Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bougies vervangen bij latere modellen Buell; blok los en kantelen...Bougies vervangen bij een K12R. Eerst radiator er af....
Ligt er maar net aan welke vork,sommige zijn inderdaad lastig,andere kan je vrij makkelijk uit elkaar frotten.Carbs van een GPX750 zijn makkelijker te verwijderen dan het lijkt. Je moet gewoon zorgen dat ze er 1x af zijn geweest en dan met genoeg vet ertussen terug zijn geplaatst, dan kun je de rubbers aan de kant van het blok losschroeven en ze er zo tussenuit pakken.
De grootste ellende vind ik alles met voorvorken. Veel te veel gepriegel in kleine ruimtes waar je een enorme bult aan speciaal gereedschap voor nodig hebt.
Als je een mooie weet graag staan er mijn weten al een tijdje geen van te koop in NL.Je moet gewoon een oude tweetakt kopen, Puch SGS ofzo.
Als de uitlaattapeinden verwijderd zijn gaat het wel.In je 1ntje een blok van de eerste generatie Honda CB750 er uit zien te krijgen,een bijna onmogelijke klus omdat
het blok super krap in het frame zit.
Aah dat ken ik.Carburateurs verwijderen/terugplaatsen bij GPZ900.
Luchtfilter kan pas weg als carbs weg zijn. Carbs kunnen eigenlijk pas weg als luchtfilter weg is. Nergens ruimte. Zelfs na alle rubbers verwarmen nog steeds een hoerige schijtklus.
Gohhh, ik heb dat maar 4 keer gedaan, ofzo.Ik had ineens zo'n oorlogsveteranen-flashback van de keer dat ik de carburateurs heb gedaan van een V45 Magna (bj'89 of zo)
Om die er af te halen moet eerst het koelsysteem leeg want anders kan de airbox er niet af, die airbox bestaat uit twee delen, onderste is aluminium en zit met een stuk of 8 kruiskopjes vast die stuk voor stuk slecht bereikbaar zijn, paar uur bezig geweest tot ik de carbs los had. Daarna bleken de co-schroeven nog steeds afgedopt te zijn dus kon ik dat gaan verwijderen zonder de schroeven te slopen. Set carbs uit elkaar en ultrasonen is verder niet zo heel boeiend...Toen ze er weer opzaten moesten ze weer gesynched worden en stat.mengsel afgesteld te worden, kom je ook weer verdomd slecht bij de schroefjes, heb er zelfs nieuwe gereedschappen voor gekocht toen.
Volgens mij was dit het moment dat ik klaar was met onderhoud doen voor anderen
Ja! Ik heb het nog een stukje erger gemaakt zelfs, ik heb een K1100 met ABS 1 genoemd.Startkoppeling van k100 al genoemd? Zeker met zijspan (en dan geen middenbok meer). Wiel met cardan eraf, versnellingsbak, koppeling, koppelingshuis,dynamo..
Vooral de achtersteKoppakking van een VF750f vervangen was ook een feestje.
Ja bij mij toen ook, slechte Honda.En de achterste gaat er altijd als eerste uit.