circuitmotor gekocht :)

een foto van onze pit box in val de vienne :}

full
 
o, dus jullie hebben het toch doorgezet. (had de plannen al van leon gehoord)

Je moet ten eerste de motor een heel stuk door de voorpoten laten zakken.


ja goed advies, meteen 3 cm door laten steken en op je bek gaan omdat je motor zo lekker de bocht invalt. Misschien beter om het in kleine stapjes te doen.

maar hoe gaan jullie dat doen op circuitdagen? om de beurt een sessie rijden, ofzo?
 
Ziet er strak uit!

Ik ben ook wel benieuwd naar verdere afspraken. Samen kosten delen bij aanschaf is wel leuk natuurlijk, maar wat als je er later ellende om krijgt?
Rijden jullie allemaal evenveel met de motor? Vind je het niet jammer dat je alleen om beurten het circuit op gaat? Hoe vaak gebruiken jullie 'm eigenlijk?
 
ja goed advies, meteen 3 cm door laten steken en op je bek gaan omdat je motor zo lekker de bocht invalt. Misschien beter om het in kleine stapjes te doen.

Ik denk dat er weinig cbr600f-jes op het circuit rondrijden die hem niet een heel stuk door hebben steken.
Ik geloof ook dat ze liever hebben dat hij scherp de bocht in valt. Rijden zelf niet voor niets op R1 of mille. (anders denken ze dadelijk nog dat hij niet meer wil sturen :+ )
 
we hadden hem ook ver door de vorkpoten laten zakken, net zover als het kuipwerk het toeliet.
stuurde perfect, waren er vrij snel aan gewend.

samen kosten delen kan wel problemen met zich mee brengen, wij hebben gewoon gezegd dat we alles samen betalen ook de mogelijke schade's die iemand rijd.
de motor heeft 1 keer de grindbak gezien en is toen gevallen toen hij bijna stilstond, dus alleen wat krasjes op het verse spuitwerk ;(

maar we hebben toch besloten dat we de motor weg doen omdat het heel moeilijk is om regelmatig te gaan rijden omdat we het allemaal best druk hebben.
ik heb wel voor mezelf besloten dat ik over een tijdje een race kuipen set voor de R1 koop en af en toe een circuitdag doe.
mischien volgend jaar weer val de vienne.

groetjes marijn
 
we hadden hem ook ver door de vorkpoten laten zakken, net zover als het kuipwerk het toeliet.
stuurde perfect, waren er vrij snel aan gewend.

samen kosten delen kan wel problemen met zich mee brengen, wij hebben gewoon gezegd dat we alles samen betalen ook de mogelijke schade's die iemand rijd.
de motor heeft 1 keer de grindbak gezien en is toen gevallen toen hij bijna stilstond, dus alleen wat krasjes op het verse spuitwerk ;(

maar we hebben toch besloten dat we de motor weg doen omdat het heel moeilijk is om regelmatig te gaan rijden omdat we het allemaal best druk hebben.
ik heb wel voor mezelf besloten dat ik over een tijdje een race kuipen set voor de R1 koop en af en toe een circuitdag doe.
mischien volgend jaar weer val de vienne.

groetjes marijn
Voor hoeveel wil jem missen?
 
Hey, dit is de motor die ik een klein poosje terug zou kopen. Was het reeds eens geworden met de verkoper wat betreft de prijs (1350 euro incl. een extra set velgen :Y ) alleen had ik dat moment wat problemen wat betreft vervoer. Het was nl. een eindje rijden en de verkoper was niet vaak thuis. De dag dat ik hem mail om een afspraak te maken mailed hij me doodleuk terug dat hij hem verkocht heeft voor 1500 euro :( Zal wel vraag en aanbod geweest zijn zeker B|
Ben er wel niet lekker van geweest. Ik had nl. reeds het geld enzo afgehaald evenals gezorgd voor vervoer.
Succes ermee zou ik zo zeggen en laat es weten hoe het beestje zich gedraagd.

Groeten, Stijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan