Corsica here we come

Ik respecteer ieders keuze en mening. Maar het is ook een forum hoor, waarbij je ook buiten de lijntjes mag kleuren. Tis toch gewoon leuk om ervaringen uit te wisselen?
 
Ik weet niet of je er aan gedacht hebt om je auto op een camping achter te laten. je kan een huisje huren daar ipv hotel .
 
Motor in een busje of op de aanhanger is natuurlijk op zichzelf lachwekkend. Maar ik (autoloos) moet toegeven dat ik mijn enduro ook graag in een busje naar bijvoorbeeld de Pyreneeën zou willen vervoeren.
 
Ik weet niet of je er aan gedacht hebt om je auto op een camping achter te laten. je kan een huisje huren daar ipv hotel .

Dat was ook mijn eerste gedachte: laat alles achter op een 'camping communal' in een klein dorpje en vertrek met de ferry naar Corsica. Alles veilig voor een paar euro per nacht.

En nee er is niks mis met 'out of the box' denken :)
 
Laatst bewerkt:
Paar jaar terug met de motorscooter achterop de camper naar Groisy gereden (nabij Annecy)
Eerste nachtje in de camper geslapen en vervolgens met de Vespa de RDGA gereden met het tentje achterop.

Niet echt een directe tip waar jullie de bus en de aanhanger voor jullie tripkwijt kunnen.
Maar in mijn geval vond de camping eigenaar het geen probleem dat mijn camper daar een week zonder mij stond.
In mijn ervaring vinden de meeste hotels en/of campings dat soort dingen geen probleem.
Natuurlijk moet je niet een hotel midden in een stadscentrum uitzoeken.
Die hebben meestal niet de parkeerruimte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan