De kleinste Kadijkerrun ooit!

Volgens mij behoort dat ouwe mens niet tot de doelgroep :N

Voor de rest: goed bezig !
Ik blijf meelezen ;)

Waarom niet
Dat oude mens houd al zolang de wacht, daar moet je toch ook lichtelijk gestoord voor zijn
Dus van mij mag ze zo mee :)
 
Niet aan deze zijde. Ik heb geprobeerd om wat mensen enthousiast te maken, zelf ga ik het niet trekken.
Anders doen we komend jaar weer gezellig een rondje Berts verjaardag met zes spannetjes.
 
Zo,

ben maar weer eens begonnen. Ik heb contact opgenomen met de gemeente over wat voor regels er van toepassing zijn. Ik weet inmiddels iig wel dat de regels voor zoiets verschillend zijn per gemeente en dat er ook nog lokale politie verordeningen van toepassing kunnen zijn.
Heb ook al even gepolst bij een potentiële sponsor. Voor iets van catering en eventuele verzekering, indien van toepassing.
 
GOED BEZIG! *O* Maareh... Catering? Ben ik bij dezen ontslagen, en zo ja waarom? En mag ik dan alsnog met m'n zijspan komen/meedoen? :W
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je nooit durven ontslaan Bosso ;) Geen enkele reden toe, als je het weer zou willen doen heel graag zelfs. Anders ben je natuurlijk evengoed met je span welkom
Ben gewoon aan het kijken hoe we wat geld ervoor kunnen krijgen ;)


Goed nieuws van de gemeente: Een dergelijk evenement is vergunningsvrij *O* mits alle deelnemers zich gewoon aan de wegen verkeerswet houden.
Maar dat lijkt me geen probleem. Ontheffing komt pas als je iets doet waarbij er straten ed afgezet moeten worden, maar zolang je dat niet doet. Niets aan het handje
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan