Das je goed recht (tv sbs6)

kan me niet voorstellen dat er echt slechte motoren in de handel zijn.
de meeste motorrijders zijn er toch zuiniger op dan op hun vrouw :+
mocht er slecht onderhoud zijn zal je daar als koper toch ook goed op moeten letten .

ze hebben waarschijnlijk heel nederland afgezocht om een leuk programma over motoren in elkaar te knutselen.
televisieland is 1 grote neperij :r

Dat is toch wel zo, ik heb ooit een motor gekocht, met een gescheurd frame, bij het balhoofd.
Hier in een motrorzaak in eindhoven waren ook schade motoren die helemaal opgelapt waren, maar dan niet volgens de regels, dus ook niet veilig.

Marlboroman *D
 
Laatst bewerkt:
Daar is dus redelijk wat mis mee :X.
Dat je een motor zo durft te verkopen zonder dat te melden.
de helft daarvan merk je toch al als je gaat proefrijden?
Dat dacht ik ook, mischien geen proefrit gedaan (niet echt verstandig maar goed).
Maar hij had het zelf wel kunnen zien ja :Y. Desalniettemin toch wel kwalijk.
 
Laatst bewerkt:
De verkoper heeft ook een punt vind ik. hij is inderdaad bij de RDW geweest en daar wordt hij gekeurd.
Verder een zeer zwak verslag, gaat helemaal nergens over. gewoon zwaar overtrokken SBS programma zoals alle SBS programma's.
 
Was het nou echt nodig om daarvoor dat programma er bij te halen? En ik vraag me af of hij wel een proefritje heeft gemaakt.. Maargoed in zijn geval zou ik ook niet blij zijn met een motor waarbij vanalles los zit
 
De verkoper heeft ook een punt vind ik. hij is inderdaad bij de RDW geweest en daar wordt hij gekeurd.
Verder een zeer zwak verslag, gaat helemaal nergens over. gewoon zwaar overtrokken SBS programma zoals alle SBS programma's.
Wie weet wat er tussen die keuring en de verkoop is gebeurd. Volgens mij zit daar het probleem.
 
Die jongen had wel na kunnen gaan dat er iets mis was met die motor.

Want een R6 uit 2002 voor 4500 is te mooi om waar te zijn.
 
Misschien wist die verkoper echt niet dat er wat mis mee was?! En dan word je zo te kakken gezet op tv :r
 
Wie weet wat er tussen die keuring en de verkoop is gebeurd. Volgens mij zit daar het probleem.

Wie weet wat er in de weken is gebeurd dat de jongen de motor in bezit had?

Die jongen had wel na kunnen gaan dat er iets mis was met die motor.

Want een R6 uit 2002 voor 4500 is te mooi om waar te zijn.

Dat is gewoon blindheid, alleen naar de prijs kijken en dan niet verder kijken dan je neus lang is naar de staat van de motor. Hij had gewoon geen geld voor een 2002 R6 en ziet er dan één staan binnen zijn budget en dan moet het in één keer gebeuren, zelfs zonder een proefrit te maken. (voor mij heel herkenbaar). Dat heeft hij volgens mij namelijk niet gedaan anders had hij de mankementen wel opgenmerkt.

Ik vind de reportage veel te éénzijdig en er is naar mijn mening ook teveel geknipt in het gesprek bij het busje. Als de jongen begind te praten zie je telkens zwarte overgangen.
 
Laatst bewerkt:
Kenteken
Voertuigsoort motorfiets
Merk YAMAHA
Handelsbenaming YZF-R6
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK N.v.t.
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 01-04-2008

BPM € 1332
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Nee


:? of het programma is net klaar of de motor is al weer verkocht
 
Ik heb gisteren een R6 in Amsterdam gekocht, met hetzelfde kenteken?!?!?!Dat is zeker een grap!?? Zo niet, laat het even weten. En ook of het exact dezelfde motor is, paar maanden terug is namelijk van een vriend van mij een rode 2001 R6 in amsterdam gestolen(MF-FG-03).









































:+
 
Kenteken
Voertuigsoort motorfiets
Merk YAMAHA
Handelsbenaming YZF-R6
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK N.v.t.
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 01-04-2008

BPM € 1332
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Nee


:? of het programma is net klaar of de motor is al weer verkocht


ff wachten op een topic:

"wiel, rem + diverse onderdelen r6 verloren ringweg amsterdam"
 
Terug
Bovenaan Onderaan