[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag, Rotterdam. rond 13:35 uur.
Stadhoudersweg vlakbij de Statenweg, bij de parket winkel.
Rode Kawasaki stond geparkeerd op de stoep met stickert.

Wie o wie????



Peter.

Nou Peter, da's nou mijn brik. Staat daar bijna dagelijks en je bent de eerste die m spot.

*O* *O* *O* *O* (= klein feestje)

Tnx for the spot. Was je met de moto of stond je met t blik lekker voor de stoplichten?
 
Afgelopen avond omstreeks 19.30 uur in Gouda, bij rijschool Hans Boomsluiter een groene Ninja gespot, heb nog een briefje tussen je zadel gepropt....

Liep een controle ronde aan de overkant bij de GG & GD zag de sticker en zei tegen me collega stop ff moet ff een briefje achterlaten....

Heb me zeker een uur gekost om t een beetje uit te leggen hoe of wat maar die snapte er nie echt veel van pfffff.....koekblikker |(

Maar wie heb ik gespot??? :W
 
nee ik zit voor me eerste jaar op de lloydstraat

zit jij op de jan backs dan?

nop niet op de jan backs op de oude machinisten school op de Willem Buytewechstraat bij de parksluizen (even de naam van de school kwijt)
heb ik een jaar of 5 op school gezeten binnenvaart gedaan en nu klaar met zee vaart.
 
Afgelopen avond omstreeks 19.30 uur in Gouda, bij rijschool Hans Boomsluiter een groene Ninja gespot, heb nog een briefje tussen je zadel gepropt....

Liep een controle ronde aan de overkant bij de GG & GD zag de sticker en zei tegen me collega stop ff moet ff een briefje achterlaten....

Heb me zeker een uur gekost om t een beetje uit te leggen hoe of wat maar die snapte er nie echt veel van pfffff.....koekblikker |(

Maar wie heb ik gespot??? :W

Ik denk deze: (Rookie19?)

full


Ik heb m maandagavond gespot, maar had t nog niet gepost...

GESPOT DUS!
 
Bassie74 heeft er weer één :W ...... zojuist op de ring A10 omgeving Zeeburgertunnel

de MF-91-## een blauwe ??????

Hopelijk snapte je wat ik bedoelde toen ik je eindelijk voorbij was... Moest richting A1 maar wilde zeker teruggespot worden..
 
Laatst bewerkt:
Nou Peter, da's nou mijn brik. Staat daar bijna dagelijks en je bent de eerste die m spot.

*O* *O* *O* *O* (= klein feestje)

Tnx for the spot. Was je met de moto of stond je met t blik lekker voor de stoplichten?


Ik stond met de moto voor het stoplicht richting de Maastunnel.
Ik zag hem staan en dacht verrek.....das ter een.....
Kon helaas geen briefje achter laten.
Was te druk op de weg en ik ging naar Tholen, 3 wiel fietsjes uit Rusland bekijken.

Graag gedaan.

Peter.
 
Alweer een spot en dat in de winter.

Haarlem, Veenpolderstraat bij Postma Motoren rond 12:30 uur.
Er stond een mooie Fireblade op de brug.
Ruud was er lekker mee aan het knutselen.

Maar een papiertje onder je buddy achter gelaten.

Wie O Wie ???

:W :W


Peter.
 
Laatst bewerkt:
Gespot: Een ik meen paarse Suzuki :] met een fluorgele rugtas op donderdag vroeg in de middag (rond half 2) op de A12 bij Bodegraven. (Ik zat als bijrijder in dat KAVje waar je een tijdje achterzat.)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot, rond 12.30u op de A13 richting Rotterdam.
Een blauwe Yamaha R1, kenteken onbekend. Je kwam tussen de file door. Ik zat in koekblik, rode Opel Corsa. Ging nog voor je (zoals voor elke motorrijder) naar links, waarna jij (zoals veel motorrijders) nog even bedankte.

Wie o wie?!?
 
Zojuist op de A10 vlak voor de splitising met de A1 kwam je mij rechts voorbij en gebaarde nog iets geloof ik. Ik zag in elk geval wel een sticker bop je kentekenplaat. Wie-o-wie?

:W
 
Blauwe Honda, Kenteken MF-VS-## Nootdorp eraf, door forepark naar leidsenveen. Ik zat achter je met een gele transporter met èèn koplamp.

Netjes de rotonde voor je vrijgehouden he, toen je de A12 afkwam.

Idd ik vond het al vreemd dat iemand netjes wachtte totdat ik voorbij was :P maar dit verklaard het wel ;)
 
Welke chagerijn reed er achter mij op ik geloof een Bandit met kenteken MV-10-** in Den Haag op de Statenlaan zo rond half 6? Jij ging linksaf de Kenedylaan op, ik rechtdoor. Pas toen je linksaf ging staan zag ik je sticker, maar hoe ik ook keek, je zag me niet :? -O- of misschien heb je de motor wel met sticker gekocht -O-

spot ik 's iemand -O-
 
Vanmiddag gespot, rond 12.30u op de A13 richting Rotterdam.
Een blauwe Yamaha R1, kenteken onbekend. Je kwam tussen de file door. Ik zat in koekblik, rode Opel Corsa. Ging nog voor je (zoals voor elke motorrijder) naar links, waarna jij (zoals veel motorrijders) nog even bedankte.

Wie o wie?!?
Thanx for the spot.
Dat was ikke met ene stijve kaak van de tandarts.......
Het is me dagelijkse route delfgauw-dordrecht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan