[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot: Blauwe Honda CBR s
waar: Rotonde winkelcentrum Maaspoort Den Bosch rond 13 uur.
Berijder: zwart, rood, wit leren pak.

wie oh wie?
 
Gespot op de A27 ter hoogte van Utrecht richting A12 knooppunt.
Een tour (??) motor met iemand met een grijs/zwart textiel pak met het nummer bord MS-20-..
Ik moest mijn vader ophalen met de auto en stond 2,5 uur in de file :+
Blijk dat jij er wel door kon met je motor :p
 
Vanmiddag, Saxion Hogeschool in Enschede:
full
 
Gespot op de A27 ter hoogte van Utrecht richting A12 knooppunt.
Een tour (??) motor met iemand met een grijs/zwart textiel pak met het nummer bord MS-20-..
Ik moest mijn vader ophalen met de auto en stond 2,5 uur in de file :+
Blijk dat jij er wel door kon met je motor :p
Pak, plaats en nummerplaat kloppen met ondergetekende. Zeker als de laatste twee letters "BS" waren :W :W
De motor uit je spot is in dat geval een Honda CB450 Nighthawk-brikje uit 1986 met een bovenmaats model topkoffer achterop... Ik rijd dagelijks heen en weer tussen Bodegraven en Hilversum.
Akelige hoop file trouwens gisteren op dat stuk. Ik moest zo'n 60 kilometer naar huis (ik zal daar ongeveer halverwege zijn geweest) en zelfs op de motor heb ik daar nog vijf kwartier over gedaan....

In ieder geval: Bedankt voor de spot! *O* :W *D
 
Vanmiddag, een uur of 3. Onderaan snelweg Capelle a/d Ijsel
Paarse Bandit(?) met rode/oranje rimstriping. Je had een paarse helm op en een camobroek...wie o wie?

:W
 
Om half 4, een zwarte zx6r bij de stoplichten in wateringen (die bij de bp)
Je trok hem redelijk hard naar de 80 O-)
Ik zat in nissan patrol koekblik met een rode yamaha tdm achter :Y
 
Ik ben gespot *O* op het parkeerterrein van Vrederust-west in Den Haag.

Er zat een briefje op mijn motor met gespot erop, wie o wie was dat :?
 
He GirlR100S,

Heb sinds 4 weken een sticker en nu al gespot *O*

Ik heb een idee wie je bent. Ook IPPG er en je bent op zoek naar een andere motor. Klopt?
 
Gespot

Wanneer: Vanmiddag 12:00
Waar: Voor het UMCG in Groningen
Wie/wat: zilverkleurige BMW met sticker. Volgens mij een F800

Had helaas geen pen en papier bij de hand, anders had ik een berichtje achter gelaten.
 
Vanmiddag, een uur of 3. Onderaan snelweg Capelle a/d Ijsel
Paarse Bandit(?) met rode/oranje rimstriping. Je had een paarse helm op en een camobroek...wie o wie?

:W
Murkel says: dat ben ik

dit is paars:
fabresa%20paars.jpg


:W

Murkel is blauw
 
Nr. 1

Nu al een paar keer gespot in parkeermodus. Een wijnrode (of iets in die richting) Honda met kenteken MP-10-** voor Verzorgingscentrum Bezuidenhout aan de Bezuidenhoutseweg.

:W
 
Nr. 2

Vanmiddag om een uur of 5 door de Van de Wateringelaan in Voorburg, komende vanuit de richting van de ANWB-pomp, gaande in de richting van de rotonde. Geen idee van merk en kleur. Ik zag slechts vluchtig je stickertje in m'n achteruitkijkspiegel.

:W
 
Pak, plaats en nummerplaat kloppen met ondergetekende. Zeker als de laatste twee letters "BS" waren :W :W
De motor uit je spot is in dat geval een Honda CB450 Nighthawk-brikje uit 1986 met een bovenmaats model topkoffer achterop... Ik rijd dagelijks heen en weer tussen Bodegraven en Hilversum.
Akelige hoop file trouwens gisteren op dat stuk. Ik moest zo'n 60 kilometer naar huis (ik zal daar ongeveer halverwege zijn geweest) en zelfs op de motor heb ik daar nog vijf kwartier over gedaan....

In ieder geval: Bedankt voor de spot! *O* :W *D

Graag gedaan, idd de laatste 2 letters waren BS :)
Erg leuk dat je mijn spot zag :D

BTW een nieuwe, een zwarte weet ik veel in Hilversum rond half 3 reed vanaf stoplichten de prinses beatrix tunnel in :)
 
Vandaag gespot *O* Zal een uurtje of 4 geweest zijn.

In Velp, op de waterstraat. Een wit/rode yamaha. Ik heb niet opgelet wat het precies was, ik zag de sticker pas later O-) Ik gok een FZR uit begin 90/eind 80

Er reed een BMW achteraan :Y

Het was ter hoogte van het ziekenhuis, ik liep aan de overkant op de stoep *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan