[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
damn zo kom je nooit MF-ers tegen en nu spot ik ze bijna dagelijks..

vandaag weer bij stadhart amstelveen particle op z'n CBR en de wuppies op z'n helm.

dit keer was ik niet in TNT wagen maar op me fazer maar volgens mij zag je me niet eens '(
 
Vanochtend omstreeks 07.30 uur. Een motor op de weg van Zeist richting de bilt. Ik kwam vanuit de andere richting en kon echt niet zien om wat voor motor het ging. Ik kon alleen de sticker erg slecht zien omdat de kentekenplaat erg plat zit.
 
Ik kreeg zojuist net een sms van Insane Bane dat hij LeeLloyd z'n gixxer K6 bij de Toko winkel in Zaandam heeft gespot (tussen 13.00-13.15 uur), ditmaal heeft LeeLloyd eindelijk z'n MF-stikkert opgeplakt *O*

*O* eerste x dat ik gespot ben.. :Y
ik stapte net af en deed m'n helm af.. en opeens hoorde ik m'n naam.. kijk om me heen en zie een kale jongeman: INSANE BANE OP EEN FIETS!!!! _O- :P

:+
 
Om ongeveer 16.15, A4 afslag Den Haag zuid, bovenaan de afslag
gelijk de afslag naar Peulwijk, geen idee wat voor motor, maar
bestuurder had een op de rug zwart/wit gestreept/driehoekig motief.

Ik stond in de rij in koekblik en jij nam de afslag naar de parkeerplaats.
Kneedown gelukt? _O- O-)

Maar gespot dus 8-)

was idd alain(de)


Als het een zwart/wit driehoekig motief op de rug was op een blauwe R6, dan was het waarschijnlijk Alain(de) :+


maar is een rode r6 newbieneo
;)
 
Vanmiddag 2 spot in de file -O- ja was met blik, ging me uniform inleveren op Schiphol bij me EX-werkgever *O* *O* *O* damn wat klinkt dat lekker _O-


1ste spot:

Op de A4 richting den-haag thv de trechter waar de 3baans in 2baans overgaat een motor welk geen idee me zoon gilde ineens kijk pap motor - forum, je reed achter een sjopper aan waar k in 1ste instantie voor opzij ging k reed op de linkse baan.. je kenteken was MZ-??-PV

2de spot:

Stukkie verder op de A 13 thv overschie een groene kawasaki weer door me zoon geroepen kijk Motor - forum kenteken MN-FF-??

Heren en of dames bij deze gespot :W :W :W


wie o wie?


mn-ff-23 :P dat was ik dus! ;) haha :W
 
pogostick gespot *O* heb even een briefje achtergelaten. toen ik weg ging had ik ook een briefje *O*
*O*
Haha, pogo ook altijd met zijn briefjes (die is cker snel naar huis gereden :P )
_O-
Ja, vlug op de fiets gestapt :P
Omg B| Begin hij zometeen nog echt een sjonnie te worden ook B|
B|
Je hebt je agressie vandaag al genoeg ge-uit, dus dat neem je terug? :P
was op school :+ eindelijk stond dat ouwe lijk er een keer. dus denk laat ik maar ff spotten.

kwam ik hem later tegen bij een of andere sjonnie in de auto. wist ik veel dat het pogo was. kerel zwaaien, ik dacht donder op met die sjonniebak van je O-) O-)
Van welk jaar was jouw brommer ookalweer?
Hij zit er ook aan te denken om zo'n terugloopuitlaat op zijn Mito te zetten.. O-)
_O-
Dat was jouw idee B|
Gespot in Amsterdam, omstreeks 13:30 op de Prins Hendrikkade: Yiddy. (Of was het nou Jiddy?)

Man, ik stond op de Prins Hendrikkade bij het Barbizonhotel, en ik hoorde je al over het Damrak janken. Volgens mij zat je nog bij de Dam toen ik je al hoorde })
Begrijp ik het goed, en is de übermats van het jaar? *D

@ Xiddy: begrijpelijk dat je schrok, relax dat je dus een MF'er trof :9
Een Cagiva Mito op de A30 ik deed gevarenlichten even aan, later in Arnhem haalde je me weer in en stopte langs de kant van de weg ik gaf je een beschaafd tuutertje.

*O*
Jaaaaaaa! Ik hoorde het tuutertje, ik zag de alarmlichten.. ik d8 nog wat gaat die nou doen :? maar je reed gewoon verder, dus ik vond je een mafkees :P .
Helemaal niet door gehad dat ik gespot was...
Rijd je d'r vaker? Ik sinds kort wat vaker met de brommert naar school.. helaas over de snelweg, vindt het beestje niet zo leuk, moet nog eens een vlugge binnendoorweg vinden :Y

Thx voor de spot :)

Ik kan me trouwens de noodverlichting wel herinneren, maar om een of andere vage reden kan ik me de auto niet herinneren |( ...was het geen busje? Een donkergroene? Of was het een witte :P
Waar ik stopte, was dat bij het infobord? Ik ben nu al 3maal verdwaald geraakt in Arnhem *D dus ik denk ik kijk ff...
En wéér 10 minuten zoeken he B| kutstad.
 
Volgens mij vanmiddag rond 16:30 uur =lvt= gespot vanaf de rotonde Zeeweg Castricum, Bakkum in rijdend (richting Egmond).
Ik reed op m'n groene Div tegemoet; richting Castricum, we :W naar elkaar.
 
