wat een dag :( advies aub

Een paar YSS is een leuke upgrade, maar het blijft een scooter. Ik weet niet of TS een schokbreker op de sloop kan vinden. Ik zou anders voor 1 originele schokbreker gaan. Ik zou wel links en rechts gelijk houden. Anders ziet het er niet uit :X
En als er levertijd op zit, dan zou ik proberen om de kromme schokbreker recht te schoppen. Hij is toch al kapot, erger kan het niet worden. Tijdelijk wat voorzichtiger rijden tot de vervanger er is.
Een xmax mag je niet vergelijken met de gemiddelde scooter...
Die rijdt echt wel een stuk beter.
Ik heb eens een tmax530 meegehad als leenmotor en moet zeggen dat de wegligging beter was dan van de meeste motoren. (Onder de 10k euro)
 
trouwens er ligt momenteel geen schokdemper op mijn motor beknelt dit niks? ik wacht tot ik mijn bestelling ontvang
@Clank
 
Laatst bewerkt:
Maak dan inderdaad even een foto van hoe het er nu bij staat.
Als je het niet vertrouwt kun je altijd een van de schokdempers weer even terug monteren
 
Je kan toch wachten tot je de nieuwe hebt..met 2 man hoef je het ding wellicht niet opbokken.
 
Ik vermoed dat het geen kwaad kan. Volgens mij rust bijna elke motor met middenbok op het voorwiel. Post eens een foto.
 
Dat is ook zo. Alleen als je je nieuwe schokdempers binnen hebt, zal je het achterwiel wat op moeten tillen om ze te kunnen plaatsen.
ja de eerste keer liet ikm wel inzakken toen ik het zonder shock absorbers naar achter wou rijden schrok me kapot
 
hier zijn ze dan
ik wil trouwens iedereen bedanken voor het advies. waardeer het
 

Bijlagen

  • IMG_20220304_113519.jpg
    IMG_20220304_113519.jpg
    298,8 KB · Weergaven: 95
  • IMG_20220304_113458.jpg
    IMG_20220304_113458.jpg
    249 KB · Weergaven: 96
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan