De eikel van de dag!

Ik heb bij de Zwarte Markt gewerkt.. daar is iemand omgelegd om een parkeerplekje..

Mensen zijn soms echt niet goed meer.. |(
En dan zeggen ze dat het hier gevaarlijk in Baskenland, af en toe een bomauto of schietparij, terwijl er in Nederland wel iedere week een paar mensen worden kapotgeschoen..... :?
 
Lees ff een paar posts hoger ;)
|( hehe, hierbij nomineer ik mezelf tot schele van de dag
nerd.gif
glotz.gif
:P
 
Nou zo valt er weinig te lezen.......
Eerst iets typen Laffie en dan op \'posten\' drukken en niet andersom....sukkel..!!

Hebben jullie het nieuws gehoord.....? hoezo een klap tegen je kop..?
In Tilburg schieten ze je zo voor je raap als je het niet met iemands rijgedrag eens bent.

Erg leuke ontwikkelingen zijn dat..
 
Nou zo valt er weinig te lezen.......
Eerst iets typen Laffie en dan op \'posten\' drukken en niet andersom....sukkel..!!

Hebben jullie het nieuws gehoord.....? hoezo een klap tegen je kop..?
In Tilburg schieten ze je zo voor je raap als je het niet met iemands rijgedrag eens bent.

Erg leuke ontwikkelingen zijn dat..

Was tilburg ook niet die plaats waar 2 motorrijders een huis beschoten met uzi\'s ofzo?
Was een jaartje of nog iets langer geleden.
 
Staan er nog wat huizen te koop? Zoeken ze ook it-ers ? ;)
Er staan redelijk wat huizen te koop, maar Donostia-San Sebastian, waar ik woon, is een van de 3 duurste steden van Spanje, je betaalt hier zo\'n 12.000 piek/m2, reken maar uit. :(
Wat IT betreft, ook daarin lopen ze hier aardig achter, maar er is wel werk in te vinden...

Vorig jaar ontplofte hier naast de haven waar ik werk een bom-scooter, waarbij een rechtse politicus omkwam.\ '(
Ik reed 200 meter verderop in de auto...
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 27 november 2001 19:45 schreef Ohjajoh het volgende:
Wat kwam er? Een 1.60 lang 20 jarig pestventje dat mij de les ging lezen !!!!

*Proest*

Zeker met de auto van pa ff shoppen en dan de bink uithangen. Gewoon met je helm voor z\'n kop knallen, is het gelijk over :j
 
Meer info over de man die in Tilburg doodgeschoten is.
Het ging echt om helemaal niets :( |(

Een 60-jarige inwoner van Tilburg is gisteren doodgeschoten bij een verkeersruzie op de Lage Witsiebaan in zijn woonplaats.

De 60-jarige heer Koensen reed op de weg achter een langzaam rijdende auto met een lekkend oliekarter. Plotseling stopte de wagen en stapten er mensen uit om hem naar de kant te duwen. Koensen zou toen een opmerking hebben gemaakt naar de mannen waarna hij uitstapte. Onmiddellijk werd hij toen door een van de vier inzittenden van de andere auto neergeknald.

De politie heeft een 20-jarige man uit Den Haag ter plaatse aangehouden en even later ook een tweede verdachte, vermoedelijk de bestuurder. De twee anderen zijn nog voortvluchtig.
 
Laatst bewerkt:
San sebastian, daar hebben ze heel mooi het wegdek als een circuit aangelegd ! :} Kan wel begrijpen waarom je er woont.

Groeten M
Ik dacht dat \"Baskenland sucks\" ? ;)
Had je eerder op dit forum gezeten had ik je nog wat goede adviezen kunnen geven, had je het hier in Baskenland een stuk meer naar je zin gehad.
Ik kan uit je reisverhaal niet opnemen hoe jullie van Zarautz naar Bilbao zijn gereden, ik hoop via de kustweg, die is :} .
 
.... ik ben ...
Golf + motor -rijder

waar zouden ze mij dan onder plaatsen ????

:] SUPER :j AGRESSIEF :] ??????

lijkt me echt een slecht onderzoek.... ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten onderzoeken :?
 
Ik dacht dat \"Baskenland sucks\" ? ;)
Had je eerder op dit forum gezeten had ik je nog wat goede adviezen kunnen geven, had je het hier in Baskenland een stuk meer naar je zin gehad.
Ik kan uit je reisverhaal niet opnemen hoe jullie van Zarautz naar Bilbao zijn gereden, ik hoop via de kustweg, die is :} .

Het Baskenland zelf is mooi, alleen het agresieve sfeertje en die kl*te regen ( zeg maar stortvloed) maakte het er niet vrolijker op. En ja via de kustweg :} .

Groet M.
 
Hmm, veel verhalen hier om niet blij van te worden. |( Dat soort dingen heb ik gelukkig (nog) niet meegemaakt. Nou doe ik bij dergelijke snij-bumperkleef-remtestacties ook weinig meer dan mijn hoofd schudden en blij zijn dat beduidend minder idioot ben. Ik ben dan ook best een rustig persoon maar als mensen me op de motor bijna van de weg rijden omdat ze hun haar nog moeten kammen tijdens het telefoneren onderweg wordt ik wel echt sjacherijnig. Maar dan neem ik ook wel genoegen met het laten zien van alle vingers en vooral :j

Laatst wel een goed verhaal gehoord van een motorrijder die werd achtervolgd door een uitgestapte automobilist, hetgeen resulteerde in rondjes rennen om de auto door de automobilist en rondjes rijden door de motorrijder tot de eerste uitgeput raakte. :}
 
Laatst bewerkt:
Hmm, veel verhalen hier om niet blij van te worden. |( Dat soort dingen heb ik gelukkig (nog) niet meegemaakt. Nou doe ik bij dergelijke snij-bumperkleef-remtestacties ook weinig meer dan mijn hoofd schudden en blij zijn dat beduidend minder idioot ben. Ik ben dan ook best een rustig persoon maar als mensen me op de motor bijna van de weg rijden omdat ze hun haar nog moeten kammen tijdens het telefoneren onderweg wordt ik wel echt sjacherijnig. Maar dan neem ik ook wel genoegen met het laten zien van alle vingers en vooral :j

Laatst wel een goed verhaal gehoord van een motorrijder die werd achtervolgd door een uitgestapte automobilist, hetgeen resulteerde in rondjes rennen om de auto door de automobilist en rondjes rijden door de motorrijder tot de eerste uitgeput raakte. :}

Ik kan het niet nalaten om langdurig mijn claxon te gebruiken als ik zo\'n lul zie kaartlezen, agenda bladeren etc. Sukkels zwalken met 110 over de meest linker rijstrook :(
 
hi, ik had het vorige week... ik was achterop bij mijn vriend en we reden van alkmaar terug naar huis, rijden we langs zo\'n bussie met een stel eikels erin. Op het moment dat we er langs willen rijden, gaat het raam aan de bestuurderskant open en smijt 1 van die eikels een kettingkast van een fiets naar buiten! :r
Jezus, ik schrok me dood!!!!
mijn vriend gelijk vol gas, en zo zijn we er gelukkig voorbij gereden, zonder dat we flikkerden, maar de schrik zat er goed in bij mij!

Later zagen we ze bij de grote rotonde, stak mijn vriend gelijk zijn :j op naar dat klote-busje...
ik was eerst nog bang dat ze achter ons aan zouden gaan... maar dat is gelukkig niet gebeurd..
 
hi, ik had het vorige week... ik was achterop bij mijn vriend en we reden van alkmaar terug naar huis, rijden we langs zo\'n bussie met een stel eikels erin. Op het moment dat we er langs willen rijden, gaat het raam aan de bestuurderskant open en smijt 1 van die eikels een kettingkast van een fiets naar buiten! :r
Jezus, ik schrok me dood!!!!
mijn vriend gelijk vol gas, en zo zijn we er gelukkig voorbij gereden, zonder dat we flikkerden, maar de schrik zat er goed in bij mij!

Later zagen we ze bij de grote rotonde, stak mijn vriend gelijk zijn :j op naar dat klote-busje...
ik was eerst nog bang dat ze achter ons aan zouden gaan... maar dat is gelukkig niet gebeurd..

Jesus zeg, dat zou je zelfs kunnen vertalen naar poging tot doodslag, pfffff kan het me heel goed voorstellen dat de schrik er goed inzat ja, :(
 
moeten we de volgende keer als we gaan rijden een honkbalknuppel meenemen of iets dergelijks? :?
ik vind dit zo vaag, je bent toch niet goed bij je hoofd als je zoiets doet?
 
moeten we de volgende keer als we gaan rijden een honkbalknuppel meenemen of iets dergelijks? :?
ik vind dit zo vaag, je bent toch niet goed bij je hoofd als je zoiets doet?

Ik denk er dus net zo over, ik heb vandaag als afscheidscadeautje van mijn laatste opdracht zo\'n stungun gekregen, ik denk erover die maar als \"standaard uitrusting\" te gaan dragen.....

stungun.jpg


Klopt natuurlijk ook weer niet maar goed........
 
Terug
Bovenaan Onderaan