de beste manier om een flitspaal te vernietegen

wat vinden jullie van flitspalen

  • nuttig dienen de verkeersveiligheid

    Stemmen: 19 7,9%
  • die klotedingen mogen van mij allemaal gesloopt worden

    Stemmen: 222 92,1%

  • Totaal aantal stemmers
    241
In den bosch zag ik laatst toch echt 2 snorretjes de flitspaal, die bij de stoplichten staat als je vanuit het centrum richting Maaspoort rijdt, leeghalen.
 
00019754.jpg

Hoe jonger geleerd, hoe liever })
 
een band en een beetje benzine doet heeeeeel goed zijn werk... ik heb nog wel een filmpie daar van :9
 
Zo te zien is het een grote vuurpijl/lawinepijl, met daaromheen allemaal spuitbussen. Werkt zo te zien aardig goed :9
 
je kan het natuurlijk ook zo doen *D


VLIERDEN - Een 20-jarige vrouw uit Lierop is donderdagochtend rond 6.15 uur gewond geraakt bij een aanrijding op de Vlierdenseweg. Ze reed, vermoedelijk door de gladheid, tegen een langs de kant van de weg staande flitspaal. De vrouw is met een hoofdwond en een hersenschudding naar het ziekenhuis gegaan.
Kijk... Dan toon je karakter. :}
 
Waar heb ik dit gelezen :?
Met vier man met ieder een accuboormachien ieder een kant van de paal op dezelfde hoogte op een lijn verrotboren :P onderwijl twee wachtposten op ruime afstand de boel laten aansturen ;) ,wanneer men na 3minuten is uitgeboord sleepkabel eromheen op hoogte en wegscheuren maar met 4 zwarejongens aanboord hopend dat ie door de massa finaal in een keer word afgescheurd langs de gemaakte perforratie en in het bestuurde bestelbusje past :)

Doe het niet in je eentje want dan loopt het vast mis :Z :z
 
Ik dacht dat ze die niet meer hoeven leeg te halen. Zijn tegenwoordig toch digitale foto's die meteen beschikbaar zijn op politiebureau.
Ik kan me vergissen.


Als ik erover nadenk, dan moet er ook iets in de flitspaal zitte wat de foto's verstuurd. Dat lijkt me niet het geval, dus het zal wel niet waar zijn.

Practisch alle palen werken nu nog analoog met rolletje/tape. Digitaal komt eraan, zit nu nog in "pilot fase". Ik weet dat er in Vught digitale camera´s gebruikt worden die rechtstreeks aan het ethernet hangen.
 
je kan ook gewoon een Foto van een middelvinger voor de lens hangen
en er dan gewoon hard langs rijden :P

kan ook leuk zijn
 
lussen in de weg detecteren (= moeilijk woord voor: "zien" ;) ) mijn motor niet eens :)

niet bij flitspalen, niet bij "u rijdt te snel" borden,
(maar ook niet bij verkeerslichten.. soms vervelend, maar ach...)
ik zie het probleem niet :+

leuk om koekblikken uit te dagen })
 
Laatst bewerkt:
Als je toch palen gaat vernietigen :} ,

kom dan meteen even regio Groningen doen :) .

Zijn we daar ook weer vanaf


Om de verkeersveiligheid jaja.. :r :r :r :r :r :r :r
 
Bij mij hadden ze vroeger een rood licht camera die met 3 bouten aan de paal vast zat. 3 bouten los, 120 graden draaien, bouten vast en dat ding stond vrolijk de bomen te fotograferen...

Jammer dat ze dat gedaan hadden want die was puur voor rood licht, en dat mag best preventief gecontroleerd worden, vind het niet erg prettig als je van opzij getorpedeerd wordt als er eentje door rood komt :X
 
Waar heb ik dit gelezen :?
Met vier man met ieder een accuboormachien ieder een kant van de paal op dezelfde hoogte op een lijn verrotboren :P onderwijl twee wachtposten op ruime afstand de boel laten aansturen ;) ,wanneer men na 3minuten is uitgeboord sleepkabel eromheen op hoogte en wegscheuren maar met 4 zwarejongens aanboord hopend dat ie door de massa finaal in een keer word afgescheurd langs de gemaakte perforratie en in het bestuurde bestelbusje past :)

Doe het niet in je eentje want dan loopt het vast mis :Z :z
Leuk uigedacht, maar ik geloof dat de meeste palen zijn uitgerust met gps tracking device. Dus dan ben je net thuis en staat Spee met z'n opsporingscommissie voor de deur zo van: Ik denk dat jij iets hebt wat stiekum toch wel van ons is.
Althans er was een keer iemand aangehouden, kofferbak open, tadaa daar lag die. Hoe ze hem hadden gevonden.... gps
 
Leuk uigedacht, maar ik geloof dat de meeste palen zijn uitgerust met gps tracking device. Dus dan ben je net thuis en staat Spee met z'n opsporingscommissie voor de deur zo van: Ik denk dat jij iets hebt wat stiekum toch wel van ons is.
Althans er was een keer iemand aangehouden, kofferbak open, tadaa daar lag die. Hoe ze hem hadden gevonden.... gps
nee hoor, GPS is veel te duur en onnodig in stationaire palen
geen spookverhalen beginnen hier ;)
 
nee hoor, GPS is veel te duur en onnodig in stationaire palen
geen spookverhalen beginnen hier ;)

soerrie niet de bedoeling, misschien ben ik iets te goed gelovig. O-)

Dit wetende schaft Fritzie zich een aanhanger aan om flitspalen ook op de motor mee te kunnen nemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan