De Highlander ook onderuit

Grappig feit is wel dat de plaats honderd meter was van de plaats waar ik 14 jaar geleden voor het eerst op mijn plaat ben gegaan. Dus ik denk dat ik die plek maar een beetje moet mijden. Er zullen wel slechte aardstralen ofzo zitten.

Een ezel stoot zich... B|
Nah ja... je begrijpt wel wat ik bedoel... :P ;)

Klote voor je... -O-
Gelukkig heb je zelf weinig, da's het belangrijkste... ;)

Sterkte en succes met alles aanhelen...
 
Da's minder, maar ik denk net als Nitro dat het met je voorvork wel mee zal vallen, en de rest, weer een sterk verhaal verzinnen ;)
Succes ermee
 
Klote voor je, Highlander !

Die tank kun je gewoon zo laten, staat cool 8-) echte "StreetCredit" ;)

Voorvork ff helemaal loshalen ( alle boutje en moertjes ), keertje goed "schudden", kijken of'ie zich richt, valt vaak mee, je ging gelukkig niet zo hard !

Succes ook met lijf en leden !

:^

is je schilderstapelogo niet beschadigd :?
 
Ach ja, je kent het gezegde, achter iedere grote vrouw, glijdt een nog groter man.

Nou ja of zoiets iig. :? :P

Succes met oplappen, van lijf, leden en brommer.
 
Voorvorkbouten paar slagjes losdraaien, bezemsteel er tussen en rechtbuigen. Zo heb ik althans een getordeerde vork gerepareerd. Ging toen prima dus misschien zin om ff te proberen.

Succes met herstel van jezelf en je motor :)
 
Nou, na een paar uurtjes prutsen heb ik hem weer rijdbaar.

Eerst de de complete voorvork eruit gehaald. De originele vork met balhoofd van zolder gehaald en die erin gezet. Dit om te chekcken of het frame zelf nog recht was. Dit was allemaal goed.

Daarna heb ik de suzukivork er weer in gezet nadat ik de balhoofdsplaten weer wat teruggebogen had. Nu staat het weer recht.
De proefrit ging goed. Nu de eerste tijd ff alles goed in de gaten houden.

Ik denk dat ik de balhoofdplaten wel een keer opnieuw ga laten frezen, maar dan van staal ipv aluminium.

Stuuruitslag heb ik nog niet. Die moet ik gaan uitboren en nieuwe draad tappen.
Kentekenplaathouder moet ik nog terugbuigen als ik iemand vind met een grote bankschroef oid.
Deuken in mijn tank laat ik maar zitten.

Maar voorlopig kan ik rijden. En dat is het belangrijkste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan