[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk iemand gespot waarvan ik meteen wist wie het was. Niet dat ik hem persoonlijk ken maar met zo'n sticker onder je nummerplaat (zie rode pijl) is het wel duidelijk van welke MF'er deze crossfiets is.

Ben natuurlijk wel benieuwd wat je bij mij in de straat te zoeken had :-) Volgens mij heb ik je motor al eens eerder zien staan, dus blijkbaar kom je hier wel vaker (hier = RolaHola in de wijk Voorhof in Delft).

full


edit: excusus voor de k*tkwaliteit van de foto's maar mijn mobiel maakt zowiezo al onwijs slechte foto's maar in het donker zijn de foto's echt baggerslecht. De originele foto's lieten alleen maar een zwarte vlek zien. Bovenstaande foto's zijn na bewerking, maar ook dan is het nog weinig soeps.
 
Uhu, dan moet jij dat zijn geweest jah :W

Het schiet daar, en op de centuurbaan trouwens ook echt nooit op, vooral in de ochtend of in de middag niet

[me]Diamon heeft wel een afsnij route gevonden voor in de middag O-) [/me]

vanmiddag weer leuk aan het file rijden geweest op de a28 :]
 
Beetje vage spot:
- vandaag 24 oktober rond half zes
- op de paralleweg van Odijk naar Bunnik (weet na jaaaren nog niet welk wegnummer dat is :o - ik reed in de auto in omgekeerde richting in die lange rij naar Wijk bij Duurstede)
- grote toermotor (BMW, FJR?), groen- grijs met koffers
- berijder met donkere jas met lengte streep op de mouw

Wie heb ik gezien?
 
Vanmiddag rond 17.17uur op de Capelseweg thv spoorviaduct een blauwe sportmotor die me voorbij kwam bij t stoplicht voor links zag de sticker maar je was ver voor me uit, toen je linksaf sloeg om de hoofdweg op te gaan heb k wel getoeterd maar of je t hoorde is een 2de ik ging rechts de wijk Schollevaar in, reed in groen Mercedes blik -O-

wie o wie :W

Was dit bij maarsbergen????
Dan zou ik het wel eens kunnen zijn geweest

:} :} :}
 
Alweer in blik :? Wat is dat nou weer voor instelling ?
Ben ik dan de enige die nog met de motor over de A9 rijd, en dat pokke-weer O-)

Nope, ik reed er ook vanochtend, om kwart over 7 vanaf de ring HHW erop, en om 07.35 er bij halfweg weer af.

Vlak voorbij het samenkomen met de A22, werd ik tijdens een gaatje in de file ingehaald door een chopper met MF-sticker, die al een tijdje achter me reed dus. De man/vrouw reed me gewoon voorbij zonder iets te zeggen/doen/zwaaien/toeteren.... :?
Ik nog toeteren, helaas, het mocht niet baten. -O-

Ik reed toch niet te langzaam tussen de file door ofzo? :?

Of heeft deze persoon gewoon mijn sticker niet gespot?
Weet deze persoon zelf wel dat ie een MF-sticker op de nummerplaat heeft zitten?

Sandberg snapte 't niet zo, en nog steeds niet.

Maar bij deze, gespot dus. :W



Oja, klein beetje spetters op de heenweg, meer niet, terugweg helemaal drooggebleven. O-) *O*
 
Vlak voorbij het samenkomen met de A22, werd ik tijdens een gaatje in de file ingehaald door een chopper met MF-sticker, die al een tijdje achter me reed dus. De man/vrouw reed me gewoon voorbij zonder iets te zeggen/doen/zwaaien/toeteren.... :?
Ik nog toeteren, helaas, het mocht niet baten. -O-

Ik reed toch niet te langzaam tussen de file door ofzo? :?

Of heeft deze persoon gewoon mijn sticker niet gespot?
Weet deze persoon zelf wel dat ie een MF-sticker op de nummerplaat heeft zitten?
Klinkt als de chopper die ik ook weleens ben tegen gekomen op dat traject, maar die ook na wijzen naar mijn en zijn sticker weinig reactie gaf. Ik geloof niet dat de persoon zich uberhaupt bewust is van het stickerfenomeen.
 
Maandagavond (gister) deze honda shadow 500 uit 1983 gespot *D (handig he, RDW ;) )

Ik ben niet zo thuis in de sjopperts, dus moest het ff opzoeken O-)

De tank zat vol met duct-tape ( :9 )

We dachten eerst eigenlijk dat Ilian het was, maar later twijfelde ik eraan, en na een paar keer keihard ILIAN door de binnenstad geschreeuwd te hebben, ben ik opvergestapt naar MOTORFORUUUUUUM })

Geen reactie, dus we zijn maar verder gelopen.

full


Het was dus in Arnhem in de binnenstad, om 23.41 om precies te zijn. Wie-o-wie :W
 
Maandagavond (gister) deze honda shadow 500 uit 1983 gespot *D (handig he, RDW ;) )

Ik ben niet zo thuis in de sjopperts, dus moest het ff opzoeken O-)

De tank zat vol met duct-tape ( :9 )

We dachten eerst eigenlijk dat Ilian het was, maar later twijfelde ik eraan, en na een paar keer keihard ILIAN door de binnenstad geschreeuwd te hebben, ben ik opvergestapt naar MOTORFORUUUUUUM })

Geen reactie, dus we zijn maar verder gelopen.

(Afbeelding)

Het was dus in Arnhem in de binnenstad, om 23.41 om precies te zijn. Wie-o-wie :W
Ilian :Y :Y
 
24 oktober N!ck M@N gespot in zoetermeer kan ff nie op de straat naam komen maar was bij dat grote gebouw dat ze aan het bouwen zijn je reed een paar x voorbij :]


( werkt er net voor stijger op balkon met blauw zeil :9 )
 
haha ja klopt tnx voor de spot :W Bedoel je die straat in Oosterheem met die 2 IRRITANTE drempels?? die zo lekker voor je schokdempers zijn??
Moest heen en weer omdat ik mijn achterband wat zacht vond, en ik de spanning niet uit mijn hoofd wist |( Thuis ff opgezocht en toen weer pleite om ze bij te luchten :] )
 
Laatst bewerkt:
Zojuist bij de pont van Eck en Wiel.
Sisi gespot :Y *O* :W
Je stond daar naast een collega van me.



p.s. wanneer komen jullie een keer op de koffie in buren?
 
Ik was gisteren bij Haselier motoren in Echt en daar stond een Honda CX 550 of 650 met zijspan,maar waar het om gaat: er zat een MF-stikker op *O* .
Kenteken weet ik ff niet meer,zal ik morgen es voor kijke.

Wie heeft deze motor daar verkocht\ingeruild?
 
Zojuist bij de pont van Eck en Wiel.
Sisi gespot :Y *O* :W
Je stond daar naast een collega van me.



p.s. wanneer komen jullie een keer op de koffie in buren?

:W :W :W :W


Op de koffie, dat moet ik ff thuis in de groep gooien...
Die vent van mij is sinds zijn nieuwe bouwproject de schuur niet uit te krijgen :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan