De ergste hoerige schijt klussen

Startkoppeling vervangen van een K1100 met ABS 1.
Achteraan de motorfiets beginnen met losschroeven tot je letterlijk de halve motor uit elkaar hebt liggen voordat je er bij kunt. De ABS unit zit gruwelijk in de weg en het subframe waar de voetsteunen aan hangen is ook al zo'n nachtmerrie om te verwijderen.

Niet heel erg moeilijk maar afschuwelijk veel werk. Een K100 is zoveel eenvoudiger omdat er veel minder troep in de weg zit.
 
Carburatie E-10 :')
 

Bijlagen

  • E10_Gomvorming.png
    E10_Gomvorming.png
    90,1 KB · Weergaven: 462
Vacuum box van een 6 cilinder e46 vervangen.

Ze zeggen dat het van buitenaf kan, ( als je japanse kinderhandjes hebt met de kracht van een volwassen baviaan ja. )
En helderziende bent, en röntgen ogen die ook kunststof kunnen zien.

In een ander geval dien je het blok uit te pellen als een nazi-banaan tot je bij dat teringkastje kan komen en de breekbare kunststof aansluitingen
die broos zijn geworden door de olie en de hitte met de voorzichtigheid van een hersenchirurg uit elkaar kan peuteren.

Alleen al daarom hadden ze recht op Dresden .


Stationair klep vervangen zonder je gashuis d'r af te halen is ook een goeie oefening om géén seriemoordenaar te worden
in Berlijn.
Als je dát kan, zonder iemand in je directe omgeving te vermoorden kan je ook boeddhist worden
 
Vacuum box van een 6 cilinder e46 vervangen.

Ze zeggen dat het van buitenaf kan, ( als je japanse kinderhandjes hebt met de kracht van een volwassen baviaan ja. )
En helderziende bent, en röntgen ogen die ook kunststof kunnen zien.

In een ander geval dien je het blok uit te pellen als een nazi-banaan tot je bij dat teringkastje kan komen en de breekbare kunststof aansluitingen
die broos zijn geworden door de olie en de hitte met de voorzichtigheid van een hersenchirurg uit elkaar kan peuteren.

Alleen al daarom hadden ze recht op Dresden .


Stationair klep vervangen zonder je gashuis d'r af te halen is ook een goeie oefening om géén seriemoordenaar te worden
in Berlijn.
Als je dát kan, zonder iemand in je directe omgeving te vermoorden kan je ook boeddhist worden

Maat, kalmeer uw tieten :/
 
Vacuum box van een 6 cilinder e46 vervangen.

Ze zeggen dat het van buitenaf kan, ( als je japanse kinderhandjes hebt met de kracht van een volwassen baviaan ja. )
En helderziende bent, en röntgen ogen die ook kunststof kunnen zien.

In een ander geval dien je het blok uit te pellen als een nazi-banaan tot je bij dat teringkastje kan komen en de breekbare kunststof aansluitingen
die broos zijn geworden door de olie en de hitte met de voorzichtigheid van een hersenchirurg uit elkaar kan peuteren.

Alleen al daarom hadden ze recht op Dresden .


Stationair klep vervangen zonder je gashuis d'r af te halen is ook een goeie oefening om géén seriemoordenaar te worden
in Berlijn.
Als je dát kan, zonder iemand in je directe omgeving te vermoorden kan je ook boeddhist worden
ik heb niet bepaalde kleine handen , maar dit is mij wel gelukt in de motor ruimte , ( E46 323i 1999) M52 motor volgens mij .
Dit is idd wel een kut klus en je bent een dag verder / handen open aan half afgknipte tyrips . maar het is wel te doen .
vooral de slangklem van de stationair klep er weer opkrijgen , en die slangklem van gasklep zelf onder bij het blok ook

mijn rotklus wat ik nooit zal vergeten is BSA B40WD versnellingsbak goed krijgen , 2 volle dagen , 20x carters eraf/erop schimmen dingen omdraaien etc .
 
Ik kan gewoonweg zelfs niet met m'n handen ingesmeerd met olie er tussen komen,
Er zijn gewoonweg minder beschikbare centimeters als dat mijn hand aan plaats inneemt .
( kan hem aanraken, maar niet "pakken" .. ruimte ... op .. )


Maar het was gelukt, nu heeft Zot morele ondersteuning nodig zonder die tering motor van de brug af te schoppen
als een ninja ;p
 
Terug
Bovenaan Onderaan