Krullenbol
MF'er
Voor de liefhebbers: er is zojuist een fb-pagina aangemaakt voor Nederlandse Daytona rijders: Dutch Daytona675 Owners | Facebook
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal einde middag ff plaatsen.Zou je wat fotootjes kunnen plaatsen (of via pb met prijsindicatie) Bvd.
Gekocht in Bunschoten bij Koelewijn?Weet iemand wie de vorige eigenaar was van onderstaande motor? Ik probeer er wat meer info over te krijgen voordat ik een beslissing maak. Er zit namelijk geen documentatie bij.
De motor is sinds 2011 in Nederland en zou lange tijd 1 eigenaar moeten hebben gehad.
Ik heb al aardig wat terug gekeken in dit topic maar niks gevonden.
Na de grote beurt een weekendje Eiffel/Moezel erachteraan geplakt.
Kleine 1000km in 2 dagen zonder een slag of stoot verkeerd te geven!
Er is alleen een kleine uitdaging met de voorrem en ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
Remolie is vernieuwd en er zijn nieuwe blokken ingekomen.
Motor remt goed, alleen het ene moment kan de hendel een halve centimeter verder ingeknepen worden dan het volgende moment.
Er is ook niet een patroon in te ontdekken helaas..
We hebben nog een keer extra ontlucht op zowel de klauwen als de pomp. Ook middels TuneECU het ABS-systeem doorgespoeld, maar helaas zonder resultaat. Deze week nog een keer proberen om ze onder vacuüm te ontluchten, maar dan houdt het een heel eind op.
Hier wellicht iemand met ervaring met dit fenomeen en vooral hoe dit op te lossen?
Dat vermoeden hebben we ook. Deze week met de vacuümpomp ontluchten en hopen dat het resultaat geeft.Klinkt alsnog alsof er lucht in het systeem zit.
Ik zou geen heil steken in het "magische" vacuum, voor mn werk doe ik ook motoren met abs ontluchten, en het snel doorspoelen van oude vloeistof gebeurt met dat vacuum ding, maar het laatste beetje ontluchten gaat echt handmatig, soms is dat zo gedaan, soms is het meer werk met terug duwen van de remzuigers, meermaals de ABSpomp spoelen, stuur in alle richtingen draaien enzovoorts..
Blijven pompen. Tikken op de remleidingen/klauwen wil ook nog wel eens helpen om de bubbels “los te schudden”Yes, de standaard Brembo pomp inderdaad..
Toevallig de gouden tip of gewoon blijven pompen tot het beter wordt?