dagwaarde

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
wie weet wat de dagwaarde is van een vfr 400r uit 89?
kep het nodig voor de verzekering, maar ik kan het niet vinden.

alvast bedankt
 
nee dat zijn prijzen van motoren.
dagwaardes liggen helaas lager.
 
nee dat zijn prijzen van motoren.
dagwaardes liggen helaas lager.
Je hebt dan een goede indicatie van de dagwaarde, volgens mij kijken schade experts van verzekeringsmaatschappijen ook naar dit soort prijzen namelijk.
Laat anders je verzekeringsmaatschappij informeren
 
Je hebt dan een goede indicatie van de dagwaarde, volgens mij kijken schade experts van verzekeringsmaatschappijen ook naar dit soort prijzen namelijk.
Laat anders je verzekeringsmaatschappij informeren

Ik kreeg voor mijn Cat uit 96 met 61000km 5000 terug.... met dank aan de astronomische prijzen van safe motors ;)

(schade) experts kijken daar echt wel naar. De schade expert wees mij zelfs nog op een te koop staande bijna identieke motor van 5500 om aan te geven hoe hij ongeveer op die waarde was gekomen
 
Je hebt dan een goede indicatie van de dagwaarde, volgens mij kijken schade experts van verzekeringsmaatschappijen ook naar dit soort prijzen namelijk.
Laat anders je verzekeringsmaatschappij informeren
Idd, je moet kijken wat de prijzen zijn die ze vragen voor zo'n motor. Dan kan er met de expert onderhandeld worden voor wat je terugkrijgt. Zodanig dat je een vergelijkbare motor terug kunt kopen.
 
Idd, je moet kijken wat de prijzen zijn die ze vragen voor zo'n motor. Dan kan er met de expert onderhandeld worden voor wat je terugkrijgt. Zodanig dat je een vergelijkbare motor terug kunt kopen.

Na een ongeluk je motor altijd naar de duurste zak die je kent laten brengen ;)
 
Sinds wanner moet je zelf de waarde van je motor opgeven als je een verzekering afsluit? Volgens mij dient de verzekeraar dat zelf op te zoeken. Zou mooi worden al ze op de verzekerden afgaan. Jij schat je motor lekker hoog in en betaalt daar premie over en bij een schade wordt er uitgegaan van een lager bedrag. Dus lagere uitkering en te veel betaale premie. Kost jou dus dubbelop :(
 
Hee Soesoeki, ik heb dan ook nog een vraagje:

Ik heb bij mijn motorverzekering zelf ook (via mijn tussenpersoon) een gedeeltelijk Casco-bedrag opgegeven. Er staat dus op het polisblad:
Gedeeltelijk Casco waarde: 4500 euro.

Krijg ik dit bedrag terug v.d. verzekering als mijn motor gestolen is, of bepalen ze dan nog ff een dagwaarde, zodat ik minder terug zou kunnen krijgen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan