De hoogste boete die je met de motor hebt gehad?

motor: boetevrij en hopelijk blijft dat zo
auto: 1x 200€ (84 ipv 50); 1x 150€ (76 ipv 50)
en met de auto een hele reeks parkeerboete's van 25€

zo houden zou ik zeggen
 
Ondanks mijn rijstijl nog geheel boetvrij }) :]
Ok,ok ik heb pas 1 jaar mijn tweewielrijbewijs en 2 jaar mijn vierwielrijbewijs, maar toch...
Ik verwacht er trouwens nog wel een van de TT. Op de terugweg reed ik sterk afremmend met zo'n 160 km/h langs een Gatso '( Ik vraag mij trouwes af hoe lang dat kan duren voordat je um binnenkrijgt. Ik hoop dat er nog iets mis is gegaan in de verwerking.
Maar vooralsnog boetevrij :}
 
grmbl, net staande gehouden door een motorgeval

ok.. ik reed niet zo netjes, rechts inhalen met een behoorlijk hoge snelheid en zo..

kan ik ook wel mee leven dat hij me daarvoor boetes gaf maar waarom in godsnaam voor het niet kunnen tonen van mijn kentekenbewijs??? :(

104 voor snelheid..
86 voor rechts inhalen
28 voor kentekenbewijs hmz
 
f245,- voor het inhalen bij een doorgetrokken streep. (en dan voor een paar stillen gaan rijden)
Flitspalen? Zie onder. Gemiddeld twee maal per maand. (van voren, uiteraard)
 
Met de motor nog geen bekeuringen gehad. Met de auto wel.
In 1999 130 ipv 120 km/uur, F 60,00
In 2001 het niet volgen van de op de wegdek aangegeven rijrichting, F 180,00

Dit jaar
107 ipv 100 (EUR 28,00)
84 ipv 80 (EUR 28,00)
Kulbekeuringen dus. Dus geflitst terwijl je je aan de snelheid hield, maar door omstandigheden effe net iets harder rijdt. Daarbij heb ik sinds 16 februari dit jaar een andere auto en die heeft een afwijking van 1 km per uur.
 
Ben van de week met de motor gelaserd van voren.. 140 waar je 80 mocht.. even auto'tjes in halen langs een kanaal..

stonden ze onder een viaduct.. heb daarna omgedraaid op de motor gezeten..geen flits of niets.. nu maar duimen.


Auto.. ook belgie 18km/h te hard.. 600 guldens.. + nog wel wat andere met de auto ;)
 
90 gulden voor het niet in juiste staat zijn van de kenteken inrichting ofzo.

Voor de rest gewoon rustig rijden en geen gekke dingen doen hé :P
 
In 26 jaar nog nooit voor snelheid in Nederland, wel een keer 'per ongeluk' met de brommer over een verdrijvingsvlak een file ingehaald en genaaid door een motoragent, fl. 240,- kost dat!

In 1996 in Frankrijk mijn hoogste prent gekregen. Vanaf de snelweg ging de weg vloeiend over in een brede B-weg, ik was al haast in slaap gevallen en reed met 150 km/u verder over deze brede weg. Plotseling schoot een soort Louis de Funez (zie foto) uit de bosjes met zo'n paplepel, ik kon hem nog nét ontwijken! Ik beheers het Frans niet zo best maar 'papier' en 'vitesse' begrijp ik nog wel...900 francs alstublieft :( Jammer geld! Dat was dus doorrijden voor de politieauto uit naar de pinautomaat ;(

Over prent gesproken, het was een grote prent zoals je ziet. Kon er nog wel - als een boer met kiespijn - om lachen, je rijdt immers al op zóveel plaatsen te hard dus áls je dan na jaren een keer aan de beurt bent dan is het jammer maar helaas... :(

full
 
Laatst bewerkt:
ik wist niet dat je voor wheelies een boete kon krijgen, wel handig om te weten!

ik heb met m'n brommer tot nu toe denk ik iets van 300-400 euro boetes binnen, maarja wat wil je met een brommer die zowat 120 loopt :9
maar het is toch de grootste onzin dat je 30 moet en op de weg waar auto's 50 rijden!!!
 
Ik heb is met een BMW R850RT een supermotard in Frankrijk bijgehouden tussen Lyon en Dijon.
Echt als een stelletje asocialen gereden.
Overal waar een motor tussen kon gewoon doorheen gereden a la le Prince Noir.
Op een gegeven moment zie ik in mijn spiegel blauwe lampen.
"Kut" dacht ik, maar ik reed 200 dus ik d8 we zullen wel zien.
Nou die supermotard was dus echt weg en ineens komt de Gendarmerie naast me rijden.
Toen zakte me broek wel even af. 't schijnt dat die wagentjes 245 km/h kunnen.
Sta je dan met je BMW.
Weet je ook gelijk waarvoor die hekjes zijn aan de zijkant van die viaductjes.

Op het bureau van Maçon nog ff blazen en ze lieten me er van af met douze cent Franc Iets van 400 gulden : '(

Het had nog erger gekund, iets met á pied geloof ik....
 
Haal jij effe een oud topics naar boven!!! :+

Anyway ruim 300.000km boetevrij met het koekblik maar met de motor heb ik er ééntje van 187 euri's binnengekregen, tegelijk ongeveer met het vakantiegeld dit jaar...
31 te hard waar je 80 mocht ofzoiets... Waarschijnlijk een flitsauto... NOOIT gezien.

Een paar weekjes terug was het disco incl. laser: 91 waar 80 per uur is toegestaan... 28 euri's, dus dat valt dan wel weer mee! :)

Zondag ga ik lekker een beetje testen met mijn bullitcam... Zie ik thuis na het bekijken van de film dat ik geflitst ben van achteren... *ARGH* |( Stom natuurlijk... Ik denk dat ik tussen de 60 & 70 aan het tuffen was in de bebouwde kom... *AUW*

Hier wil ik het eigenlijk bij houden! *D
 
Vandaag 1e binnengekregen!!!!

187 Euro :( Iets van 104 gereden waar 70 maximaal was, ik kwam elke dag langs die plek maar nooit geflitst!!!
 
€ 600,- en 2 jaar voorwaardelijk... (Ik was net de bandjes een beetje aan het opwarmen). Had die politie motor nie gezien... Dit is meer als een jaar geleden gebeurt... maand geleden voor moeten komen... (Ik dacht de dans te zijn ontsprongen door een fout van justitie, maar helaas ik ging voor gaas.)
 
Hmmm, ik ben ook nog boete-maagd (op de motor dan).
Gisteren door het oog van de naald: die afgesloten rotonde met werkzaamheden kon ik wel langs op het fietspad. En dan staan ze daar rustig in het zonnetje. We hebben even leuk over motoren gebabbeld. En hij begreep het wel. Hij reed ook motor. Na een 'niet meer doen' mocht ik weer fijn verder. Leuk toch?

[me]neonatal denkt dat zijn boete-vrije dagen geteld zijn[/me]
 
Laatst bewerkt:
Week geleden mijn eerste boete op de Motor..... :(
Ik reed door oranje ... ja is stout ik weet .... maar ik most kiezen tussen dat of iri brommer in achterband.....

L^l van een Moto wout zette me aan de kant (het was er een met een snor) :(

85 Euro.... ;(
 
Oud topic omhoog halen? :)

Geweldig, de topicstarter die deze opende :+ :+
Zegt in januari 2002 dus dat hij nog boete-vrij is :+ en wat gebeurt er een week of 8 later :P De jackpot.
 
Boetevrij na anderhalf jaar :] , maar moet eerlijk bekennen dat ik op de motor nogal een braverd ben, komt langzamerhand verandering in :)

Met de auto een aantal keren (in 16 jaar), alles rond de € 28,- En dat voor iemand die ervan houdt om standaard 20 km/uur te hard te rijden (of meer, hoe hard kan een Peugeotje 206 XS 1.4 ?- ff uitproberen...) }) Puur mazzel dus.

[moraalriddermode]
Nooit in de bebouwde kom natuurlijk!
[/moraalriddermode]
 
twee week terug 40 euro, geflitst door auto langs de kant van de weg, niet gezien omdat ik hele trein auto's in aan het halen was.

mijn km teller werkt pas weer een maand of twee, daarvoor jaar gereden zonder (ook goed voor de verkoop :o ), nooit geflitst terwijl ik standaard 20 km te hard reed (bleek nadat km teller gerepareerd was)
 
Wa\'s de hoogste boete die je ooit met de motor (zal uiteraard wel voor te hoge snelheid zijn) hebt gekregen?

Ik ben (nog) boetevrij met de motor *D (al hadden JoKing en ik 2 weken geleden veel mazzel toen we van voren werden geflitst, als het van achter was geweest had dat 273 euro gekost. |( )

Biecht op!
Dat was in 1998. Een boete van Fl. 2000,-- met een voorwaardelijke ontzegging van 6 maanden en een proeftijd van 2 jaar. En ik was maar geklokt op 240 km/h waar je 100 mag. O ja, dat akkefietje van tripileren en rechts inhalen, was meneer de edelachtbare ook niet zo van gecharmeerd. :( He was not amused. Je mag ook niets meer in dit land. Toen ie hoorde dat ik rij-instructeur ben, werdt zijn humeur er ook niet beter op. Ik heb een zogenaamde voorbeeldfunctie. Kan wel wezen, maar op de motor dus niet. Heel Nederland is een mooi circuit. Trouwens bij de loodgieter thuis lekken ook alle kranen!!!! O-)
 
Ik heb ooit in 1980 met met een Honda 500 173 kilometertje gereden, waar 100 was toegestaan. Ik reed uit de schipholtunnel. Vanaf dat moment reed er er een onopvallende politieauto achter mij aan. Pas bij Leiderdorp konden ze me inhalen.
Ik kreeg toen een boete van zo"n 200 gulden. Mijn rijbewijs mocht ik behouden.
Daarna nog wel boetes gehand maar niet voor zo"n bedrag. Gr. gizmootje88
 
Mijn eerste en dus hoogste boete op de motor.
Vanochtend binnen, 40 treuro (11 km te hard).
 
Terug
Bovenaan Onderaan