[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag gespot in Amsterdam aan het einde van de Plantage Middenlaan (vanaf Artis gezien): Een Kawasaki (ER-5?) met topkoffer. Je stond bij het stoplicht te wachten om richting Daniel Meijerplein te rijden. Ik reed op de groene CB750 richting Artis....en verder. We groetten elkaar nog.
Tijd: Rond 1645.

Gespot :W
 
Vanavond gespot in Purmerend: Een BMW met zijkoffers bij het stoplicht tegenover Garage Zijp. Je ging rechtsaf aldaar. Kenteken eindigde met **-FS-94 ofzo.
Tijd: 1900.

Gespot :W
 
Was je op bezoek bij Timmeh ?
Ik liep een rondje met collega's, na onze lunchpauze *D

Nee daar was ik niet op bezoek.
Ik had afgesproken met een GS rijder en een handige plaats in Groningen voor een onbekende en waar je je motor een beetje in de gaten kan houden is het UMCG, en beneden kan je ook een fatsoenlijke bak koffie krijgen. Vandaar. UMCG staat overal goed aangegeven op de borden. :Y
 
Waah Viccie op zn olieboot bij de MAC richting wateringen _O-
Hier moet ik toch ff als beedigd motor sycoloog ingrijpen. Na jaren lange therapie tussen Viccie en zijn motor is alles weer goed gekomen. Zij houden nu weer van elkaar en vormen eengeheel. Olieboot dat is iets uit het ontevreden verleden van Viccie's fiets. (slechte jeugd geen driewieler gekregen altijd slaag van vorige eigenaar sexueelmisbruik) Fietsie is net klokkie rond gegaan en rijd nog steeds perfect afgezien van wat ouderdoms verschijnselen. Dus Olieboot is niet een term die op zijn fiets van toepassing is. :+
 
Gisteren ben ik gespot door een of andere lutser op de HAN, met een veel te grote bek, die overduidelijk iets moet compenseren.





(En nu hopen dat ie 't leest.)
 
Gistermorgen rond 9:00 ur in Utrecht op de Dr. Martin Lutherkingweg.

full
 
Gistermiddag rond 15:30 op de A4 van amsterdam naar delft bij leiderdorp en groenen kawa. Je had en groen wit leren pak aan. Ik ging nog even snel met mijn opel astra naar links in de file want ik zag je net achter een vrachtauto vandaan komen. Je stak nog je handje uit.

wie oh wie
 
Vandaag 2 spots:

* ongeveeer 12.30 een blauwe R1 of R6 samen met een rood/witte R1 of R6 op de A12 nabij Utrecht, je wees nog op je kenteken toen je voorbij kwam.
Ik was degene met die vent achterop (ja we gingen zijn nieuwe motor halen).

Op de terugweg inmiddels met 2 motoren pauze houdend bij tankstation A12 Utrecht richting Den Haag een motor met kenteken MM-**-**, je stond naast ons een appeltje te eten. :W
 
Vandaag 2 spots:

* ongeveeer 12.30 een blauwe R1 of R6 samen met een rood/witte R1 of R6 op de A12 nabij Utrecht, je wees nog op je kenteken toen je voorbij kwam.
Ik was degene met die vent achterop (ja we gingen zijn nieuwe motor halen).

Op de terugweg inmiddels met 2 motoren pauze houdend bij tankstation A12 Utrecht richting Den Haag een motor met kenteken MM-**-**, je stond naast ons een appeltje te eten. :W


Ja dat waren oesie en ik :) Sticker ontbreekt nog op mijn nieuwe kentekenplaat, zal hem eens bestellen. Oes(blauwe r6) heeft wel een sticker :Y :Y

Jij of jullie reden op een gele/zwarte suzuki toch..?

Wij reden trouwens op een blauwe '05 r6 en een rode '01 r6 :+
 
Wie was die rare vogel die gisteravond (vrijdag) rond 19.15 op de A7 bij Purmerend zo druk zat te gebaren? Ik dacht haast dat m'n achterlicht stuk was ofzo, maar dat was niet het geval. Je had zelf geen sticker geloof ik, en je motor leek op een Kawa GPZ/GPX. In ieder geval was je goed te horen: wat een brul uit die uitlaten.
 