Gisterenavond rond 18:45 uur, op de Reeweg Oost/Crayensteinstraat in Dordrecht: een rode Diversion met topkoffer en duo (en sticker natuurlijk :P ). Jullie reden rechtdoor langs het spoor richting centrum; ik stond met de VFR op de strook voor rechtsaf te wachten tot de spoorwegovergang open ging. Wie o wie?
 
Toen ik vrijdagmiddag thuis kwam (Ammunitiehaven Den Haag) reed je voor me langs over de stoep en ging voor het stoplicht staan.
Was volgens mij een R6
 
Vanmiddag 2 spot in de file -O- ja was met blik, ging me uniform inleveren op Schiphol bij me EX-werkgever *O* *O* *O* damn wat klinkt dat lekker _O-


1ste spot:

Op de A4 richting den-haag thv de trechter waar de 3baans in 2baans overgaat een motor welk geen idee me zoon gilde ineens kijk pap motor - forum, je reed achter een sjopper aan waar k in 1ste instantie voor opzij ging k reed op de linkse baan.. je kenteken was MZ-??-PV

2de spot:

Stukkie verder op de A 13 thv overschie een groene kawasaki weer door me zoon geroepen kijk Motor - forum kenteken MN-FF-??

Heren en of dames bij deze gespot :W :W :W


wie o wie?

De eerste spot dat was ik. Ik kwam uit me werk en ik reeidd achter een shopper door de file.
Thx voor de spot
 
Ergens in Overveen richting randweg Haarlem volgens mij een FZR (MX-83-..) met MF sticker. Je had Evo broek aan en rugtas om. We zwaaiden :W 2 x naar mekaar. Ik op zwart/grijze thundercat.

Een van m'n weinige spots *O*

Jah, dat was ik *O* Mooie kleurstelling btw van de thundercat!

Had jij een stickert?? Dan heb ik die helemaal over het hoofd gezien :+
 
Gespot:
Waar: Arnhem - Dollars Rockcafe
Wanneer: Woensdag 25 okt
Wie: 2 uitzinnige Marcofans:

(Afbeelding)

Helaas niet in dresscode rood, flauw hoor B| Was het leuk jongens, lekker meegezongen? _O- ;)
_O- _O-
Teruggespot :)
Meegezongen? We kenden meer dan de helft van de nummers niet 8-) en als hij hoog gaat zingen in van die dramanummers is het echt niks :X maar dat waren er gelukkig niet al te veel. Verder hebben we ons zeker vermaakt :) En we hebben binnen Fuck het Milieu nog gespot :P
 
Een half uur geleden bij MCRijen een grijze Honda CBF(?). Jij ging net als ons net weg. Alleen waren wij met de auto en ik hield nog een bord omhoog met het logo van MF erop! Je stak je duim nog op. Wie o wie?
 
Een half uur geleden bij MCRijen een grijze Honda CBF(?). Jij ging net als ons net weg. Alleen waren wij met de auto en ik hield nog een bord omhoog met het logo van MF erop! Je stak je duim nog op. Wie o wie?

Dat was ik,
Ik had het bord gezien ja
 
Gisteren (27 oct) Freaky Cat gespot bij texaco Zaandam toen ik met een maat op weg was naar Motoport uithoorn 8-)

:W

Edit: 28 oct moest natuurlijk 27 oct zijn :z
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaaaa! Ik hoorde het tuutertje, ik zag de alarmlichten.. ik d8 nog wat gaat die nou doen :? maar je reed gewoon verder, dus ik vond je een mafkees :P .
Helemaal niet door gehad dat ik gespot was...
Rijd je d'r vaker? Ik sinds kort wat vaker met de brommert naar school.. helaas over de snelweg, vindt het beestje niet zo leuk, moet nog eens een vlugge binnendoorweg vinden :Y

Thx voor de spot :)

Ik kan me trouwens de noodverlichting wel herinneren, maar om een of andere vage reden kan ik me de auto niet herinneren |( ...was het geen busje? Een donkergroene? Of was het een witte :P
Waar ik stopte, was dat bij het infobord? Ik ben nu al 3maal verdwaald geraakt in Arnhem *D dus ik denk ik kijk ff...
En wéér 10 minuten zoeken he B| kutstad.
Ik zat in een zilvergrijze Ford Transit van "Hollander techniek" ik ben sevice-monteur van de Albert Heijn en kom zo bij alle AH's in heel Nederland.
Maandag t/m woensdag zit ik bij de AH XL in Arnhem kronenburg om het kassapark om te bouwen. :W
 
Gespot!

Pommel in AC de Meern

of eigenlijk spotte hij mij _O-

schrok me dood toen je vroeg of die Rode Div van mij was :X dacht dat er iemand tegenaan was gereden of dattie omgepleur was _O-

maar bij deze: terugspot ;) :+
 
hahahahahah dat is idd die van mij _O- hmm maandagavond was k niet thuis geloof ik, anders had k natuurlijk meteen uit mn raam gehangen! een van de huizen daar heeft een bel met 'Ilian' erop ;) en die ducttape, tsja, lang verhaal.. B| thnx voor de spot in ieder geval! :W

Ja sorry zo ver gingen mijn gedachten niet om alle deurbellen af te struinen :9

Volgende keer zal ik ff belletje lellen, en dan keihard gespot roepen :9

Of een stukje duct-tape van je tank halen en de bel er mee vast plakken :9
 
Jij nog wat gekocht, scheelt wel die BTW eraf :Y
Ik een helm en een paar laarzen

heb niks gekocht, ik moest even bij divmo zijn en toen ook maar even langs MCRijen gereden. Is vlak bij elkaar he
ik zag je lopen ja met je helm, wat voor iets heb je gekocht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan