[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen om een uurtje of 8 een choppertje (sorry ben niet zo goed in chopper merken!) op de A12, tussen Ede en Utrecht, en vanmiddag om een uurtje of 4 een GPX op de A12 bij veenendaal ofzo!
Ik reed op mijn paarse GS, met sticker!
 
Vanochtend op de A12, ri. Den Haag een rode R1 geloof ik, tussen de file door, tussen Bodegraven en Gouda...
Ik in lease-Golf... :(
 
Vanmiddag twee spot's, rond 17.00 uur op de A4 reed er een motor achter me (chopper-iets) :? sorry (zwart) je reed de hele tijd achter me door de file, ging rechts af richting Den Haag ikke met blauwe Bandit ging linksaf richting Z'meer.

Op de A12 ook achter me door de file wat voor moto kon ik niet zien was druk tussen t blik aan t :] je nam de afslag Z'meer en er kwam een :9~ :9~ :9~ geluidje uit je uitlaat.

Grtzz allen 8-)

Ja dat was ik, Ik ging optreden in Den Haag met mijn cabaretgroep. Ik reed al een tijdje achter je en dacht op een gegeven moment, ik ga er even langs, stickertje laten zien. :} :} :} :} :}
Jij rijdt daar dagelijks? Ik normaal in Amsterdam, maar word daar nooit gespot. :N
Trouwens de fiets is een Honda Shadow 700 import uit Amerika.
 
Zaterdag rond een uur of 13.00 op de brug van Nijmegen. Wij stonden in de file richting Fields of Rock, en jij tufte door de file. Vanzelfspekend zaten wij in de koekblik. Waar je op reed kon ik zo snel niet zien.

Wel hebben wij je motor(sticker) gespot.
 
De twee MF ' ers op op de gele en rode bike, die ik vanmiddag rond 12.45 uur spotte vanuit mijn koekblik op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht hebben vast de MF sticker achterop mijn blauwe Saab niet gezien, maar ik heb wel ff getoeterd en mijn duim opgestoken!

dat zijn wij denk ik geweest een gele en een rode rf600r

helaas niks gehoord kwa getoeter maar inieder thnx voor the spot

taco en nancy
 
Volgens mij ben ik gespot, was alleen niet echt wakker... (Scheveningen vlakbij Pathe)

Naar m'n sticker wijzen..ik denk..me knipper staat aan, maar dat moet ook,
bleek te wijzen naar me MF sticker |(

Goeiemorgen ;)

(Degene die me gespot heeft zat op een zwart met een beetje rode CBR zover ik zag (en wakker was))

ja sorry voro het late reageren. Ik was wel wakker ja, me vriendin ( achterop ) moest zo nodig zo vroeg weg ;(
 
net gespot (+/-17:15) ik dacht een zwarte bmw, bij het bruggetje in leidschendam, ik haalde je bij het stoplicht in. bij de stoplichten na het bruggetje ging jij links-af en ik rechts-af *D

[me]S@nchoP@nz@ met zijn zwart/paarse Kawa ZZR met gele spiegeltjes, geel/zwart/wit leren Spyke jack, en gele shark helm, en spijkerbroek aan[/me]
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik Nilis gespot op circuit Zandvoort, je motor kwam me bekend voor van een topic. Nice bike ;)

oh, wij zaten op het gras trouwens *O*
 
Vanmiddag tegen half 5 B12 volgens mij op zijn bandit in Barneveld. Was op een kruising waar ze aan de weg aan het werken zijn voor de Wesselseweg.
 
Bingo, dat was ik! (Ik dacht dat je eerst dichterbij kwam om te vertellen hoe geweldig je m'n binnendoor inhaal actie vond :X ). Maar door de oordoppen heen hoorde ik 'gespot' 8-) .

Ik dacht al even subtiel op het raam te tikken, als ik ging toeteren was je waarschijnlijk behoorlijk gescrhokken :P .. Het duurde even, maar het kwartje viel uiteindelijk. En van mij mag je me zo inhalen hoor, alhoewel ik het niet helemaal verwacht had. Misschien tot een volgende keer!
 
Zojuist rond 11 a 12 uur een groepje van 5 motoren gespot. 1 had een rode hanekam + sticker en een ander had nog een sticker. Ik ging naar school, te zien aan mijn spijkerbroek :+


hehe, we dachten al dat je een M-F'er was :p je hebt SilverShadow(Fazer), Jundie(op zijn nieuwe GSX1100 brik :P ) en Mij(GS500+helm met hanenkam) gespot. de andere motorrijder, was de Ex-eigenaar van de GSX.