Wie was die gast op een volgens mij GSXF die vrijdagmiddag om een uurtje of half 4 in Den Haag reed op de Amunutiehaven.
Hij reed richting Amsterdamseveerkade en ging volgens mij naar de Wagenstraat.
De motor was rood en hij had een zilverenhelm op.
 
Gespot: Insane
Waar: Op de den uylbrug te Zaandam
Hoelaat: rond kwart over 8



Gespot: Timba
Waar: Peperstraat ==> Westzijde
Hoelaat: ???????????

ps timba, hij klonk weer heerlijk *D
 
Vanmiddag in Zwolle, vanaf de Marslanden via Wythem naar Dalfsen en toen verder... 1 maal een GSX(?)(ben niet zo'n kenner... ;) )met groen kenteken en een ander(R6?) met normaal kenteken met een MF sticker. Zal wel een proefrit zijn geweest.

Ik stond achter jullie bij het stoplicht in Zwolle. Toen ging het stoplicht op groen en wou ik al gas geven. Alleen dat ging niet, want de R6 sloeg af en had nogal moeite om weer weg te komen :+ :P Verder keurig gereden hoor ;)
 
Gisteren ben ik gespot door een of andere lutser op de HAN, met een veel te grote bek, die overduidelijk iets moet compenseren.





(En nu hopen dat ie 't leest.)

Tja.. je liep ook wel een beetje heel erg te roken lol. Leek wel of Sinterklaas een dag te vroeg was op zn stoombrommer _O-

Gr. Alex 8-)
 
Ja dat waren oesie en ik :) Sticker ontbreekt nog op mijn nieuwe kentekenplaat, zal hem eens bestellen. Oes(blauwe r6) heeft wel een sticker :Y :Y

Jij of jullie reden op een gele/zwarte suzuki toch..?

Wij reden trouwens op een blauwe '05 r6 en een rode '01 r6 :+

Yep geel/zwarte SRAD.
Wij hebben op de nieuwe motor de sticker al zitten, benieuwd of we morgen weer gespot worden

:] :]
 
Wie was die rare vogel die gisteravond (vrijdag) rond 19.15 op de A7 bij Purmerend zo druk zat te gebaren? Ik dacht haast dat m'n achterlicht stuk was ofzo, maar dat was niet het geval. Je had zelf geen sticker geloof ik, en je motor leek op een Kawa GPZ/GPX. In ieder geval was je goed te horen: wat een brul uit die uitlaten.

Grin rare vogel.. na wat ik gelezen heb schijnt het de bedoeling te zijn dat je naar je nummerplaat wijst als je een mfer spot ofzo.. Sorry als ik je aan het schrikken heb gemaakt! Volgende keer maar gewoon hier neer pleuren van gespot ipv naar kenteken plaat wijzen en duim op steken..


Uitlaat klinkt goed he :+
 
Gisteren ben ik gespot door een of andere lutser op de HAN, met een veel te grote bek, die overduidelijk iets moet compenseren.





(En nu hopen dat ie 't leest.)

ja flauw he -O- ik had ook een briefje. alleen daar stond op of ik hem midden op het plein wou parkeren zodat iedereen kon genieten van dat rode fraais :X

was maar een grapje hoor :N wees blij dat je weer gespot bent O-)

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :9
 
Grin rare vogel.. na wat ik gelezen heb schijnt het de bedoeling te zijn dat je naar je nummerplaat wijst als je een mfer spot ofzo.. Sorry als ik je aan het schrikken heb gemaakt! Volgende keer maar gewoon hier neer pleuren van gespot ipv naar kenteken plaat wijzen en duim op steken..


Uitlaat klinkt goed he :+

Haha... Het wijzen op de kentekenplaat is wel OK, maar je deed het zo vaak dat ik wat anders begon te vermoeden :)

Lekker geluidje ja :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan