Dagje voor de moderators

Ja mijn moeder is mij er eentje, altijd goede ideeen (zonder puntjes...)
Onafhankelijk vrij en onverveerd Out of the box denken heb ik van haar kan ik gerust zeggen, net als die knobbel op mijn voet maar daarover later meer. :)

Tja, mijn moeder wil altijd de wol van de Alpaca's. Dat is in deze tijd van het jaar niet zo erg, maar in de winter staan die beesten soms te rillen bij de fontein. Wanneer ze aan komt fietsen, dan vliegen ze alle kanten op, maar kunnen nergens heen waar ze aan de tondeuse ontkomen. Wellicht dat ze eens een breiwerkje aan de Modjes wil besteden.
Misschien is het een goed idee dat jouw moeder de mijne belt. Dan mogen we misschien ook bij elkaar spelen. :+ :+
 
Bad Bentheim? wat is daar dan te doen? ben er op vakantie geweest, maar naast kuuroorden is daar weinig te beleven hoor... lekker een modderbadje met zn allen misschien?

*O*
 
Laatst bewerkt:
Vind het een heel attent plan van je, maar is het dan niet beter om te promoten dat er meer betalende leden komen? Ik denk dat onze moderatoren daar meer baat en interesse voor hebben dan zo'n dagje uit naar de Efteling ofzo.

Meer betalende leden, da's tenslotte ook een teken en klop op de schouder van onze moderatoren dat ze hun werk goed doen en de leden hun werk erg waarderen... *O*

Tsja...zelf was ik vorig jaar nog wel betalend lid, dit jaar weinig online geweest om MF. De laatste tijd kom ik weer wat vaker, dus ik zal me binnenkort ook maar weer eens gaan aanmelden als betalend lid. ;)
 
Vind het een heel attent plan van je, maar is het dan niet beter om te promoten dat er meer betalende leden komen? Ik denk dat onze moderatoren daar meer baat en interesse voor hebben dan zo'n dagje uit naar de Efteling ofzo.

Meer betalende leden, da's tenslotte ook een teken en klop op de schouder van onze moderatoren dat ze hun werk goed doen en de leden hun werk erg waarderen... *O*

Tsja...zelf was ik vorig jaar nog wel betalend lid, dit jaar weinig online geweest om MF. De laatste tijd kom ik weer wat vaker, dus ik zal me binnenkort ook maar weer eens gaan aanmelden als betalend lid. ;)

:^ Erg sterk punt dit
 
Terug
Bovenaan Onderaan