Vandaag gespot: Jundie, Silvershadow en Kawasaki.ZXR. op de terug weg EyeBalL nog gespot in Akkrum.
 
Gisteren om 15:02 bij de Esso in Gouda, ik geloof Hengel op z'n zilveren ZX-6R. Ik stond wat te drinken, was op de fiets en was uitgebreid je Kawa aan het bewonderen!
ja dat kan wel kloppen, je had ff gedag moeten zeggen, ik bijt niet :+ volgende keer beter
was samen met een maatje van me opweg naar scheveningen strand.

groeten hengel
 
hahaha, je bent niet de enige die dat vind ;)

ik ben te herkennen aan mijn donkerblauwe super de boer shirt *O* :P

Ik heb redelijk lang haar (voor een jonge dan he) en natuurlijk aan mijn naambadge waar Bart op staat.

Ik werk daar altijd op maandagavond, woensdagavond, vrijdagavond en zaterdag ochtend.

Vanochtend zag ik je Shadow ;) dus ook weer staan :)

Bart die het eigenlijk zelf ook een k*twinkel vind :X maar zolang als ik m'n loon krijg vind ik het best

Oke dan Bart, dan ga ik woensdagavond bij je shoppen want vriendinnetje komt eten :) Zal s kijken of ik je herken :W
 
Vanavond bij Wijk bij Duurstede om stipt 19.00 uur, een antraciet/zilver achtige sportmotor, daarachter volgens mij een blauw witte GSX-R. Kwam jullie tegen bij de T-splitsing waar je vanaf Wijk links naar het veerpont gaat en rechtsaf richting sluizen. Jullie gingen richting sluizen waar ik net vandaan kwam. Iig gezwaaid en zag bij het omkijken dat jullie beiden een stickert hebben. Wie waren dit?
Ik reed trouwens op een groene VFR.
 
Ja, we, Miek en ik, zijn eindelijk gespot ! Terwijl we langs de enorme rij mensen reden die hun auto hadden geparkeerd in Nijmegen voor Fields of Rock. Toen we de motors aan het wegzetten waren aan het begin van het Goffert park kwam Marsipulami ons begroetten! Thanx man !

( BTW, Fields of Rock was supervet ! )


Ha, sorry voor de late reactie maar dan toch zal ik jullie "gespot zijn" even posten. Vooral voor Miek want ik geloof dat het de eerste spot was...

Bij deze zijn jullie gespot! Zo rond half één voor de ingang van het Goffertpark waar jullie je fietsen parkeerden.

Zo dat was em dan, beetje te laat en na jullie eigenste post maar toch... ;)
 
HILVERSUM

net tussen half 9 en 9 gespot thv de larenseweg een paarse honda cbr samen met
een andere moto, reden de larenseweg verder richting rotonde super de boer. eem groene kawa samen met een chopper, gingen nog op een informatiebord kijken maar hoorde me niet gillen, en als laatst een rood zwarte gixxer fighter....wie o wie> ik was aan het overgooien met een american football met me maatje en had een arsenal shirt aan.
 
HILVERSUM
...
en als laatst een rood zwarte gixxer fighter....wie o wie>

Die rood zwarte fighter heb ik ook gezien maar dan aan het begin van de Wakkerendijk in Eemnes. Net bij de op- en afrit van de snelweg. Je keek nog even toen je zag dat ik wel heel erg aan het kijken was naar je motor. Ik zat trouwens op een racefiets met een geel shirt aan.
 
Volgens mij was het vrijdag de 17e, maar ik heb er sinds lange tijd weer eens 1 gespot. Sterker nog 2.

2 snelle fietsen waarvan er 1 een yamaha thundercat (dacht ik). De ander met iemand achter op in een gele jas.

Was op de A15 ter hoogte van Charlois. Jullie gingen fijn nog even verder toen ik er bij afslag Pernis af ging.
 
Vandaag 18:40 langs de parralelrijbaan bij de A9 (die afgesloten is) richting Holendrecht. Zilveren Suzuki SV650/1000S (?). Je reed tussen de auto´s door maar na een tijdje stil te hebben gestaan draaide je maar om.

Ik zat achterin de mintgroene Nissan Primera taxi. Eerst reed je ons voorbij en was ik te laat om foto´tje te schieten, maar toen je omdraaide en de weg terug nam was ik nog net op tijd. Beetje onduidelijke foto, maar het gaat om het idee.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan