wat een dag :( advies aub

Op de 4e foto is duidelijk te zien dat de schokbreker echt scheef staat. Lekker vervangen die handel.
 
Die link die ik je stuurde zijn er 2. Voor 214 piek.
en ja hoor dames en heren je ziet duidelijk dat de linker is gebogen nu denk ik er aan om er 2 te bestellen of 1
 

Bijlagen

  • IMG_20220223_095429.jpg
    IMG_20220223_095429.jpg
    89,1 KB · Weergaven: 93
En de les die je hebt geleerd...............................
Altijd een reminder-spiraal aan het slot hangen! Dus ook aan jouw kettingslot.

Ik gebruik 'm altijd en dan ineens toch niet. <beetje dom>
Afgelopen vakantie had ik de spiraal niet mee. Je hebt al zoveel zooi bij je.
In een stadje had ik voorwiel met schijfslot vastgezet.
Geluk was dat ik bij vertrek eerst achteruit moest duwen om tussen andere geparkeerde motoren uit te komen.
Tsja dan sta je na een halve meter dus stil. Nooit meer aan gedacht. Gelukkig te langzaam voor schade.
Mijn les die ik heb geleerd om ook in de vakantie de spiraal toch maar mee te gaan nemen.
Trucje: Stukje slang op je sleutel van je slot, en die wisselen naar je contactsleutel zodra je je slot gebruikt. Dan past je contactsleutel niet en denk je, ohja, slot zit er nog erop. En zodra je het slot wil gebruiken denk je, sleutel past niet, ohja, slangetje even over de contactsleutel schuiven:
1645607581170.png
 
Dat was al duidelijk te zien in je eerste foto’s.
ja dus ik heb gebeld en hoogst waarschijnlijk gaat het geen 214 euro kosten voor mijn yss dempers als het over de 400 euro is raden jullie het dan aan om alleen 1 originele te bestellen of 2
 
iemand die op nam voor die yss
Ja, maar bel Noud nou eens. Van die link. We geven je hier de goedkoopste en beste oplossing op een presenteerblaadje, doe er nou eens wat mee. We zijn 3 pagina's verder en je loopt nog steeds straal je eigen gang te gaan en niks te doen met suggesties die hier gegeven worden..
Manmanman, wil je nou nog geholpen worden of wil je vooral dat we je een partij zielig gaan vinden?
 
Ja, maar bel Noud nou eens. Van die link. We geven je hier de goedkoopste en beste oplossing op een presenteerblaadje, doe er nou eens wat mee. We zijn 3 pagina's verder en je loopt nog steeds straal je eigen gang te gaan en niks te doen met suggesties die hier gegeven worden..
Manmanman, wil je nou nog geholpen worden of wil je vooral dat we je een partij zielig gaan vinden?
Zo gaat het toch in al zijn topics?
 
Ja, maar bel Noud nou eens. Van die link. We geven je hier de goedkoopste en beste oplossing op een presenteerblaadje, doe er nou eens wat mee. We zijn 3 pagina's verder en je loopt nog steeds straal je eigen gang te gaan en niks te doen met suggesties die hier gegeven worden..
Manmanman, wil je nou nog geholpen worden of wil je vooral dat we je een partij zielig gaan vinden?
het was noud zelf want hij zei ook ik ben getagged en wist gelijk waar het om ging. hele aardige man
 
Ouwe motor kopen die je niet op slot hoeft te zetten omdat toch niemand hem wil. Mijn NTV650 heeft twee jaar zonder zelfs maar het stuurslot in Amsterdam gestaan en daar heeft zelfs niet eens een hond tegenaan gepist toen ik terugkwam.
Effe off topic. Ik heb enorm respect voor NTV's. In de juiste handen en op een bochtig parcour kon ik die rakker niet bijhouden.
118150454_3276251002418349_5136250059167554872_o.jpg



On topic. Ik heb een xmax250, 40000km origineel. Koop toch gauw een sloop ding van 45€.
waar praten we over? Een lullige scooter zal altijd springen en hobbelen bij 100kmh in de bochten op slecht asfalt.
Die frames hebben flink wat flex als je er alles uitperst. De voorvering is een bedroevend massaproduct. Ik ben al blij dat het achterwiel wil volgen...

Het zijn 2 verschillende wegen :
1)Hou je van je scoot, geef em dan een paar yss
2)Wil je goedkoop vervoer en aanvaard je de beperkingen : sloopveertje en hou geld voor een dagje circuit met goed materiaal.

My 2cents, en begrijp best dat er anderen de "veiligheids-kaart" gaan trekken, maar voor mij is dit nog binnen de lijn.... :Y
 
Trucje: Stukje slang op je sleutel van je slot, en die wisselen naar je contactsleutel zodra je je slot gebruikt. Dan past je contactsleutel niet en denk je, ohja, slot zit er nog erop.
Zou bij mij niet werken, ik zou wss denken “verrek, er zit een stukje slang rond mijn sleutel, hoe kan dat nou?”, het eraf halen en wegrijden. :+
Persoonlijk ben ik voorstander van zo’n rekbaar fluoriserend koord van slot naar stuur, maar per saldo gaat het erom dat iets je eraan herinnert dat het slot er nog op zit. Knoop in zakdoek kan ook… werkt bij mij ook niet trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Zou bij mij niet werken, ik zou wss denken “er zit een stukje slang rond mijn sleutel”, het eraf halen en wegrijden. :+
Persoonlijk ben ik voorstander van zo’n rekbaar fluoriserend koord van slot naar stuur.
En ik vind die dingen juist gruwelijk irritant _O-
 
Effe off topic. Ik heb enorm respect voor NTV's. In de juiste handen en op een bochtig parcour kon ik die rakker niet bijhouden.
Bekijk bijlage 1731137


On topic. Ik heb een xmax250, 40000km origineel. Koop toch gauw een sloop ding van 45€.
waar praten we over? Een lullige scooter zal altijd springen en hobbelen bij 100kmh in de bochten op slecht asfalt.
Die frames hebben flink wat flex als je er alles uitperst. De voorvering is een bedroevend massaproduct. Ik ben al blij dat het achterwiel wil volgen...

Het zijn 2 verschillende wegen :
1)Hou je van je scoot, geef em dan een paar yss
2)Wil je goedkoop vervoer en aanvaard je de beperkingen : sloopveertje en hou geld voor een dagje circuit met goed materiaal.

My 2cents, en begrijp best dat er anderen de "veiligheids-kaart" gaan trekken, maar voor mij is dit nog binnen de lijn.... :Y
Een paar YSS is een leuke upgrade, maar het blijft een scooter. Ik weet niet of TS een schokbreker op de sloop kan vinden. Ik zou anders voor 1 originele schokbreker gaan. Ik zou wel links en rechts gelijk houden. Anders ziet het er niet uit :X
En als er levertijd op zit, dan zou ik proberen om de kromme schokbreker recht te schoppen. Hij is toch al kapot, erger kan het niet worden. Tijdelijk wat voorzichtiger rijden tot de vervanger er is.

Edit: ik zie nu de post hierboven pas. Mijn gekakel was dus irrelevant :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan