De eikel van de dag!

Verder heb ik ook geen knuppels in m\'n auto liggen hoor, leuk als er een wapencontrole is door politie ;) Al is het soms wel handig om een aluminium honkbalknuppel op je motor te hebben, langs een zijkap ofzo ;) Kan je rake tikken uitdelen aan automobilisten die niet opletten en je afsnijden.

Sindsdien heb ik ook altijd standaard een Magnum in mijn dashboardkastje liggen. Helaas is \'ie meestal al gesmolten voordat ik ermee in actie kan komen.
 
Ik zou gewoon uitstappen en terug meppen.
En als je kleiner van stuk ben, hij liep toch achter je auto langs, plat rijden natuurlijk.
 
Je zou ze het liefst met gelijke middelen terugbetalen. Ik laat mij niet meer verleiden om mij tot hun gedrag te verlagen. Zegt meer over hen dan over mij.
Kom dit soort situatie dagelijks tegen in Amsterdam. Werkt meestal beter om met een strak gezicht heel vriendelijk te vragen of meneer wel beseft waar hij mee bezig is en of hij dit gedrag als normaal beschouwd. 9 van de 10 keer voelen ze zich ontzettend voor lul staan met hun gedrag.

Mooie anekdote:

Op de snelweg in de auto met mijn zwager, afgesneden door een mercedes met bijbehorende \'chauffeur\'. Eerstvolgende afslag moesten wij er af en hij achter ons aan omdat ik met het groot licht duidelijk maakte niet op dit soort acties zit te wachten. Eind van de afslag bij stoplicht moest ik stoppen. Zie hem uitstappen dus doen ik en mijn zwager dat ook. Felle discussie met hem gehad en niet laten uitdagen tot fysiek contact. Wilde hij wel graag maar daar begin ik niet aan.
Na een paar minuten weer ingestapt en wij rijden weg. Mijn zwager lachen! *D \'Wat is er?\' vraag ik hem. Heel triomfantelijk houdt hij mij een totaal onbekende sleutelbos voor mijn neus. Toen drong het pas tot mij door. In de tijd dat ik met die vent sta te discussieren heeft hij stiekem zijn sleutels uit zijn contact gehaald. }) :} Staat op de afrit en kan geen kant op.
Ik ben wel zo vriendelijk geweest de sleutel aan het eind van de dag in een envelop bij de politie naar binnen te gooien met een begeleidend schrijven dat de eigenaar van deze sleutelbos niet allen roekeloos met zijn auto overweg gaat maar ook met zijn sleutels. Hij was waarschijnlijk niet zo adrem om mijn kenteken te noteren en dus nooit meer wat van gehoord...
 
Tja...ik daag NOOIT uit...maar ga ook NIX uit de weg...als iemand mij uitdaagt neem ik de uitdaging aan...en tuurlijk zal ook ik es het onderspit delven...maar tot nu toe is het de ander geweest...verhaal van ruud komt me bekend voor...alleen ik heb die vent dwars door zn ruit uit zn wagen getrokken....want hij probeerde me opzettelijk aan te rijden...en god mag weten hoeveel deuken in wagens ik heb geslagen en geschopt...
ik rijd altijd te hard...maar voor de rest hou ik me aan de regels zolang andere dat ook doen...als mensen me uit gaan dagen ga ik weinig uit de weg...De mensen die me kennen weten wel dat je niet blij wordt als je mij met een boze kop uit mn wagen of van mn motor ziet stappen...
[me]Voor de rest ben ik hardstikke lief hoor *D [/me]
 
Laatst bewerkt:
Haha, die Dennis-zwager actie is idd wel heel erg koel. *D

En ik heb Max 1 keer ontmoet, idd heb ik daar liever geen ruzie mee. :P
 
Kijk lui met een beetje postuur kunnen wel imposant overkomen, maar zo\'n slanke jongeman als ik heeft daar toch meer moeite mee.

Gelukkig zijn bejaarden wel bang voor me, dus die scheld ik naar hartelust uit als ze weer eens wat fouts doen. Ook dat burgermannetje dat me van achter aanreed bij het stoplicht scheet zeven kleuren. Ik kreeg een tikje, draai me om en zie een burgermannetje. Vizier naar beneden, handschoenen nog even goed trekken (was voor de rest volledig in het zwart leer) en heel langzaam afstappen en op hem toelopen. Hij kon echt niet verder wegkruipen achter het stuur.
Daarna in zeer rustige bewoordingen verteld dat hij toch wat beter op moest letten bij stoplichten en zo. Dit uiteraard om enig vooroordeel te vermijden.

Verder een keer verschikkelijk tegen een auto aan lopen schoppen en ruzie lopen maken, maar dat kwam omdat er een bekende inzat. Mensen om ons heen dachten echt dat er iets verschikkelijks ging gebeuren :) .
 
ik kan maar 1 conclusie trekken...wat een zootje mongolen op de weg...

het is ongekend...als ik dit allemaal zit te lezen, kan ik me zo kwaad zitten maken...

ik ga maar snel naar een andere topic...
pfff...
 
He shit ik kan niet quoten...

Hoe dan ook, de lengte is het probleem niet (ben zelf ook 1.87). Zit hem meer in het aantal jaarringen :) . Heb een foto van Maximum gezien, en dan is niet alleen de lengte indrukwekkend...

Kan ik niet aan tippen!
 
Kheb gelukkig in de vijf jaar dat ik m\'n rijbewijs heb nog niet de
eer mogen hebben zulke mongolen tegen te komen.
Maarja, ik woonde dan ook in Raalte (overijssel)

Khad gisteren wel één of andere telefonerende idioot in een jeep
(van café/restaurant Twins in Scheveningen) achter me.
Hij ging voor het kruispunt bij madurodam naast me rijden en ik dacht die slaat linksaf.

Wat doet die kloothommel... Hij zet al bellend vrolijk z\'n richtingaanwijzer naar
rechts aan en komt mij gezellig tegemoet |(
Ik hard toeteren en hij gaat gewoon door....!!!
Maar ff zwaar in de ankers gegaan (reden veel auto\'s voor) en ik kon
er nog net veilig achter komen.

(sorry maximum, maar ik kreeg m\'n been niet hoog genoeg voor de spiegel...\'t was een nissan Patrol)
 
K had met m\'n CBR het probleem dat het nogal moeilijk was om de koplamp af te stellen op duo-gebruik.
Dus reed ik \'s nachts met m\'n vriendin over de snelweg, golvend asfalt dus de motor deint wat op en neer, een oude lul in een M3 die voor me rijdt denkt dat ik lichtsignalen geef en gaat vol in de remmen.
Niet echt prettig als je daar met 160 achter rijdt op de linkerbaan. :(
Ga hem voorbij, geef hem de vinger :j , en ga verder.
De lul komt me achterna, ik rij 180, hij gaat op een meter afstand achter me rijden.
M\'n vriendin wordt hier erg nerveus van,vooral gezien het feit dat er nogal veel verkeer op de weg is en er veel bochten in deze weg zitten.
Een stuk verder gaat de snelweg naar links en is er een afslag naar rechts.
De lul zit nog steeds achter me met groot licht aan, ik geef gas (200km/u) en ga net voor de bocht naar links de afslag naar rechts af.
De lul ziet op het laatste moment pas de betonnen afscheiding tussen afslag en rechtdoor..... })
Ik heb jammergenoeg niet gezien hoe hij toch heelhuids de bocht door is gekomen, maar als ik een knal had gehoord had ik het niet erg gevonden. :j
Fak m.
 
Op dinsdag 27 november 2001 19:45 schreef Ohjajoh het volgende:
Na een bepaalde stuatie:
Jammer alleen dat ik mijn knie er bijna eraf reed tegen meneer zijn auto.. :+

Je hebt er toch wel voor gezorgd dat niet jij maar hij hier schade aan heeft overgehouden?? })
 
Dit is de grootste eikel van de dag:

di 27 nov TILBURG Een automobilist is in Tilburg door een van de vier inzittenden van een andere auto doodgeschoten.Ze hadden ruzie gemaakt over elkaars rijgedrag.De politie heeft een aanhouding verricht.

http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/m/120-2

Ik ga denk ik netjes mijn mond ga houden als ze me snijden ;(
 
Laatst bewerkt:
Ha gelukkig lees ik aan het einde van de reeks agressieviteit (waarbij de meeste in de auto zitten)dat er ook nog motor gereden wordt. :]
Was al bang dat ik op een auto forum terecht was gekomen.
Ik kijk gewoon heel lief als er zo\'n mallot aan komt zeilen :} WErkt prima!
 
Dit is de grootste eikel van de dag:

di 27 nov TILBURG Een automobilist is in Tilburg door een van de vier inzittenden van een andere auto doodgeschoten.Ze hadden ruzie gemaakt over elkaars rijgedrag.De politie heeft een aanhouding verricht.

http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/m/120-2

Ik ga denk ik netjes mijn mond ga houden als ze me snijden ;(

Mietje. toegeven is nooit goed. Draag dan ook gewoon een wapen op je motor, zoals ik al zei, minimaal een knuppel aan een zijkant van je motor. Of gewoon een shotgun ;)

Mazzel dat je met een motor snel weg kunt komen, met een auto gaat dat heel wat moeilijker, maar waar gaat het heen om iemand dood te schieten om een stomme aktie....
 
Nee waar gaat het heen , in het algemeen dan, dat we elkaar het licht in de ogen niet gunnen en om ieder wissewasje elkaar maar de hersens in moeten slaan, dat we elkaar naar het leven moeten staan.......

Nou is er weer een persoon doodgeschoten vanwege de kritiek op elkaars RIJGEDRAG, puhleeeeheeeesss give me a bucket.........

Ik snap niet dat we elkaar wat meer ruimte gunnen, :r doe ik erop, :r , :r en nog eens :r ... :(
 
Dat heeft Zut 6 posts hierboven ook al gemeld ja...echt heel triest :(

Je moet inderdaad erg uitkijken tegen wie je uitvalt...

Ik heb wel een keer een figuur verschrikkelijk laten schrikken in zijn Passat...
Op weg naar Eindhoven, over de A2, het was druk...
En ik zag dat figuur al aankomen...links, recht, links, rechts...en maar inhalen :r

Tussen mij en mijn voorganger zat zo\'n 7 meter, en we stonden stil, maar het begon weer te rijden...dus het gat werd ietsjes groter.

En ja hoor...daar kwam hij aan...ik werd ineens pisnijdig, en stampte VOL het gas in van mijn (lease)auto...
Dat past dus niet, en hij trok aan het kortste eind. Hij schrok zich een ongeluk! :) :)

Ik had daarna ook geen last meer van \'m, maar ja, het had ook iemand met een gun kunnen zijn :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan