Da's balen!

Black Baker

MF'er
25 nov 2003
129
0
Wijk en Aalburg
Moest Suus(mijn vrouw) vanmorgen examen doen voor haar motorrijbewijs, hebben we om 08.00 uur gebeld, er ligt sneeuw, gaat het wel door. Ja, gewoon komen. Komt ze in Den Bosch, gaat het dus niet door...da's duss balen. Nu is het verzet naar 19 februari. En dan maar hopen dat het dan wel goed weer is.
 
Da's inderdaad balen! Je bent er toch een beetje naar toe aan t leven, en dan gaat t niet door!! '(

Ik kon vandaag (mn eerste!!!) motor ophalen, maar denk dak dat ook nog maar ff verschuif ;(
 
hiero (leiden) is geen sneeuwvlok te bekennen!

maar das toch balen als je jezelf helemaal hebt opgepept om af te rijden en het gaat niet door.

hopelijk blijft het flink doorsneeuwen. dan is het temminste niet voor niks verzet.
 
Ik ken iemand die vandaag ook moet afrijden voor haar A-tje. Ik hoop dat de weergoden het toelaten vanmiddag rond 15.00 uur... :X

Positive thinking should help... ;)
 
Ik ken het gevoel. Toen ik moest afrijden had het net geijzeld. Zeggen die lolbroeken van het cbr eerst dat het gewoon doorgaat, dus op m'n lesmotortje er naartoe geglibberd, en vertellen ze dan doodleuk dat het eigenlijk toch te glad is om motor te rijden :r . Maar ik kon over maar liefst 6 weken weer afrijden :( Toen wel in één keer gehaald :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan