Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vergeet niet het belangrijkste.....olie-opnemer, carterschot en meer olieBeste heren,
Ik ga binnenkort mijn daytona675 ombouwen naar een circuit motor. Heeft iemands nog wat race onderdelen liggen zoals Kuip, gb racing protectie, wielen, rearsets etc
rearsetje heeft rechts beschadigde voetsteun. is is te koopJe hebt pm
Ik denk het wel ,moet effe zoeken.,de komende tijdBen op zoek naar een originele clip-on (links) voor 06-08 model. Heeft iemand die nog liggen?
Thanks, nee geen haast mee, hij is nu in winterslaap. Kawa onderdelen kan ik je niet mee helpenIk denk het wel ,moet effe zoeken.,de komende tijd
Heb je er haast mee?
Eventueel ruilen tegen een racekuip en zit voor een ZXR 400 vanaf 91
Ja, krukas sensor.Hier iemand ervaring met een 675 die niet wil starten, voor de grappenmakers benzine zit er genoeg in en de accu spanning is ook prima. De motor gaat geheel willekeurig wel en niet aan nml
Je vroeg of iemand er ervaring mee had, nou daarin ben ik heel stellig.@Tarwetijger en hoe weet je zo zekere dat dit het is? Kan niet de schakelaar op het stuur zijn bijv? Gr
Is wel te doen, de krukas sensor zit bij de dynamo in. Wordt ook samen verkocht - wat het duur maakt. Er is ook een sensor los te krijgen, maar dan moet je ‘m wel solderen. Even denken waar ik dat ook alweer heb gekocht.@Tarwetijger, ik ben zelf niet heel technisch onderlegt maar heb wel twee rechterhanden, is dit iets wat ik zelf kan bestellen en vervangen of is het een onderdeel wat echt in het blok of iets dergelijks zit?
inderdaad wat tarwetijger aanhaalt, 9 van de 10 keer de krukas sensor. ECU ziet dan dus niet dat de krukas draait en geeft de benzine niet vrij.Bedankt voor je feedback @Tarwetijger ik ga em eens proberen te vervangen!
Is wel te doen, de krukas sensor zit bij de dynamo in. Wordt ook samen verkocht - wat het duur maakt. Er is ook een sensor los te krijgen, maar dan moet je ‘m wel solderen. Even denken waar ik dat ook alweer heb gekocht.
Nou ik kan het zo gauw niet vinden maar zoiets: Triumph Street Triple Daytona 675 675R SE Pick up Crank Sensor Pulse generator | eBay
Eh ja daar heb ik ’m dus inderdaad vandaan…Gever / pick-up - P6-213 [CARP006-213 (P6-213) Pick-up Trigger Coil] - €52,50 : Carmo Electronics - Motorbike Electronics
Carmo Electronics Gever / pick-up - P6-213 [CARP006-213 (P6-213) Pick-up Trigger Coil] - * Voor 15:30 besteld, dezelfde dag verstuurd * 1 Jaar garantie Camshaft Crankshaft Position Sensor (CMP) Cam sensor / TDC sensor Krukas nokkenas positie sensor Pick-up gever / BDP sensor Ignition pick-up...www.carmo.nl
frummelen, kan ook,wel lastigerdaytona 675 2007 als ik de achtershock ga wegbrengen (revisie), MOET dan de uitlaat er helemaal af?....
dit is namelijk wat ik lees in wphb...
of kan hij ook 'onderuit" er uit gefrummeld worden?...zodat ik de uitlaat kan laten zitten?...
Wat is je klacht?hier ook maar ff de vraag stellen:
daytona 675 2007
vandaag ff gemeten. na opladen accu, motor gestart
stationair: 27-30 volt op de dynamo (alle combinaties 1-2 2-3 en 1-3 )
4.000 rpm 75-80 V op de dynamo (alle combinaties 1-2 2-3 en 1-3 )
weerstand 8 ohm (alle combinaties 1-2 2-3 en 1-3 ) is volgens WPHB wel 2 ohm te hoog.
sluiting stator (alle 3 de draden) naar massa =0
laden: tijdens stationair 14,2 V
laden 4.000 RPM 14,8 V
lijken mij niet echt afwijkende waarden. dus ik denk dat alles ok is.
contacten tussen dynamo en SR enigzins wel wat corrosie, en nog geen "warmte verschijnselen" op de stekker verbinding.
Ik weet wel dat de optimate vorig jaar (voor de blokwissel) 3X storing aangaf tijdens opladen.
misschien toch alleen de accu op zijn eind?.....