Corné Klijn

luister, jullie kunnen het opnemen voor Corne of niet, ook jullie kennen hem niet persoonlijk, ik heb hem tenminste nog gezien tijdens die dag bij Safe en hij kwam gewoon erg arrogant en blufferig over, dat is alles.
Misschien als je hem kent dat die anders is, met bijv die andere dj (hoe heet die nou, die kleine) hen ik totaal geen probleem.

Die Corne zag er alleen zo verschrikkelijk nep uit daarzo.
Mag toch nog wel voor mijn eigen mening uitkomen???
 
sommige mense kunne het nou eenmaal wat makkelijker perrimiteren als anderen he...dat geldt voor meerdere dingen dan alleen een motor...
en jaloezie is relatief en een momentopname...er zijn zat mensen die jaloers zijn op jouw fzr400, en hoe hard ze ook werken, ze zullen het nooit kunnen betalen...
Yep, hier ook jaloers op Rev (en de meeste anderen in dit forum.....) Jullie hebben al dat roze blaadje & ik moet nog.... On the bright side, de motor is nada probleem... :)
 
Hoi GroteMuis (is dat niet een Rat dan :? (no flame intended)

Laat ff weten waaro in Gelderland je zit, doen we ff un ritje :] als je legaal op je fiets mag zitten ;)
 
Ach, die Corne Klijn heeft groot gelijk. Hij geeft toe dat hij een watje is, maar reken maar dat hij
1. heel veel plezier heeft als hij dat ding aanschaft. Gevoel van onafhankelijkheid enz.
2. met een grote smile die 79 kilometertjes heeft gereden (inmiddels zullen dat er wel wat meer zijn geworden)
3. lol heeft omdat hij weet dat anderen hem dat misgunnen maar daar heeft hij :j aan.
 
Natuurlijk is het vervelend als fanatiek motorrijder te zien dat iemand die genoeg centen heeft een motor koopt die voor de meesten van ons niet weggelegd is en er dan niet mee rijdt. Ik misgun het niemand maar als je dan in het interview leest dat het hem vooral om de \'Look\' gaat!?
Vandaar dat hij er maar 79 km mee gereden heeft/had. Hij kijkt er liever naar dan er op te zitten.

Ik zou het ook wel weten als de financiele middelen daar waren...
RSV Mille R in racetrim om te spelen op de openbare weg, nwe Duc 998r voor op het circuit, Honda XR600 Monnier voor de Supermotard, YF400 voor de cross en dan ook maar een orginele HD XR750 om te dirttracken en een retro kawa Z900 om in de huiskamer te zetten. En dan vergeet ik nog een nieuwe Goldwing voor woon werk verkeer.
Moet maar een oude rijke vrouw trouwen...
 
Mmm.... ik zou willen dat jullie het over mij hadden en niet over die Klein.... Ik moet het voorlopig nogsteeds doen met een RF uit 1993 met inmiddes 63.250 km op de teller.
 
Was laatst ff bij Safe Veenendaal.
Stond daar een kei strakke 2001 R1 met pijpjes onder het kontje :} , andere knippers. Echt een mooie fiets :9~

Ikke ff vrage,blijkt dat ding dus ook van Corne Klijn te zijn. Hij ging hem inruilen voor een 2002 model, te gek voor woorden :j

Mag helaas de mijne er niet op inruilen van m\'n vriendin :(
 
Ik misgun het niemand maar als je dan in het interview leest dat het hem vooral om de \'Look\' gaat!?
Vandaar dat hij er maar 79 km mee gereden heeft/had. Hij kijkt er liever naar dan er op te zitten.
nuance, hij had die biek maar 1 dag...
maar hij laat zijn keuze ook bepalen omdat haga etc. zo lekker op die motoren weten te banjeren... jammer voor hem is rijstijl en rijkunst niet te koop.
 
Mmm.... ik zou willen dat jullie het over mij hadden en niet over die Klein.... Ik moet het voorlopig nogsteeds doen met een RF uit 1993 met inmiddes 63.250 km op de teller.

Jij niet alleen.. je zal het geld maar hebben.. heerlijk toch?!
 
