[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
en nijlpaard

Leuke feature van die nieuwe software, we kunnen live meekijken met de modjes: Zoekresultaten en F5-en maar.

Waarom kreeg hij de ban pas nadat alle zijn posts gewist waren? Misschien ook een idee om iemand die die site als homepage opgeeft, meteen te bannen.

haha big brother is watching ;)
Ik heb hem eerst gebanned terwijl nijlpaard vast aan de posts begonnen was. Daarna heb ik er pas de status banned user aan gehangen, maar toen was ie al lang gebanned. Dat is alleen een extra formaliteit.
Ik heb het hele domein met emailadressen (was elke keer een zelfde domeinnaam met wat anders voor de @) laten bannen :)
 
Vanmiddag in Alkmaar op de Zeswielen in de richting van het centrum om een uurtje of 2, een oldskool Gixxer 750.

Je kwam een andere motorrijdster tegen uit tegen gestelde richting... Ik ree daar voor in koekblik B|


Edit: Volgens mij was het Dunc'

Ja ik was de motorrijdster! Ik heb je ook gespot dude! En gegroet. Jij deed aan last-minute groeting...

ciao

Yup dat was ik, laatste ritje van het jaar gedaan, met m'n nieuwe (pikzwarte) voorkuip *O*
 
Laatst bewerkt:
T is misschien een beetje bizar om iedere doordeweekse dag een reactie te geven dat je 2 MF-ers hebt gezien...op school...:)
 
Onlangs bij John v/d Bunt motoren in Nijkerk een zwarte CBR600 F3 gespot. Stond te koop geloof ik.
Iemand hier uit de buurt=
 
Laatst bewerkt:
Gespot !

Waar :centrum van Eelde/Paterswolde. Ter hoogte van het museum.
Wanneer :Vanmiddag 14:35
Wie / wat :2 personen op een naked bike. Reed zelf in de auto, moest dus even
opletten in de lus van de weg

Info :
Ik ging richting Paterswolde. Jullie reden richting Waterburcht (bowlingzaal) in Eelde.
 
Gister in Den Haag een sticker gespot op een zilver-wittig-blauw/wazig geval (naked). Bij Pizzeria Portobello om de hoek...

Ik reed snel voorbij maar ik zou gokken een Yamaha...

;)
Een witte NTV :? Dat is het winterbrik van Arckira!
Jij reedt op een zwart/rode euh ;) Wij staken net over toen je aan kwam rijden.

Ehm, ik geloof zaterdagmiddag rond 15:30 uur op de Zuiderparklaan. Je kwam vanaf het Soestdijkseplein, een rood/zwarte Honda CBR600. ;)
Die spot bedoel ik dus :+
 
Gisterenmiddag rond 15.40 gespot, op de A20 tussen Nieuwerkerk en afslag R'dam Alexander, en later ook bij het verkeerslicht onderaan die afslag (je stond voorgesorteerd voor linksaf, ik stond ingeblikt op vier wielen in de baan voor rechtsaf ongeveer 5 meter achter je ;) ): een Yamaha met kenteken MZ-19-** en bestuurder in rood/wit leer. Wie o wie?
 
Beetje laat maar toch...

GESPOT: 29.12.06 in Reuver, omstreeks 17.00 uur:

Ik kon niet zien welk merk, maar het was i.i.g. een naked bike, ( MN-BH-.. grijs of zilver?), met 4 uitlaatjes onder je kontje.
Je hebt een hele poos achter mij (zwarte X5) gezeten.
Je haalde me voor Tegelen in en bij een rotonde sloeg je linksaf richting Steyl :?

Wie ben jij?
 
Gespot in de locale tattooshop: lady J en ferrekau :+

was gezellig :W
full
 
Gespot: zxr(on) In zo'n winkel met van die aso's })
Ik wil je trouwens nog ff voordragen voor een lintje vanwegen het opvangen van de dames :+

ps, ik ben mijn id'en iets concreter aan het maken, het begint nu wel heel erg te jeuken na vanmiddag :P
full


pps, kijk maar naar mn onderschrift trouwens, daar staat een klein beetje waar het over moet gaan :)
 
Laatst bewerkt:
Gespot: zxr(on) In zo'n winkel met van die aso's })
Ik wil je trouwens nog ff voordragen voor een lintje vanwegen het opvangen van de dames :+

ps, ik ben mijn id'en iets concreter aan het maken, het begint nu wel heel erg te jeuken na vanmiddag :P
[afbeelding]

pps, kijk maar naar mn onderschrift trouwens, daar staat een klein beetje waar het over moet gaan :)
damn...ik moet nodig naar de kapper _O- _O-
had m'n jas nog niet eens uit en zat alweer te tekenen...
 
Net gespot toen van me werk kwam op de A59. Van Raamdsdonksveer naar Made voor afslag Made haalde je me in. En op de brug was ik die Ka die alarmlichten liet zien omdat ineens iedereen remden. Toen ree je achter mij. Je was samen met een andere motorrijder Belgs kenteken plaat, maar niet goed kunnen checken. Je reed op een rode of koperbruine Fazer? Ieder geval je bent gespot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan