Dagvaarding na drank misbruik

Jawel hoor, ieder zijn ding he, en motoren is altijd al een hobby geweest nu na jaren weer op gepakt na een zwaar ongeval in de jaren 80 te hebben gehad.
 
Die gasten in het blauwblauw vallen trouwens zeer regelmatig. })
full
 
Idd maar de meesten kunnen wel goed rijden hoor, en er zijn meer dingen die je als motoragent in de gaten moet houden behalve het verkeer 8-)
 
Ja, dronken rijders bijvoorbeeld die in korte tijd twee maal 270 ugl blazen.
Die solliciteren naar een alcoholslot *O*
 
Ik ga niet eens rijden al is het maar 1 glaasje bier, en je zou toch denken dat je het na 1 keer wel afgeleerd zou zijn.
 
Nee hoor, die krijg je niet met 2 x 270 ug/l

Ik schrijf ook solliciteren Strommert ;)
In aanmerking voor het alcoholslot komt TS pas als hij:

Het CBR besluit dat betrokkene zich dient te onderwerpen aan het alcoholslotprogramma indien:

a. bij betrokkene een adem- of bloedalcoholgehalte is geconstateerd dat gelijk is aan of hoger is dan 570 µg/l, respectievelijk 1,3‰, maar lager is dan 785 µg/l, respectievelijk 1,8‰;

b. bij betrokkene, in de hoedanigheid van beginnende bestuurder, een adem- of bloedalcoholgehalte is geconstateerd dat gelijk is aan of hoger is dan 435 µg/l, respectievelijk 1,0‰, maar lager is dan 785 µg/l, respectievelijk 1,8‰;

c. betrokkene heeft geweigerd mee te werken aan een onderzoek als bedoeld in artikel 8, tweede of derde lid, van de wet;

d. ten aanzien van betrokkene binnen een periode van vijf jaar tenminste drie maal proces-verbaal opgemaakt op verdenking van overtreding van artikel 8, tweede, derde of vierde lid, van de wet, waarbij bij één van die verdenkingen een adem- of bloedalcoholgehalte is geconstateerd dat hoger is dan 220 µg/l, respectievelijk 0,5‰, dan wel 88 µg/l, respectievelijk 0,2‰ indien een van de feiten is begaan als beginnende bestuurder, of waarbij hij ten minste eenmaal heeft geweigerd mee te werken aan een onderzoek als bedoeld in dat artikel;

e. betrokkene op grond van artikel 8, onderdelen a, b, d of h, niet in aanmerking komt voor een lichte educatieve maatregel alcohol en verkeer;

f. betrokkene op grond van artikel 12, onderdelen a, b, c of g, niet in aanmerking komt voor een educatieve maatregel alcohol en verkeer, of

g. de uitslag van het ingevolge artikel 23, eerste lid, opgelegde onderzoek geen aanleiding geeft tot ongeldigverklaring van het rijbewijs, tenzij er naar het oordeel van het CBR sprake is van een bijzondere omstandigheid.
 
En dan niet weten wat een EMA is en door wie dat wordt opgelegd ,


EMA wordt opgelegd door het CBR,
Bij teveel alcohol wordt je rijbewijs ingevorderd, zowel beginnend bestuurder als ervaren bestuurder.
 
En dan niet weten wat een EMA is en door wie dat wordt opgelegd ,


EMA wordt opgelegd door het CBR,
Bij teveel alcohol wordt je rijbewijs ingevorderd, zowel beginnend bestuurder als ervaren bestuurder.

Dan heb je mij in eerste instantie op het verkeerde been door je opmerking over art. 5

Overigens heb ik vaak genoeg te veel alcohol op gehad zonder dat mijn rijbewijs is ingevorderd. Wellicht hielp het dat ik op dat moment passagier was. :+
 
Broer werkte in een diepvries jaren terug toen ie nog jong was en nam na zijn werk op een hete zomerdag 1 biertje...

Na thuiskomen ging ie douchen en ineens hoorden we een grote knal, was ie mooi onderuit gegaan in de douche, combinatie van hitte kou en bier was geen hele goede in deze...

Normaal kon ie wel iets meer op dan 1 biertje maar die dag ff niet...


Ha _O- , zo zie je maar.

Je broer krijgt dat zeker nog jaren te horen op elke verjaardag..... ;)
 
Jan, ik ben blij voor mezelf en al die lutsers die jullie dagelijks tegenkomen, dat mijn sollicitatie bij de politie destijds op de laatste minuut gecancelled werd omdat ze alleen nog maar vrouwen en allochtonen mochten aannemen....

Ken mensen bij de politie en de verhalen die je af en toe hoort, ik zou er hartstikke mesjogge van worden om NIETS te mogen doen......apenland......
Het wordt tijd dat de jongens in blauw eens uitgerust worden met de bevoegdheid om dit te gebruiken:

[~[url="http://www.armynavyshop.com/Merchant2/graphics/00000001/10151.jpg"]afbeelding~][/url]


Een strapless dildo :?

*:)
 
Jij maakt het voor de lezers nu wel héél gemakkelijk om te begrijpen waarom je afgewezen bent bij de politie. :z
Lezen is ook een kunst:

de reden waarom ze de sollicitatieprocedure moesten stopzetten (na de psychologische en fysieke test, die ik allen glansrijk doorstaan had), was het feit dat vanuit de regering "opeens" voorrang verleend werd aan vrouwen en Nederlanders van niet Nederlandse afkomst.
Had puur met politiek te maken....niets met eventuele geschiktheid of ongeschiktheid.....

Het had het intelligentiequotiënt van politiekorps Limburg-Zuid in ieder geval bijna verdubbeld..... })

Niet dat ik zo super-intelligent ben, maar eerder hierom:

Linkje
}) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan