Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat dusDat beeld heb ik er ook altijd bij. Dat moet wel een lekker wijf zijn, anders wordt het nooit geaccepteerd dat hij zo bot reageert soms.
Ja maar wel heel veel plastic,maar nog erger is de dynamo vervangen van een GL1100 of 1200.Das alleen maar plastic. Hetzelfde geldt voor iedere scooter.
Dat was in je jonge jaren ja?
Zie ik nu wel of geen bh bandjes?
Ik zou jou doen, mag je gewoon doorvloeken, tieren en schelden.
Word het toch een schijtklus voor je!juiste topic
Dat is wel een hele grote brommer
Je kent het spelletje nu net na 3 keer af en op, en nu wil je niet meer?Tot vier keer toe de carburateurs van de XJ700x er afhalen en tien jaar oude benzine (heb geïnformeerd bij de oude eigenaar) welke vergomd in elke leiding of hoekje zat er proberen te verwijderen. Tweemaal een twee uur in ultrasone bak gehad en toch niet schoon. Uiteindelijk een nacht in de forte reiniger geduwd en eindelijk schoon. Maar ook al die keren weer tussen de luchtfilter box frutten. Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk.
En nu er achter komen dat de carburateurs er eigenlijk weer af moeten omdat de kettingspanner er eigenlijk af moet om de nokkenassen te verwijderen en kleppen te stellen. Ik verdom het, die carburateurs blijven zitten en ik ga wel pielen om de spanner onder de carbs te demonteren.
Bekijk bijlage 1661447Bekijk bijlage 1661448
De GS is heel vriendelijk vergeleken bij de old school GSX. Pas de startmotor vervangen met de carbs er nog op omdat ik gewoon wil voorkomen dat ze eraf moetenIk twijfel tussen de vastgelopen cilinder van m'n Jawa er af krijgen, of de carburateurs weer inbouwen op een GS1000 met de originele inlaat en luchtfilterhuisrubbers.
NEE!Je kent het spelletje nu net na 3 keer af en op, en nu wil je niet meer?
De GS is heel vriendelijk vergeleken bij de old school GSX. Pas de startmotor vervangen met de carbs er nog op omdat ik gewoon wil voorkomen dat ze eraf moeten
(op de GS zitten trouwens losse K&N’s…)
Bij de mijne liggen de carbs er ook af zonder dat ik het blok heb losgehaald maar het is zo lang geleden dat ik de details niet meer weet.inlaat rubbers er tussen uit halen werkt niet?