Dagje circuit cadeau doen?

Een tracktraining is misschien dan ook wel leuk om te geven... die zitten echter helemaal vol.

Ikzelf ben nog huiverig voor een circuitdag. Zo'n ervaren rijder ben ik nou ook weer niet. Maar zo'n tracktraining lijkt mij dan wel weer supergaaf!

erg veel ervaring is ook niet verreist, er rijden in groep 1 ook choppers en toerbuffels rond, en leerzam is het sowieso :Y tracktraining schijnt ook heel leerzaam te zijn, en anders een VRO (ook op lelystad)
 
erg veel ervaring is ook niet verreist, er rijden in groep 1 ook choppers en toerbuffels rond, en leerzam is het sowieso :Y tracktraining schijnt ook heel leerzaam te zijn, en anders een VRO (ook op lelystad)
Chopperrijders ken ik niet zo, maar als ik sommige tourbuffels zie rijden... dan weet ik bijna zeker dat ik moeite heb om hun bij te houden (rijinstructeuren)
 
TS vraagt om reacties en ik heb mijn mening gegeven, wat jullie daarvan vinden is aan jullie.

ik vind gewoon dat iemand zelf ervoor moet kiezen om een circuitdag te doen en dat die keuze niet bij iemand anders ligt. ik heb op zolder iemand van onze groep met een highsider af zien stappen en daarna met een gebroken sleutelbeen en een zware hersenschudding naar het ziekenhuis zien brengen. over de total losse VTR nog maar niet te spreken.

maar goed mijn mening, en aangezien die jullie toch niet interesseert hou ik verder mijn mond wel.

@TS veel plezier op de verjaardag, ik weet zeker dat je zelf de juiste keuze kunt maken en als dat een circuitdag is hoop ik dat het feestvarken een leuke gezellige en vooral leerzame dag heeft.

Ho ho, niet iedereen over 1 kam scheren hé? :)

Een tracktraining is misschien dan ook wel leuk om te geven... die zitten echter helemaal vol.

Ikzelf ben nog huiverig voor een circuitdag. Zo'n ervaren rijder ben ik nou ook weer niet. Maar zo'n tracktraining lijkt mij dan wel weer supergaaf!

Volgens mij verschilt tracktraining niet zoveel van groep 1 hoor. Maar je moet je er zelf lekker bij voelen. Anders begin eens met een VRO 1 2 3?
 
DOEN! :+

Beste lijkt me toch gewoon eerste keer op circuit een tracktraining te doen. En je moet even kijken hoe het zit over twee maanden, want dan is circuitseizoen eigenlijk al voorbij. In het voorjaar zijn er veel 1 dag cursussen. Altijd wat duurder ook he dan een dag gewoon vrij rijden op circuit.

Je hebt kans dat je straks minder cadeautjes zelf krijgt, als je vriend smaak te pakken krijgt. :P

Succes...
 
Ik heb van mijn vriendin een dagje Zandvoort (MSL, groep 1) cadeau gekregen en ik ga a.s. vrijdag eens kijken hoe het bevalt :)
 
Mooi intiatief van je! Ik weet niet wat voor rijder je vriend is maar als jij denkt dat hij het leuk vind zeker doen! Gewoon inschrijven op groep1. Binnen groep 1 heb je ook nog indelingen qua snelheid. Wil hij het rustig aan doen gaat hij bij de laatst vertrekkende groep staan, als hij zin heeft om te knallen gaat hij bij de eerst vertrekkende groep staan.

Het geluid dat je mag maken is 85Dba. De uitlaat moet standaard zijn of in ieder geval met decibell killer. Post even een foto schuin van achter de uitlaat zodat we t ff kunnen checken wat e ronder zit :)
 
Een dajes circuit is altijd leuk....tenminste als je van snelheid houdt. Je kunt je op zandvoort echt helemaal uitleven en met MSL gaat het helemaal goed komen.
Wens hem veel plezier toe en jou ook natuurlijk...
Lekker boven op de pitboxen filmpje maken..leuk voor het nageslacht
 
Niet doen :N
De kans is aanzienlijk dat hij het nogal leuk zal vinden. Motorrijden nog verslavender gaat vinden. EN je hem dus nauwelijks meer zult zien.
:+

Ik zeg doen. :Y
 
Ik zou het ook doen...
Wel in de beginnersgroep achter de Marshal aan..
 
Mannen ontzettend bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb besloten dat ik het gewoon ga doen, ik weet zeker dat hij het ontzettend leuk zal vinden. En tja, als ik hem minder zal zien omdat hij meer tijd met zn motor wil doorbrengen..so be it ;) Dan ga ik gewoon zelf wat vaker mee! Heerlijk! Volgend jaar ga ik trouwens ook zelf beginnen met lessen, kan echt niet wachten.

Het seizoen is idd iets om rekening mee te houden, daar had ik van tevoren nog helemaal niet bij stil gestaan. Over 2 maanden is hij niet jarig trouwens, mijn fout, maar dan zijn we zoveel maanden samen en het leek me leuk hem dan zoiets cadeau te doen. Maar dit bewaar ik dan voor zijn verjaardag, dat is eind februari. Dan moet hij nog iets meer als een maandje wachten want het seizoen begint in april weer.

Als ik dit forum zo doorspit krijg ik trouwens steeds meer zin om zelf ook te rijden damn..! Jammer dat ik nog even moet wachten!
 
Vriendin die haar vriend een circuitdag cadeau wilt doen... :}

Bella87, wil je met me trouwen??? O-)



(Oftewel: Inderdaad gewoon doen! Je zegt zelf al te weten dat hij dat leuk zal vinden, en jij zal hem beter kennen dan de meeste van "ons". Ik zou het zeker een leuk en creratief cadeau vinden :Y )
 
Terug
Bovenaan Onderaan