bredebeier
MF veteraan
- 9 aug 2003
- 24.685
- 1.959
Ik heb de GSA uit 2008 inmiddels op 103000 staan.
Vanaf 0 km zelf bij elkaar gekacheld in dik 4,5. jaar
Problemen gehad?
Een paar:
Bij 20000 kardan eraf gelopen en hele arm vervangen ivm schade
Bij 75000 handvatverwarming vervangen
Bij 98000 koppeling vervangen
Verder eigenlijk niks, naast regulier onderhoud.
Nu slaat ie soms af bij uitrollen voor stoplicht oid, schijnt dat de gasklephuizen er dan aan zitten te komen....al met al valt het mij wel mee.
Roest heb ik nog geen last van, ik rij s, winters meer dan ,s zomers...
Dus dat is goed voor elkaar bij BMW , althans bij mij.
Er zijn ongetwijfeld Pan of FJR rijders die nog niks aparts hadden tot ver over de 100 K ?
Ik ben benieuwd.....
Vanaf 0 km zelf bij elkaar gekacheld in dik 4,5. jaar
Problemen gehad?
Een paar:
Bij 20000 kardan eraf gelopen en hele arm vervangen ivm schade
Bij 75000 handvatverwarming vervangen
Bij 98000 koppeling vervangen
Verder eigenlijk niks, naast regulier onderhoud.
Nu slaat ie soms af bij uitrollen voor stoplicht oid, schijnt dat de gasklephuizen er dan aan zitten te komen....al met al valt het mij wel mee.
Roest heb ik nog geen last van, ik rij s, winters meer dan ,s zomers...
Dus dat is goed voor elkaar bij BMW , althans bij mij.
Er zijn ongetwijfeld Pan of FJR rijders die nog niks aparts hadden tot ver over de 100 K ?
Ik ben benieuwd.....