[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zien ik dit goed? scoort dit topic nou gewoon 13 pagina's in koud 5 dagen?
full


Vind je het gek dat het niet bij te houden is. Misschien wordt het eens tijd voor een heuse "MF-spot" webapplicatie of zo?

tsss.... 13 pagina's .....
full
 
Vanochtend rond 8 uur A12 Den Haag - Utrecht bij Reeuwijk in de file. Ik heb je motor niet goed gezien, maar je kenteken is MY-48-**. Ik haalde je in en :W :W . Daarna wees ik op mijn achterspatbord. Toen ik je voorbij was zag je wat ik bedoelde en stak je je linkerhand nog even op. Ik reed op de groene Yamaha Diversion en had een zwarte helm met gele stickers op. Ra, ra, ... wie ben jij?

:] He BigBen dat was ik op een bloedsnelle CX 500 uit 1980, die het na een maandje stilstand weer deed :W

Verder zag ik alleen je hand naar achteren wijzen, dat was wel lachen, dus van je motort alleen je sticker en topkoffer gezien.

Was prima te doen toch, lekker weer en doorrijden! *D
 
Wie kwam er vanmorgen naast me rijden op de A12 ter hoogte van Utrecht in die zwarte Skoda station ?

Ik was me keurig netjes ( en angstvallig ) aan de snelheid aan het houden omdat ik had gezien dat er achter me bij Driebergen een motoragent mee de snelweg opkwam ( maar die motoren achter ons bleken gewoon medeweggebruikers te zijn ;) )

Ik was ruim op tijd voor m'n tandartsafspraak in Vianen :P :9

Was wel lachen, zo'n groot papier voor het raam met "GESPOT" erop _O- :Y

jij wèl lekker een sigaartje roken hè B|

Ik was op de slechtweerbrommert ( Hyosung Comet 650 )


*O* :W

Dat was ikke :9

Sigeartjuh was lekker 8-)

Reedt lekker door het drukke verkeer, werd inderdaad ingehaald door een gele Hyosung, en dacht nog 'He, dat zie je niet vaak, zo'n dingetje. Hmm, volgens mee rijdt die NitroMax toch op zo'n gevaarte?' En toen zag ik die kinky oranje-zwarte laarjses (heb ik onthouden van de september OBT), toen wist ik het zeker, en pas toen viel m'n oog op de MF-stickert.

GESPOT, bij deze dus!

was onderweg Antwerpen
 
Afgelopen zaterdag stukje opgeraced met een grijze R1 in de buurt van Rotterdam, trok een aantal mooie wheelies midden in de trajectcontrole :}
Geen MF sticker, maar misschien herkent iemand het kenteken (MG-**-50) of de rijder??
Ik zat in een groene Toyota MR2 en moest stevig doortrappe om 'm bij te houden.. :9

1000634pg9.jpg

1000633ji7.jpg
 
*O* :W

Dat was ikke :9

Sigeartjuh was lekker 8-)

Reedt lekker door het drukke verkeer, werd inderdaad ingehaald door een gele Hyosung, en dacht nog 'He, dat zie je niet vaak, zo'n dingetje. Hmm, volgens mee rijdt die NitroMax toch op zo'n gevaarte?' En toen zag ik die kinky oranje-zwarte laarjses (heb ik onthouden van de september OBT), toen wist ik het zeker, en pas toen viel m'n oog op de MF-stickert.

GESPOT, bij deze dus!

was onderweg Antwerpen
:W ;)

Heb je dat bord altijd naast je in de auto liggen ?

:+
 
Zo net in bunnik rond 17.00u een knalgroene kawa ZX-nogwat gezien mét MF-sticker.

Je reed over de parallelbaan richting snelweg maar draaide erbij het mercury hotel links, de weg op.

Wie ow wie ?
 
Op de A4 richting hoofddorp om 16:10, een zwarte Z750 (ik d8 een 750 ivm enkele uitlaat) met Wave-schijven voor. Je had een groenig of gelig jasje aan. Ik wees nog op mijn kenteken, volgens mij begreep je het wel.
Ik het begin reed je nog met een andere (groene) Z maar ff verderop toen je me weer voorbij kwam en bij het stoplicht heb ik die niet meer gezien.
Was ik :W
Alleen heb ik een Z1000 en die maat van mij heeft een "zwarte" Z750.
Maar ik begrijp de verwarring ;)
 
vanmiddag in 't wateringseveld bij de BP schuin tegenover vliet containers.
rond half vier.
Een aprillia rs250 denk ik met stickerd.
Ik reed in mijn auto maar kon niet er af om je ff te spotten.
 
2x Rogue gespot, een blauwe Gixxer 750

1x bij winkelcentrum de koperwiek (albert hein) in capelle door vriendin
(rond 17.30 uur)
2x de zelfde gixxer 5 minuten later door mij zelf, je kwam me tegemoet rijden en zwaaide vriendelijk.
 
Vanmiddag, einde A4, heel zooitje MF'ers op de carpoolplaats bij de rotonde. onder andere: Kokkie (Aprillia Tuono), en nog een paar waarvan ik de namen niet meer weet B| |( Iig met sticker een zwarte GSXR1100W met lekkere blèrpijpen eronder en een rode Kawasaki zzr.... iig ook met herrie uitlaatjes eronder! (Ben ik toch nog eerder dan 1 van jullie...) Verder nog wat Suzuki's, Ducati's en een Yamaha zonder sticker... :N

Allemaal teruggespot :W
Was wel ff spontaan verzamelen daar :)

Je vergeet die harley die niet bij ons durfde te komen staan ;)
 
Vanavond rond kwart voor zeven, op de A27 in de file voor Lexmond, alweer voor de derde keer de blauwe BMW gespot (al één keer eerder gemeld). Kenteken MR-DF-xx maar eens onthouden en opgezocht op de site van de RDW: blijkt een F 800 ST te zijn. Ik vermoed dus dat ik Boos B heb gespot :W
 
Vandaag gespot op de A4 rond 17:00 uur vanaf Leidschenveen tot aan Hoogmade (waar ik er af moest) een zwarte Bandit S met een berijder met een compleet zwart pak aan inclusief zwarte helm. Jouw kenteken eindigde op 99. (En de rest van het kenteken ben ik vergeten...)

Ik reed op een blauwe Hornet, met sticker, en haalde jou net voor de afrit naar de N11 voorbij. Zwaaide nog naar je...

Wie was u?
 
Vanmiddag rond een uur of 4 een rood/paars/witte Kawa ZX7R voor studio Nispeling in Nijkerk. Heb nog een mooi post-itje op je tank geplakt.
 
In de avondspits voor de maastunnel in Rotterdam een Yamaha Diversion (MX-??-ZN) met topkoffer. Geen spotmelding kunnen geven, want ik stond in een rij radioluisterende auto's en de motor ging tussendoor.
 
Rond 16:45 een groene kawa bij het tankstation langs de A12 (Q8 geloof ik)

Ik stond een sigaretje te roken met de motor (CBR600F) en jij kwam langsrijden.
We zwaaide nog naar elkaar maar zag daarna pas je sticker

Wie o wie heb ik gespot??
 
GESPOT

Een rode R6 voor de deur bij het Lichtenberg Ziekenhuis in Amersfoort.. op de berg. *D

Het kenteken: MB-SR en dan mijn leeftijd...... O-)

:W

Volgens mij woont de bestuurder recht tegenover het ziekenhuis of komt hij/zij i.i.g. niet véél bochten tegen om er te komen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan