Circuit Venray ----> stemmen aub!

ik heb zo\'n hekel aan die sites.

Al dat negatieve gezeik over zo\'n circuit.
Kom dan met een objectieve mening en duidelijke gegevens, dan word het makkelijker.

Nu heb ik geheel objectief :) voor gestemd, omdat het om de hoek is bij mijn ouders, zodat we binnenkort daar lekker kunnen racen
 
Tuurlijk voor gestemd.

maar heel realistisch gezien..

uit vrije wil bij een circuit gaan wonen of een circuit in je achter tuin krijgen is nogal een verschil.. als ik er zou wonen zou ik er ook niet al te blij mee zijn, je huiswaarde zal ook gaan zakken door de herrie.
 
Als daar dan echt een circuit komt wil ik wel van woning ruilen met iemand die daar niet meer wilt wonen :)
(Ik woon heerlijk rustig in de randstad)
 
Tuurlijk voor gestemd.

maar heel realistisch gezien..

uit vrije wil bij een circuit gaan wonen of een circuit in je achter tuin krijgen is nogal een verschil.. als ik er zou wonen zou ik er ook niet al te blij mee zijn, je huiswaarde zal ook gaan zakken door de herrie.

Wat is herrie :? :P
 
Tuurlijk voor gestemd.

maar heel realistisch gezien..

uit vrije wil bij een circuit gaan wonen of een circuit in je achter tuin krijgen is nogal een verschil.. als ik er zou wonen zou ik er ook niet al te blij mee zijn, je huiswaarde zal ook gaan zakken door de herrie.
:^ Maar ik woon in België en das dus ver genoeg om er geen last van te hebben O-)
Nee serieus, zo\'n acties mag je altijd verwachten tegen dat soort zaken maar op den duur kan je nergens meer je hobby beoefenen.

Wist je trouwens dat motorcrossers in België een bouwvergunning nodig hebben voor elke wedstrijd? Zandhopen maken die hoger zijn dan 1 meter zonder bouwvergunning mag namelijk niet in ons apenlandje :+
 
1.) Ik ben absoluut TEGEN, 305 46%
2.) Van mij mag het komen. 353 53%
3.) Ik heb geen mening. 5 1%

;( Iemand zit te neppen...
 
1.) Ik ben absoluut TEGEN, 305 46%
2.) Van mij mag het komen. 353 53%
3.) Ik heb geen mening. 5 1%

;( Iemand zit te neppen...
Dat doen wij toch in feite ook.

Geef ze eens ongelijk. In Assen vind ik dat die mensen niet moeten zeuren, want het circuit is er langer dan zij (tenminste in de meeste gevallen, alhoewel ik me niet kan voorstellen dat je het volhoudt langer dan 75 jaar te klagen), maar deze mensen hebben alle recht van spreken. Ze wonen nu rustig en zijn bang dat dat minder wordt en ws hebben ze nog gelijk ook. Dan mogen ze toch prima protesteren, waarom niet?

Uiteraard heb ik natuurlijk voor gestemd (ik wil dat circuit heel graag). Al was het circuit in mijn achtertuin. Eigenlijk des te beter, de hele dag dat mooie geluid en nog eens een circuit dichtbij ook. Wie weet, als ik later een hele boel geld heb, koop ik een stukje NL en komt er nog een circuit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan