mijn motor is geweest tijdens een onderhoudsbeurt, thanks voor het spotten :+
Zal een monteur van Molenaar geweest zijn voor een teststukje (daar gaan we maar vanuit dan)
 
Laatst bewerkt:
Je was het zelf niet. Zou de monteur een ijsje zijn gaan eten, want het is een kleine omweg vanaf Arie om daar te rijden ;)
 
Vanmorgen omstreeks 8.45 A27 Breda-Utrecht.
Ik draaide net de snelweg op t.h.v. Werkendam en zag in een flits je sticker!

Zwarte motor, zwart pak met Rev'ít jas (zo te zien een half doorwaai, Ignition?), helm met zilveren accenten...

Heb je nog geprobeerd te achtervolgen voor een foto, maar dat valt niet mee met een Matiz :+

zo'n petje?:
ShoeiXR1100ConquistaTC_5links.JPG


edit: zo hard reed ik toch niet :?
hmm... gezien de tijd, en het schijnbaar hoge tempo geef ik deze spot denk ik toch maar aan meandmybike. [me="Fladder"]reed vanochtend iets van 120-130 op z'n hardst wegens slaapgebrek :$[/me]
 
Laatst bewerkt:
Kon ik niet zien, ik draaide net de snelweg op toen jij/hij "naast" me zat. Zag alleen de achterkant goed dus vandaar dat ik niet meer info heb als dit.

Wie van jullie het ook was :W
Kenteken amper leesbaar toevallig?? O-)

Check! :)
Idd een cbr600f, leuk om weer eens een ander stickertje te hebben gezien (naja gezien, je kentekenplaat heeft volgens mij een heerlijk modderbad gehad :P)
*O* Idd leuk om eens iemand anders te spotten!
Nee, geen modderbad, iets met ketting smeren, heeeeeel veel km's rijden en niet wassen omdat ik geen bezigheidstherapie nodig heb.... O-) :+
 
zo'n petje?:
[afbeelding]

edit: zo hard reed ik toch niet :?
hmm... gezien de tijd, en het schijnbaar hoge tempo geef ik deze spot denk ik toch maar aan meandmybike. [me="Fladder"]reed vanochtend iets van 120-130 op z'n hardst wegens slaapgebrek :$[/me]
Nee zo hard reed jij niet, maar ik reed zo langzaam _O- (ken je de oprit Werkendam? : Google Maps Kwam dus net deze bocht om in z'n 2...en met de Matiz)
Volgens mij was de helm aan de achterkant donkerder trouwens...
 
Kenteken amper leesbaar toevallig?? O-)*O* Idd leuk om eens iemand anders te spotten!
Nee, geen modderbad, iets met ketting smeren, heeeeeel veel km's rijden en niet wassen omdat ik geen bezigheidstherapie nodig heb.... O-) :+

Hehe ja t wordt weer eens tijd voor een goede regenbui, de voorkant van mijn motor is meer vlieg dan iets anders en anders ga ik me misschien nog verplicht voelen om em weer eens te wassen :)

Nee zo hard reed jij niet, maar ik reed zo langzaam _O- (ken je de oprit Werkendam? : Google Maps Kwam dus net deze bocht om in z'n 2...en met de Matiz)
Volgens mij was de helm aan de achterkant donkerder trouwens...

Leuk, dus toch 2x in een kwartiertje gespot! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan