Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zomaar een foto van internet, maar ik heb inderdaad aan zulke motoren gewerkt.Dat was in je jonge jaren ja?
GrrrrrrOok leuk, een zwaar mishandelde en vastgerotte voortandwielmoer loshalen zonder de uitgaande as te beschadigen.
Zelfde als de gs1000, gsx750et, gsx1100et, gpx750 Nieuwe soepele rubbers maken het leven dragelijker, maar niet meer voor iedere fiets te krijgen. (Gpx)Carburateurs verwijderen/terugplaatsen bij GPZ900.
Luchtfilter kan pas weg als carbs weg zijn. Carbs kunnen eigenlijk pas weg als luchtfilter weg is. Nergens ruimte. Zelfs na alle rubbers verwarmen nog steeds een hoerige schijtklus.
Bij de GT laatst maar de olietank verwijderd. Leek me makkelijker dan de kont eraf. Moest beide schokbrekers laten reviseren. Hel van een klus!ESA schokbreker uitbouwen. Bekijk bijlage 1661453
Een soort van dit... Maar zonder brug en krikjes haha
Daar kun je nog goed bij toch en een beetje geweldOok leuk, een zwaar mishandelde en vastgerotte voortandwielmoer loshalen zonder de uitgaande as te beschadigen.
Kleppen stellen van mijn Guzzi,..Wat is zo'n oud Engels staande twinnetje toch heerlijk simpel. Hij heeft wat meer aandacht nodig, maar het sleutelen is een feest vergeleken met die moderne meuk.
GPX 600 het zelfde verhaal.Zelfde als de gs1000, gsx750et, gsx1100et, gpx750 Nieuwe soepele rubbers maken het leven dragelijker, maar niet meer voor iedere fiets te krijgen. (Gpx)
Klopt, de hele fucking motor moet uit elkaar.Ja maar wel heel veel plastic,maar nog erger is de dynamo vervangen van een GL1100 of 1200.
Dan ken ik er nog wel 1,de accu vervangen van een TDM850,daarvoor moet de achterschokbreker los,Een accu vervangen op een Honda PC800, zo'n plastic mini-GoldWing met kofferbak.
Mag het complete Tupperware eraf, en dan nóg is het peuteren en vloeken.
Wie dat ding ontworpen heeft en vooral de toegankelijkheid bij onderhoud...die mag meteen tegen de muur....
Carbs van een GPX750 zijn makkelijker te verwijderen dan het lijkt. Je moet gewoon zorgen dat ze er 1x af zijn geweest en dan met genoeg vet ertussen terug zijn geplaatst, dan kun je de rubbers aan de kant van het blok losschroeven en ze er zo tussenuit pakken.Zelfde als de gs1000, gsx750et, gsx1100et, gpx750 Nieuwe soepele rubbers maken het leven dragelijker, maar niet meer voor iedere fiets te krijgen. (Gpx)