Joh, er zijn zoveel sukkels die een R1 kopen alleen voor de naam, staan ze zaterdag bij safe stoer te doen, moet altijd weer een beetje lachen asl ze vertellen hoe goed ze kunnen rijden, maar een blik op de achterband zegt genoeg. HAHA

Ook eens naar R1 meeting geweest bij Safe Apeldoorn, kom onderweg twee R1 rijders tegen, rijden elke keer heel even 200+.
Dus ik mee blijven rijden tot de bocht A12/A27.
Gingen ze werkelijk niet harden dan 90.
Sukkels.
Daar was trouwens ook die Corne Kleijn met zijn LOOKWELL R1 pak.......BRANDSCHOON, geen vliegje te bekennen, zo zielig.

Dit is zo FUCKING herkenbaar he! Ik had het zelf precies zo omschreven!! Je moest eens weten hoeveel R1-rijders ik buitenom heb ingehaald op een klaverblad met mijn oude Yamaha RD (die ik toen nog had)!!

Ik denk dat 75% van de R1-rijders het voor de pats doet, en die ik er dus uit rij...(gokje hoor, kan ook iets meer zijn :) )
 
Hmmm..ik heb trouwens die R1 niet gezien, ben ook pas bij Safe V\'daal geweest...jammer! ;(

Maarik misgun het hem ook niet hoor...sommige mensen hebben gewoon meer geluk dan anderen...het zij zo!

Ennuh, zo\'n M3 is ook mijn droomauto...mooiste lijnen ooit! (En ik hou van wolven in schaapskleren!!)
 
Ennuh, zo\'n M3 is ook mijn droomauto...mooiste lijnen ooit! (En ik hou van wolven in schaapskleren!!)

Ook die van mij, als ik een miljoen won, dan was dat het eerste wat ik zou bestellen, een zwarte M3 :9~ :9~
 
die corne klein was idd op motortv met z\'n gebikkel..
andere aflevering was jos verstappen er op de motor, weetnie meer precies wat voor motor ie nou had meegenomen, dacht een zx-r ofzo.
die gast kon tenminste wel wat beter rijden als die corne klein, josje kwam die chimene mooi wel overal op z\'n achterwiel voorbij :)
tsja, sommige mensen hebben geld en sommige weinig, en sommige zelfs helemaal niks, jammergenoeg behoor ik al een tijdje tot de laatste categorie.
 
die corne klein was idd op motortv met z\'n gebikkel..
andere aflevering was jos verstappen er op de motor, weetnie meer precies wat voor motor ie nou had meegenomen, dacht een zx-r ofzo.
die gast kon tenminste wel wat beter rijden als die corne klein, josje kwam die chimene mooi wel overal op z\'n achterwiel voorbij :)
tsja, sommige mensen hebben geld en sommige weinig, en sommige zelfs helemaal niks, jammergenoeg behoor ik al een tijdje tot de laatste categorie.
Ja, dat heb ik ook gezien ja, Jos op een groene Kawa. Sommige mensen kunnen overal hard en snel mee gaan, zolang er maar wielen onder zitten. :)

Qua geld behoor ik in de middelste categorie. ;)
 
Jos kwam die chimene overal inderdaad voorbij met een mooie wheelie. Hij reed overal goed door op die kawa. Op het einde stond Jos \"the boss\" Verstappen (ben geen fan van hem) te wachten op die chimene en zij schreef het langzamere van haar rijden toe aan de motor. Dat die van haar minder vermogen zou hebben. Tja en daarom doe je over een stukje van 3 kilometer een minuut langer???
 
ach ja het is maar tv, als ze je nou eens alle blunders van dat mens laten zien dan lig je volgens mij helemaal dubbel :)
nouja, tís tenminste een motorprogramma op tv, da\'s toch wel relaxed, alleen jammer dat het al 12412512342x herhaald is, heb die test van de gsx-r-en nu al 3x gezien geloof ik, maar blijft dat blijft natuurlijk leuk speelgoed :]
 
Ik vind het maar een verschrikkelijk triest programma! Onnozele tests, onnozele info die niet interessant is, en ze gaan nergens diep op in.

Ik kijk er dus nooit meer naar. (2 keer gezien ofzo)
 
stupid2.gif


Helemaal mee eens, triest programma en die doos kan dus echt niet rijden... Trouwens nu met dat reisprogramma haar in bikini gezien... Ze heeft niet eens een lekker setje b...
 
Terug
Bovenaan Onderaan