[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend omstreeks half 9 een donkerblauwe BMW 1150ST op de A27 terhoogte van Noorderloos, reed op de linkerbaan langs de file :)

Kenteken M*-DF-18 :W
Zou je heel teleurgesteld zijn als dit weer de berucht f800st van mij was? Natuurlijk hangt het wel een beetje af van het tekentje onder de * :+ .

:W ook hoi!

Jij in koekblik?
 
Zou je heel teleurgesteld zijn als dit weer de berucht f800st van mij was? Natuurlijk hangt het wel een beetje af van het tekentje onder de * :+ .

:W ook hoi!

Jij in koekblik?

Kon niet goed zien wat voor fiets je had want al het blik voor me ging in de remmen, maar ik las iig ST op het einde, en het was een donkerblauwe BMW dusja :)

De letter onder dat sterretje is de R :+

Mooie fiets heb je :)

Edit: ik in blik ja -O-
 
Laatst bewerkt:
Kon niet goed zien wat voor fiets je had want al het blik voor me ging in de remmen, maar ik las iig ST op het einde, en het was een donkerblauwe BMW dusja :)

De letter onder dat sterretje is de R :+

Mooie fiets heb je :)

Edit: ik in blik ja -O-
Dank ik ben er heel blij mee. Hij is lekker wendbaar enzo. *O*

Met de laatste letter weten we het zeker het is inderdaad ikku. Ach, de file van vannochtend viel toch nog wel mee? Ik vond het neit echt heel druk....
 
KTM Supermotard voor gebouw F (meen ik) van Windesheim Hogeschool in Zwolle.

Ik meen de ouwe van Noriyuki maar weet ik niet zeker. Leek er wel veel op.
 
Dank ik ben er heel blij mee. Hij is lekker wendbaar enzo. *O*

Met de laatste letter weten we het zeker het is inderdaad ikku. Ach, de file van vannochtend viel toch nog wel mee? Ik vond het neit echt heel druk....

Viel idd mee, maar ik kom uit Bergen op Zoom dus had al de nodige KM's achter de rug :)
 
Op deze mooie :+ motordag gespot: ML-FV-** op de Van Brienenoordbrug

[me]ScubaRider zat op de Fazer met topkoffer[/me]


Thanx for the spot. Dacht eerst dat je van de blauwe petten brigade was toen je op me inliep. Zag al snel toen je passeerde dat je dat gelukkig niet was :-)
 
net in delft bij het stoplicht ben ik gespot maar door wie :? je sprak me aan en vrijwel gelijk daarna ging het licht op groen en ging je er als een idioot vandoor _O-

ik zat weer eens op me speelgoed de aprilia RS ;) wie o wie ben jij ? :X
 
GESPOT Vanmiddag bij me zelf voor de deur..m'n nieuwe brommert!!!
Maup is blij *O* :Y
Nu nog effe herstellen van die sleutelbeenverbrijzeling '( ;( :( :Y
full
 
Vanochtend op de rotonde bij Eck en Wiel Bert-V gespot. Jij wilde erop en ik wilde eraf. Ik zwaaide nog vanuit mijn koekblik.

En vanavond op de pont bij Eck en Wiel. Sisi *O* *O*
Die opmerking zal ik maar vergeten, Je moest je schamen! :Y :9
 
Vanochtend op de rotonde bij Eck en Wiel Bert-V gespot. Jij wilde erop en ik wilde eraf. Ik zwaaide nog vanuit mijn koekblik.

En vanavond op de pont bij Eck en Wiel. Sisi *O* *O*
Die opmerking zal ik maar vergeten, Je moest je schamen! :Y :9

Jajaja ik weet het... ik schaam me diep ;(
Maar het regende zo hard dat ik je ff niet herkende :Y
 
net in delft bij het stoplicht ben ik gespot maar door wie :? je sprak me aan en vrijwel gelijk daarna ging het licht op groen en ging je er als een idioot vandoor _O-

ik zat weer eens op me speelgoed de aprilia RS ;) wie o wie ben jij ? :X

dan wil ik wel eens samen met jou op jou rs rijden ;)
oww, staat een beetje raar, ik op mijn rs jij op je eigen _O-
 
Wanneer : Vanmiddag (dinsdag 14-11-2006) om 15:55 precies

Waar : Peizerweg te Groningen

Wie : Baflo Suzuki (als ik het goed heb)

Situatie :
Je kwam vanuit de Buitenhof rustig aanrijden op je rood/zwarte Srad richting het PTT-gebouw bij de ingang van het Stadspark.
Ik kwam net bij mijn moeder vandaan op de fiets. En zag je net te laat.
 
Rond tien voor half negen kwam er een stickertje op een sportfiets voorkruipen bij het stoplicht bovenaan S107 (A10 amsterdam). Volgens mij ging je linksaf richting ACTA en bij de daarvolgende stoplichten weer links richting IBM...
 
Zojuist gespot zo rond 08:50 voor het Amstelstation in Amsterdam 2 MF-ers

1e spot :W een antrecietgrijze FJR1300 MF-PR-.. je reedt rechtsaf richting de Wiboutstraat berijder in het zwart, grijze helm.

2e spot :W een blauwe Yamaha of Suzuki kon het niet zo snel zien je reed het parkeer terrein op bij de HVA voor de Rembrandt toren.

Bij de stoplichten kwam ik jullie voorbij, ik was degene zonder stickerd.... :P




:W



[edit] even het type vermeld.... :P
 
Laatst bewerkt:
That was me Seven of Nine. Blauwe Suzuki SV650 :Y . Jij ging toch ook richting de HvA?

Jouw eerste spot zag ik ook O-)
Waar: Amsterdam op de S112 (kruispunt na het benzinestation)
Wanneer: vandaag rondt 8:45.
Wat: Donkere FJR1300.

Ik stond op de linkerrijbaan braaf in de rij (twijfelde of ik er tussendoor kon :P ). Jij reedt achter een Rood / Witte CBR600F (geen stikker) en ging tussen de twee rechtse rijen tussen de auto's door (o.a. een ambulance). Bij groen licht ben je S112 afgereden richting het centrum.
 
Laatst bewerkt:
That was me Seven of Nine. Blauwe Suzuki SV650 :Y . Jij ging toch ook richting de HvA?

Nee, ik ging naar de Breitner Toren.... *D


Ik stond op de linkerrijbaan braaf in de rij (twijfelde of ik er tussendoor kon :P ). Jij reedt achter een Rood / Witte CBR600F (geen stikker) en ging tussen de twee rechtse rijen tussen de auto's door (o.a. een ambulance). Bij groen licht ben je S112 afgereden richting het centrum.


Die Rood/Witte CBR600F was ikkes............ ;)





[edit] typefoutje.... :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan