[Centraal] MF-er gespot post het hier - deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren rond een uurtje of 7 op de A15 vanaf zetten tot ochten, 2 motoren samen hadden beide tassen op de rug 1 een hele beste trouwens. ik reed nog een tijdje achter jullie op de kawa. ik ging er bij ochten af heb alleen niet gelet of ze MF stikkers hadden
:)
 
Net ip de wippolderlaan @ wateringen. Kruispunt met die erasmusweg... Ik was die oen die per ongeluk de rode knop omdraaide en vervolgens niet begreep waarom de motor t niet meer deed :$ thnx hahaha!
 
Klein uurtje geleden een Suzuki GSX1400 zwart met Topkoffer. Op de Savorin Lohmanplein geparkeerd nabij de ANWB-shop. Naast 2 motoren zonder stikker.

Mijn honda met stikker achter je geparkeerd *D
 
Vandaag bij op de parkeerplaats van de Politieacademie te Eindhoven.
Zwarte Diversion 900 met topkoffer, kenteken weet ik zo niet meer.
Mijn rode GSX600F staat er soms ook incl. sticker.
 
In Purmerend vandaag in de stad deze Ninja.
Ik liep nog naar je toe en zei dat je gespot was.

Mooi geluid trouwens :Y

 
Laatst bewerkt:
Gespot op de A12 bij Arnhem
Zwarte motor met dubbele uitlaat, en zwart gekleed persoon.
Geen flauw idee wat het merk was en kenteken....ook geen idee :+
 
heb ik zojuist om 18:00 lordluud gespot in Den Bosch?

Witte ZX6-R met berijder in wit t-shirt. Shirt zat lekker opgekropen dus de tattoo's op de rug waren zichtbaar. Je was samen met een oude Fireblade. Ik zat in de blauwe Volvo V70 naast je bij het stoplicht.

10 seconden later kwam je ons voorbij met 2 kleine powerwheelies.

Je had wel geen sticker maar gezien de fiets, de plaats en de tattoos verdenk ik toch lordluud :P

Z'n motor is tegenwoordig zwart met geel. ;)
 
The Passion (Marloes) gespot op de weg tussen Mijnsheerenland en Maasdam. Je kwam me tegemoet rijden, ik zat ingeblikt in een zwarte Fiat Panda.

Was rond 20:15
 
Vanmiddag gespot op de Graafseweg in Nijmegen rond een uur of 5. Een Thunderace met MF stickert.
Kenteken iets met M?-N?-01 (geloof, ik)
Je gele fluor rugzak vloekte bij je lichtblauwe broek maar het viel wel op.
 
Een triumph speed/street triple rond kwart voor 8 op de rondweg in Houten thv kruising Utrechtseweg.

Kenmerk: ik zag pas dat het een triumph was toen ik je op de tegemoet komende baan passeerde. Pas toen kwam je voorkant weer op de grond :') .



Gespot :W
 
Laatst bewerkt:
:W Vanavond 19.45, in de eerste, krappe bocht van de Oude Leede weg in Pijnacker: maar liefst 2 stickers op 2 zwarte motoren. Ik zag verder veel zwart/wit leer en de motoren heb ik niet herkend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan