De zwartrijder
Hardcore belastingbetaler
- 22 mrt 2016
- 642
- 140
Nou, voortaan allemaal maar aan de turbospoke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De volgende zegt dan: Wat maakt die schreeuwende kloten jong van mij dan nog uit en weer een ander laat zijn V8 Brullen met een open pijp, Weer een ander heeft daarom zijn muziek op 10 en weer een ander lalt kotsend en pissend door een steeg en zo kunnen we er nog wel een paar verzinnen.
Het gaat er niet om dat de wereld maar tolerant moet zijn richting de herrieschoppers maar dat de herrieschoppers eens een beetje fatsoenlijk moeten worden.
Politiek : eikels
Ambtenaren: Pennelikkers
Europa: fuck it
Dus omdat een debiel niet kan autorijden wil je als een debiel herrie maken om dit op te lossen....
Geluidshinder wordt in verband gebracht met tal van gezondheidsproblemen en het aantal Europeanen dat wordt blootgesteld aan hoge geluidsniveau´s neemt toe. Lawaai heeft ook schadelijke invloed op in het wild levende dieren. De EU-landen moeten geluidsniveaus´s in grote steden en bij (spoor)wegen en vliegvelden in kaart brengen en plannen bedenken om het probleem tegen te gaan.
Lawaai van verkeer, industrie en recreatieve activiteiten is een groeiend probleem. Het wegverkeer is de grote boosdoener in de stad: iedere dag worden hier bijna 70 miljoen Europeanen blootgesteld aan verkeerslawaai van meer dan 55 dB. Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) kan lange blootstelling aan dergelijke niveau´s leiden tot verhoogde bloeddruk en hartaanvallen.
Ongeveer 50 miljoen mensen in stedelijke gebieden hebben ´s nachts last van buitensporig verkeerslawaai. Bij 20 miljoen van hen heeft dit daadwerkelijk een schadelijk effect op hun gezondheid. Er is ook sprake van andere aandoeningen, waaronder gehoorproblemen zoals oorsuizen, geestelijke problemen en stress.
Het lawaai kan ook een negatieve weerslag hebben op beroepsprestaties en kinderen kunnen er hinder van ondervinden bij het maken van huiswerk.
Vogels en andere dieren lijden er eveneens onder. Terwijl sommige diersoorten zich weten aan te passen aan een stedelijk bestaan, worden andere soorten juist uit hun habitat verjaagd.
EU-wetten verplichten de autoriteiten het grote publiek te informeren over de gevolgen van geluidsoverlast en hen te raadplegen over geplande maatregelen tegen geluidsoverlast De burgers kunnen dan zien dat dit soort maatregelen effect sorteert en kunnen eventueel contact opnemen met volksvertegenwoordigers.
Nederland wordt steeds lawaaiiger. Plekken waar het echt stil is worden schaars in Nederland. Die zogenaamde stiltegebieden verdwijnen snel. In de afgelopen jaren verdwenen al 12% van die gebieden, en naar verwachting zal in 2030 minstens 30% verdwenen zijn. Dat is zorgwekkend omdat stilte die verdwijnt ook niet meer terugkomt. Als er tussen nu en 2030 niets gedaan wordt aan de overlast, dan zal tegen die tijd meer dan eenderde van Nederland gebukt gaan onder een constante geluidsbelasting van boven de 50 decibel.
Geluidshinder wordt in verband gebracht met tal van gezondheidsproblemen en het aantal Europeanen dat wordt blootgesteld aan hoge geluidsniveau´s neemt toe. Lawaai heeft ook schadelijke invloed op in het wild levende dieren. De EU-landen moeten geluidsniveaus´s in grote steden en bij (spoor)wegen en vliegvelden in kaart brengen en plannen bedenken om het probleem tegen te gaan.
Lawaai van verkeer, industrie en recreatieve activiteiten is een groeiend probleem. Het wegverkeer is de grote boosdoener in de stad: iedere dag worden hier bijna 70 miljoen Europeanen blootgesteld aan verkeerslawaai van meer dan 55 dB. Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) kan lange blootstelling aan dergelijke niveau´s leiden tot verhoogde bloeddruk en hartaanvallen.
Ongeveer 50 miljoen mensen in stedelijke gebieden hebben ´s nachts last van buitensporig verkeerslawaai. Bij 20 miljoen van hen heeft dit daadwerkelijk een schadelijk effect op hun gezondheid. Er is ook sprake van andere aandoeningen, waaronder gehoorproblemen zoals oorsuizen, geestelijke problemen en stress.
Het lawaai kan ook een negatieve weerslag hebben op beroepsprestaties en kinderen kunnen er hinder van ondervinden bij het maken van huiswerk.
Vogels en andere dieren lijden er eveneens onder. Terwijl sommige diersoorten zich weten aan te passen aan een stedelijk bestaan, worden andere soorten juist uit hun habitat verjaagd.
EU-wetten verplichten de autoriteiten het grote publiek te informeren over de gevolgen van geluidsoverlast en hen te raadplegen over geplande maatregelen tegen geluidsoverlast De burgers kunnen dan zien dat dit soort maatregelen effect sorteert en kunnen eventueel contact opnemen met volksvertegenwoordigers.
Nederland wordt steeds lawaaiiger. Plekken waar het echt stil is worden schaars in Nederland. Die zogenaamde stiltegebieden verdwijnen snel. In de afgelopen jaren verdwenen al 12% van die gebieden, en naar verwachting zal in 2030 minstens 30% verdwenen zijn. Dat is zorgwekkend omdat stilte die verdwijnt ook niet meer terugkomt. Als er tussen nu en 2030 niets gedaan wordt aan de overlast, dan zal tegen die tijd meer dan eenderde van Nederland gebukt gaan onder een constante geluidsbelasting van boven de 50 decibel.
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van vrachtwagens wordt aangepakt!Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van motorfietsen wordt aangepakt!
Het is dat ik nu single ben. Maar als ik weer eens een vriendin heb, zal ik haar op het hart drukken dat luidruchtig pijpen levens redtJaren terug was ik met een vriendin op vakantie in Duitsland. Ergens klopt het dus wel dat "loud pipes save lives".
Zou je denken ja?Zal hopelijk nog even duren, maar dan worden de originele pisbakken weer geld waard ja
Al is APK geen slecht idee, is het zo een stuk betaalbaarder.
Zou je denken ja?
Stille uitlaat erop voor de apk, schouderklopje en 50 euro armer en de herrie-pijp kan er weer onder.....
nee top idee, de apk voor motoren
edit: ik zie net dat er nog 5.000.000 overige berichten zijn gepost over de apk.... eerst maar bakkie koffie...
Je beseft je wel dat er veel van de "xi xi ping meuk" waar je het over hebt gewoon bij de motorzaken en webshops liggen, maar dan wel 6 keer over de kop gaan qua prijs?... in duitsland mag je al niet verder rijden als je rem/koppelingshendel geen ABE hebben
je weet wel "xi xi ping" meuk